پادووانی: به زودی به ایران می‌آیم/ شفر نتایج درخشانی گرفت ولی برکنارش کردند

پادووانی: به زودی به ایران می‌آیم/ شفر نتایج درخشانی گرفت ولی برکنارش کردند

8727
11:23
26 اردیبهشت 1398
مدافع سابق استقلال اعلام کرد شرایطش نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از ایلنا، لئوناردو پادووانی مدافع سابق استقلال همچنان در برزیل مشغول تمرینات فیزیوتراپی است تا بتواند هر چه زودتر راه رفتن را آغاز کند. با پادو در خصوص شرایط استقلال، رفتن شفر و آخرین وضعیت خودش صحبت‌های را انجام دادیم.

 

*از شرایط جسمانی خودت صحبت کن؟

خدا را شکر شرایط بهتری دارم و هر روز چند ساعت به تمرینات فیزیوتراپی می‌پردازم تا بتوانم راه رفتن را کم کم آغاز کنم. همه چیز خوب است و در صحبتی که با پزشکان کردم فکر می‌کنم شرایطم نسبت به گذشته خیلی بهتر است.

 

* چه زمانی می‌توانی به طور کامل راه بروی؟

پزشکان ابراز امیدواری کردند که در کمترین زمان ممکن این اتفاق برایم بیفتد. خودم که خیلی امیدوار هستم تا بتوانم مثل گذشته بهبودی کامل را به دست بیاورم.

 

* چه زمانی قرار است دوباره به ایران بیایید؟

شاید شما باور نکنید خیلی دلم برای ایران تنگ شده است و دوست دارم هر چه زودتر دوباره بتوانم ایرانی‌ها و طرفداران استقلال را از نزدیک ببینم. در این مدتی که من مشغول مداوای خودم بودم هواداران استقلال بارها در پیام‌هایی مرا مورد لطف خود قرار دادند و همین انگیزه مرا بیشتر از گذشته کرد. فکر نمی‌کردم اینقدر در ذهن هواداران استقلال مانده باشم.

 

* بازیهای استقلال را پیگیری می‌کنی؟

خیلی از مواقع خلاصه بازیها را می‌بینم زیرا از نظر زمانی خیلی تفاوت ساعتی داریم. فکر می‌کنم استقلال امسال خیلی بدشانس بود نتوانست یک عنوان قهرمانی به دست بیاورد. در خیلی از بازیها اشتباهات داوری این تیم را خیلی اذیت کرد.

 

* حتی در بازی مقابل نفت آبادان یک گل استقلال را هم داور مردود اعلام کرد؟

آن را در اینترنت دیدم. فکر می‌کنم بسیار واضح بود که مهدی (قائدی) توپ را از داخل زمین پاس داده است. قبل از آن هم هیچ آفسایدی نبود که داور بخواهد آن را بگیرد و نمی‌دانم چرا داور آن گل را مردود اعلام کرد. البته در خیلی از بازیها هم استقلال می‌توانست برنده از زمین خارج شود.

 

* پرسپولیس دوباره در آستانه قهرمانی قرار دارد؟

آنطور که من می‌دانم آنها در چند بازی آخرشان نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند و هر چه اندوخته دارند از نیم فصل اول است. به هر حال تیمهای دیگر نتوانستند شرایط خوبی داشته باشند و پرسپولیس توانست از این فرصت بهترین استفاده را بکند.

 

* از بازیکنان استقلال با کدامیک در ارتباط هستی؟

اکثر بازیکنان استقلال با من در تماس بوده و پیگیر شرایطم هستند. خیلی از آنها به من می‌گویند برگرد که دلمان برایت تنگ شده است که من هم گفتم در اولین فرصت ممکن این کار را انجام خواهم داد. واقعا از بازیکنان استقلال ممنون هستم که مرا فراموش نکرده‌اند.

 

* رفتن شفر مربی که تو را به استقلال آورد چطور ارزیابی می‌کنی؟

به هر حال شفر مربی حرفه‌ای بود و فصل گذشته نتایج درخشانی را به دست آورده بود اما مدیران تصمیم گرفتند که با وی قطع همکاری کنند.

