ویلموتس: هیچ نتیجه‌ای باعث حذف یا صعود قطعی تیمی نمی‌شود/ آماده بازی با عراق هستیم

ویلموتس: هیچ نتیجه‌ای باعث حذف یا صعود قطعی تیمی نمی‌شود/ آماده بازی با عراق هستیم

5316
11:53
21 آبان 1398
مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت که ملی‌پوشان ایران به خوبی خود را برای دیدار مقابل تیم ملی عراق آماده می‌کنند.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آستانه دیدار مقابل تیم ملی عراق، پیامی به شرح زیر صادر کرد:

قبل از هر چیز به همه مردم عزیز ایران سلام می‌کنم. در وهله نخست، ابراز تأسف و تأثر قلبی‌ام را به خانواده حادثه‌دیدگان زلزله در آذربایجان شرقی اعلام می‌کنم.

اندکی راجع به بازی ایران و عراق صحبت کنیم. تیم ملی به اهمیت این بازی واقف است و می‌توانم به شما اطمینان بدهم که به خوبی برای این بازی آماده می‌شویم. با اشتیاق و عزم فراوان، آمادگی خود را حفظ می‌کنیم تا شما مردم ایران به تیم ملی افتخار کنید و بازیکنان با لباس تیم ملی افتخارآفرینی کنند. همه ما یک هدف مشترک داریم و آن راهیابی به جام جهانی است.

هیچ نتیجه‌ای باعث حذف قطعی یا صعود قطعی تیمی نمی‌شود، اما می‌دانیم که مسابقه پنجشنبه، بازی مهمی برای مردم ایران است و به شما مردم عزیز اطمینان می‌دهم که حداکثر توان خود را برای ارائه بهترین بازی به کار می‌گیریم.

2051

سایت فدراسیون فوتبال
نظرات کاربران
afshin
میان ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمین تا آسمان است! یادت بخیر فرمانده یاد اون تعهدت و وجدان کاریت بخیر یادت به شر برانکو بخاطر ضربه مهلکی که به تیم ملی زدی درود بر کارلوس کیروش کبیر و آرزوی موفقیت برای ایشان همچنین آرزوی روزگاری سیاه در فوتبال برای فرانکو و تیمی که هواداراش اون جهنم رو برای تیم ملی ایران درست کرد ادمین یه نظرهم به ما کن
۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۹:۴۰
پاسخ
48
80
مجید
یاد کیروش بخیر. حداقل بابر کشورهای عربی و حاشیه خلیج فارس خیالمون راحت بود میبریم. حالا برای صعود از مرحله مقدماتی مشکل داریم. کیروش ما رو ببخش قدرتو ندونستیم.
۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۷:۴۴
پاسخ
33
76
علی لنگری
شگون بدنمیزنم ولی به نظرمیاداین دوره به سختی به جام جهانی صعودکنیم بااین مربی
۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۴:۱۳
پاسخ
16
65
حسام
اصلا مربی خوبی نیست.همون روز اولی که اسمش اومد همین سایت کامنت گذاشتم که ادم بی خیالیه...تو بلژیک که اینجوری بود.دیدیم تیم به اون خوبی تو یورو 2016 چقدر منفعل و بی خیال بود.مقایسه کنید با بلژیک جام جهانی 2018
۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۰:۴۴
پاسخ
18
89
Majid تاجی
باشه شما درست میگی ولی لطفا نبازین.
۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۳:۳۶
پاسخ
4
79
ممد نبودی
ببازیم و حذف بشیم من به پرسپولیسی ها تبریک عرض میکنم!
۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۶:۱۲
پاسخ
55
66
ممد نبودی
آقای مهدی جان، ناراحت شدی؟ اشکال نداره! این تازه اولشه! امیدوارم تیم ملی ببره! تو هم دعا کن!!
۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۳:۲۹
10
12
مهدی
یه دکتری درمونگاهی چیزی برو ایشاله خوب میشی
۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۹:۱۸
22
24
mohammad
بار فنی خاصی نداره،کاریزمای خاصی هم نداره،عملا یه مربی درجه ۳اروپاییه (تازه باارفاق)،من فقط یاد جمله یه بنده خدایی میفتم که حرف از اوردن زیدان وکلینزمن و مورینیو میزدولی درنهایت ویلموتس رو اورد،حالا اون ۳تاهیچ حداقل یه مربی درحد هروه رنار میوردی،گاس هیدینگ،ادووکات و...اخه این ویلموتس رزومه خاصی نداشت
۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۲:۳۰
پاسخ
12
78
Carlos.queiroz
رنارد فرانسوی خیلی عالی بودحیف شد
۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۷:۱۴
3
22
TT فراتر از باشگاه ✔
:/ ما بسیار هجومی بازی خواهیم کرد رو نگفت
۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۶:۵۰
پاسخ
9
74
فرزاد
من عاشق کی روش بودم و هستم ولی به هر طریق الان کسی دیگه سر مربی هست و باید تحت هر شرایطی بهش روحیه بدیم که بتونه تیم رو جمع کنه .تیم بین تفکرات کی روش و ویلموتس گیر کرده و تا بخواد راحش رو پیدا کنه زمان میبره به امید پیروزی تیم در نهایت این اسم ایران هست که میمونه
۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۲:۰۵
پاسخ
8
58
LOGAN
به امید خدا برنده میشیم اما منطقی بازی کنیم و قدر موقعیت هامونو بدونیم کاش جهانبخش دعوت میشد اگر هم ببازیم بنظرم فدراسیون باید ویلموتس رو اخراج کنه
۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۱:۵۲
پاسخ
23
53
بیطرف
منطقی اینه که بهش تا پایان مسابقات فرصت بدیم. یاد کیروش بخیر، اصلا استرس نداشتیم.
۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۵:۰۹
12
48
ماندگار
آقای ویلموتس عزیز، مواظب باش، هم دفاع لازمه و هم حمله، عراق سبک بازیش مثل ماست
۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۴:۵۵
پاسخ
4
76
شهرضا
من واسه مردم ایران متأسفم که این آقا به خاطر حقوق و دستمزدش با دیر اومد اردو تیم ملی و با سرنوشت تیم ملی واسه سعود به جام جهانی بازی می کنه... خدا بخیر بگذرونه
۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۴:۲۶
پاسخ
9
73
ایران پرسپولیس
کسی که با سرنوشت تیم ملی بازی کرد و میکنه احسان حاج صفیه هنوز بازی با ژاپن یادمون نرفته بود که بازی با بحرین هم دسته گلش تقدیم همه شد
۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۰:۳۱
11
36
پیروزیچی یا جعلپولیسی
به امید خدا میبریم
۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۲:۵۴
پاسخ
16
45
محسن6
انتخاب این اقا فقط برای راضی کردن مردم برای انتخاب مربی خارجی انجام شد. در عمل هم می بینیم به اولین تیم نسبتا متوسطی که خورد بحرین باخت. شانسی جلوی عراق نداریم مگر با شانس. کاش به جای انتخاب احساسی این فرد مربی ایرانی انتخاب می شد هم هزینه کمتری می شد هم اگه جام جهانی نرفتیم می تونستیم یک مربی خوب تربیت کنیم. ویلموتس جام جهانی هم نره براش اصلا مهم نیست پول براش فقط مهمه.
۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۵:۰۲
پاسخ
13
55
رضا
البته ما با کره جنوبی مساوی کردیم
۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۶:۰۶
5
10
دوچرخه سواران
به نظرم بازی تو زمین بی‌طرف یه امتیاز مثبت برامون محسوب میشه. ان‌شاالله می‌بریم.
۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۸:۱۱