ویژه/ بهترین چهره های تلویزیونی در سال 93،‌ عادل فردوسی پور و رامبد جوان

ویژه/ بهترین چهره های تلویزیونی در سال 93،‌ عادل فردوسی پور و رامبد جوان

43855
15:10
27 خرداد 1394
عادل فردوسی پور و رامبد جوان به عنوان شخصیت های برجسته تلویزیونی در سال 93 در جشن سینمایی- تلویزیونی حافظ مورد تقدیر قرار گرفتند.

وبسایت رسمی برنامه نود - عادل فردوسی پور ، مجری و تهیه کننده برنامه نود روز گذشته در جشن سینمایی - تلویزیونی حافظ به همراه رامبد جوان مجری برنامه خندوانه مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

به گزارش وبسایت نود ، عادل فردوسی پور در این مراسم به همراه رامبد جوان (مجری برنامه خندوانه) به عنوان شخصیتهای بهترین چهره های تلویزیونی  در سال 93 برگزیده شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند. معیارهای متفاوت و مختلفی برای این انتخاب در نظر گرفته شده بود که در نهایت عادل فردوسی پور و رامبد جوان به صورت مشترک به عنوان چهره های برتر سال 93 تلویزیون انتخاب شدند.

 

برنامه خندوانه هر شب از شبکه نسیم پخش می شود و برنامه نود هم در روزهایی که لیگ برتر ایران برگزار می شود، دوشنبه شب ها روی آنتن شبکه سه می رود.

 

عکسها از سایت کافه سینما

 

1140

نظرات کاربران
zahra
دمت گرم واقعانم حقتون بود
۰۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۲:۳۲
پاسخ
0
1
حسام
عادل دوست داريم
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰:۵۳
پاسخ
0
2
khazaei
هردوشون عالین
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۸:۱۸
پاسخ
0
2
مهدی
تبریک صمیمانه! عاشقتم! فوتبال ایران تا ابد مدیون درایت و عدالت تو می مونه. بهترینها رو برات آرزو می کنم.
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۵:۳۲
پاسخ
0
4
zeinab
عادل دادا! دوست داریم:)))))
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۵:۱۳
پاسخ
0
3
reza
دوست داریم عادل جون..
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۳:۲۴
پاسخ
0
1
milad
ای ول مرد تلوزیون اقا عادل
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۱۷:۴۴
پاسخ
0
2
مجید
تبریک تبریک به خودم تبریک به عادل تبریک به نود تبریک به شما تبریک به همه از طرف هوشنگ ( هرمز)
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۰۴:۳۶
پاسخ
0
0
سید محمد میری
خیلی خوشحالم توی عصری زندگی می کنم که عادل فردوسی پور داره زندگی و فعالیت می کنه
۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۴:۵۶
پاسخ
3
6
مهران ی
عادل کارش درسته باید این جایزه رو عادل می گرفت . آخه کی می تونه مثل عادل یه برنامه زنده رو 4 با اون انرژی تا آخرش ساعت اجرا کنه و تو آخر برنامه هم مثل اول بدون خستگی به پایان برسونه ؟ کدوم برنامه آمار SMS هاش به بالای 1 میلیوم میرسه غیر از 90 ؟ عــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــادل کــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارت درستـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۶:۳۶
پاسخ
9
66
نگار١٢
تبریک تبریک به شما دو عزیز تبریک به خودم تبریک به
۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۳:۱۸
پاسخ
7
36
Alireza
تبریک , تبریک به شما , تبریک به خودم , تبریک به همه :)))
۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۲:۵۸
پاسخ
9
38
سرخه ای
آقای فردوسی پور تبریک....خدایی هم بهترین و عالی ترین شخصیت تلویزیونی هستش
۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۵:۲۴
پاسخ
8
38
آرین
خدوا وکیلی عادل حقش بود
۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۷:۵۵
پاسخ
8
44
حمید درخشان
درخشان: من باعث پیشرفت عادل شدم.
۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۵:۰۹