1870

نظرات کاربران
علی
با آرزوی سلامتی برای این بازیکن خوش اخلاق،ضمنا باید خدمت ایشون عرض کنم که هرچی داریم از نیم فصل اول نیست و نیم فصل دوم هم تیم دوم جدول بودیم تا حالا
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۷:۱۰
پاسخ
6
19
یاسوج
شمارو به حضرت ابوالفضل(ع) این پادوانی رو کمکش کنید ای مسئولان استقلال و ای مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۶:۳۲
پاسخ
2
53
ایران وطنی
به خدا تراکتوری ام . اما این عکسش روی ویلچر خیلی دردناکه ...زنده باد سلامتی
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۵:۵۸
پاسخ
2
66
مثلث ژاپنی‌ها علیه پرسپولیس
مثلث ژاپنی از هر کاری برای حاشیه سازی دریغ نمیکنه. حرف میزارن دهن ایشون، دربی رفت چی داوری خوب؟ بازی ماشین راضی بودین؟ بازی پدیده اخراجی ندادین راضی بودین؟ حذفی به لطف داوری گرفتین راضی بودین؟ بیشترین سود رو از داوری میبرید و بد عادت میشین دیگه.
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۷:۲۱
پاسخ
34
48
مسلم
به عنوان یه پرسپولیسی براش آرزوی سلامتی کامل دارم امیدوارم بزودی به زندگی عادی و فوتبال برگرده انشالله.
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۳:۳۱
0
20
عشقممم نیمار
حق خوردن عشق_تقلال جهانی شده :-P حتی پادوانی ک‌ اون‌ سر دنیان فهمید ک‌ چجوری بخاطر ب رور قهرمان کردن شیش_پولیس ..حق عسق_تقلال خوردن:-P حالا اگ گل سالم‌ عشق_تقلال قبول میشد .. این‌تیم ب ۲ امتیازی شیش_پولیس میرسید و‌ در هفته اخر شیش_پولیس حتما باید پارس جنوبی میبرد ک قهرمان میشد .وگرنه با مساوی هم‌ این عشق_تقلال بود ک قهرمان میشد ک اون حامیای شیش_پولیس اینه بخوبی میدونستن‌ک مث اب خوردن ..۳ امتیاز از عشق_تقلال گرفتن :-P شیش_پولیسیا ک میگن شماها برای نائب قهرمانی باید بجنگید بهشون بگم اره ..وقتی مجبورت کنن..باید برا دومی بجنگی وکرنه امشب عشق_تقلال قهرمان باید میشد :-P در ضمن ..اون‌پنالتی بودمیر هم ک‌داور گرفت .. از ۳ کارشناس داوری اون برنامه .. یه‌ کارشناسش گفت اصا پنالتی نبود :-P
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۶:۰۸
پاسخ
70
34
پرسپولیس سرور اسیا
اگه ما با پارس مساوی کردیم شمام بردید ما دیگه به شما میگیم قهرمان
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۶:۵۰
4
8
بهنام
راستی چرا کسی از قرارداد برانکو حرف نمیزنه و نمیدونه چقدره؟ قطعا قراردادش از شفر بیشتره که صداش درنمیاد،اینجاست که عدالت قربانی میشود
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰:۰۱
پاسخ
58
35
perspolis
عقل کل' مربی موفق باید قراردادش بیشتر باشه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ میخوای بگیم گتوزو اندازه کلوب حقوق بگیره؟؟؟
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۹:۰۲
16
33
(((PersePolis)))
رفتن شفر ربطی به نتایج نداشت، شفر رفت چون به دلار حقوق میگیره، بقیه دوستان از استقلال و سایر تیم ها ک دلار میگیرند خواهند رفت، بشار رسن هم در آستانه فسخ است، بقیه هم همینطور!!!
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۵:۵۰
پاسخ
6
44
شهرام
خیلی مظلومانه از ایران رفتی اصلا برخورد خوبی باهات نشد از طرف مدیران استقلال..من معذرت میخام پادوی عزیز
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۶:۱۲
پاسخ
0
55
مسعود گل باشی
پادوی مهربون وخوش قلب مگه میشه ادم تورو فراموش کنه پسر ؟
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۷:۵۱
پاسخ
4
42
ققنوس سرخ
آنچه واضح وروشنه این که حالا درست،شیشتقلال تو این سالها لیاقته قهرمانی لیگ برترو نداشته وحتی جام حذفی(چون فغانی با بریدن سر صنعت اونا رو به فینال رسوند)ولی با شایستگی کامل تو هوچیگری و فرافکنی از نظر همه ما قهرمانن.
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۷:۳۶
پاسخ
18
32
ب
به عنوان ی پرسپولیسی برات آرزوی سلامتی و بهروزی دارم امیدوارم که لبخند های زیبایت ادامه داشته باشه
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۸:۵۱
پاسخ
2
160
mahdi
منصوریان آوردش نه شفر.
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۲:۴۸
2
30
پرسپولیس
حداقل شفر شش تایی نشد این خودش پیشرفت بزرگی بود
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۸:۰۹
پاسخ
51
91
سینا
الان که چی این نظر چه وبطی به این پست داشت؟؟خجالت داره بقران هر چیزی جایی داره درست عزیز
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۷:۲۹
12
26
Reza
خخخ خدا شفات بده فقط همین..یه بار همش بردین جوری میگه حدقل شفر شیش تایی نشد انگار به همه مربیهای استقلال شیش تا رو زدن که به شفر نزدن خخخ اون یه بارم برمیگرده به دوران دایناسورها...فتح ۶--پرسپولیس ۰ خخخ
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۴:۳۶
22
20
h.p
انشاالله خیلی زود خوب خوب بشی پسربامعرفت
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۵:۲۳
پاسخ
2
94
مریم
به امیدخدا هرچه سریعتر بهبودی کامل بدست بیاری واقعا ما هوادارا ناراحتیم بابت اتفاقی که برات افتاد امیدوارم انرژی مثبت همه مردم ایران دنبال راهت باشه و زود خوب بشی
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۴:۳۵
پاسخ
2
89
سعید مسعودی
شفر واقعا مظلوم بود.مربی که بهترین نتایج تاریخ استقلال رو گرفت و با میانگین 1.95 حتی امتیازگیریش از قلعه نویی هم بهتر بود.حیف و واقعا حیف از این همه بی معرفتی و ناآگاهی و بی تدبیری.
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۲:۴۷
پاسخ
8
97
جرج بست (بیتل پنجم)
واقعیت قضیه اینکه دعوای مدیریت باشگاه با شفر مسائل فنی نبود، دعوای قدرت بود ...!!!، آقای فتحی هم توی مصاحبه_شون گفتن، قرارداد شفر جوریه که بهش اجازه دخالت توی همه مسائل باشگاه رو میده، اگه قرارداد ایشون این شکلی نبود احتمال ادامه همکاری باهاشون وجود داشت ...!!!
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۰:۳۵
2
16