پاراتیچی: رونالدو شایسته کسب جایزه THE BEST بود

پاراتیچی: رونالدو شایسته کسب جایزه THE BEST بود

2723
23:36
02 مهر 1398
فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس، کریستیانو رونالدو را بهترین بازیکن فیفا در سال اخیر می داند.

به گزارش وبسایت نود، شب گذشته در میلان، لئو مسی ستاره بارسلونا جایزه بهترین بازیکن سال فیفا را تصاحب کرد. در این مراسم کریستیانو رونالدو ستاره یوونتوس شرکت نکرد. گفته می شود او از قبل می دانست که برنده این جایزه نمی شود و به همین دلیل زحمت حضور در این مراسم را به خود نداد.

در این راستا، فابیو پاراتیچی مدیر یوونتوس در مصاحبه‌ای با DAZN گفت: "با احترام به مسی، اما به نظرم رونالدو شایسته کسب بهترین بازیکن بود. او به همراه پرتغال قهرمان لیگ ملت‌ها و با یوونتوس قهرمان سری آ شد. به نظرم هیچ کس لایق تر از کریستیانو نبود."

4416

نظرات کاربران
Mahdi jr cr7
اره اره مسی هم یه لالیگا برد . بعد همه میگن حقش بود . ملی حساب نی؟ .. روزی ک کریس رکورد علی دایی رو بزنه دیگ هیچکس تاکید میکنم هیچکس نمیتونه بهتر ازون وجود داشته باشه. اون موقع برترین گلزن قرن میشه برترین گلزن تاریخ . حرفی؟ سخنی؟ حدیثی؟
۰۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۷:۳۴
پاسخ
3
5
رضا
بی تردید کریس این شایستگی رو داشت . میتوان نتایج تیم ملی پرتغال رو هم با آرژانتین مقایسه کرد . واقعا متاسفم
۰۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰:۲۴
پاسخ
5
4
علیزاده
هر مادری کودکش را زیباترین کودک می بیند!
۰۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۱:۱۳
پاسخ
14
29
فوتبال پاک
اگه به جام تیمی بود که باید یکی از من سیتی انتخاب میشد که 4 تا جام گرفتند
۰۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۴:۳۵
پاسخ
19
57
mohammad68
اصلاً نظر شما مهم نیست چرا چون شما به حق خوری عادت کردین مثل اون سالی که حق ریبری مظلوم رو خوردین
۰۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۱:۱۵
پاسخ
28
64
Ehsannnn
باشه
۰۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۰:۲۲
پاسخ
12
39
Wien
خب اینو نگی،چی میخوای بگی؟ البته الان رونالدو حسابی پکره و دل و دماغ نداره،با این حرفا فقط نمک روی زخمش میریزین،هر چند این حرف را میزنی تا طرف از قهر و دمغی در بیاد و راضی به بازی کردن بشه.
۰۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۷:۳۶
پاسخ
21
47
بارسلونا❤
اینا کین دیگه !! مگه رونالدو یوونتوس رو قهرمان سری آ کرد ؟؟ حتی آقای گل لیگ ایتالیا هم نشد ... ازونطرف هم هیچ تاثیری روی قهرمانی لیگ ملت‌های اروپا نداشت (مزخرفترین جام ملی که برای اولینبار امسال اومد روی کار) در بزرگی رونالدو هیچ شکی نیست ولی امسال حتی نباید بین ۳ نفر قرار میگرفت و حق خیلی‌ها بخاطر اسم و آوازه‌ی رونالدو ، مثل مانه و صلاح خورده شد ...
۰۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۸:۰۸
پاسخ
27
58
کاستاکورتا
اینم اومده خودشیرینی کنه وگرنه تو همون پرتغال که قهرمان رقابت های دوستانه و تدارکاتی جام ملت ها شد برناردو سیلوا بهترین بازیکن پرتغال و جام شد تو همون یونتووسم که تو رده چهارم پنجم گلزنان لیگ قرار گرفت .
۰۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۳:۱۷