پاراگوئه ۲ - ۲ قطر؛ فرار قهرمان آسیا از شکست در عرض ۹ دقیقه

پاراگوئه ۲ - ۲ قطر؛ فرار قهرمان آسیا از شکست در عرض ۹ دقیقه

4960
01:37
27 خرداد 1398
قطر در نیمه دوم توانست از شکست بگریزد.

به گزارش وبسایت نود، تیم های پاراگوئه و قطر از دور نخست مرحله گروهی کوپا آمریکا در گروه دوم از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی ۲-۲ تمام شد. 

تیم پاراگوئه در دقیقه ۴ صاحب پنالتی شد و توسط کاردوزو به گل رسید. گونزالز در دقیقه ۵۶ توانست گل دوم را هم برای پاراگوئه بثمر برساند. تیم قطر در دقیقه ۶۸ توسط موئز علی یکی از گل های خورده را جبران کرد و سپس در دقیقه ۷۷ توسط خوخی به گل دوم و تساوی بخش خودش هم دست یافت. 

تیم قطر در بازی بعدی به مصاف کلمبیا می رود و پاراگوئه هم با آرژانتین بازی خواهد کرد. 

۲۰۳۱

نظرات کاربران
استقلال پرسپولیس قربانی وزارت
هرکس بازی دیشبو ندید ضرر کرد قطر انقد خوب بازی میکرد که هیچکس باورش نمی شد این تیم قطر باشه ... مثل بارسلونا بازی می کرد وفوق العاده بود به نظرم باید کنفدراسیون پنج ستارمون از این سرمایه گذاری قطر درس بگیره وتا انقدر استعدامون هدذرنرن
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۵:۳۶
پاسخ
0
6
مهدی
پرچم آسیا بالا
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۱:۱۶
پاسخ
0
5
رئالی پرسپولیسی
کاش قطر که قهرمان آسیا شده هم بتونه یه خودی نشون بده و ثابت کنه سطح فوتبال آسیا هم خوبه.
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۷:۱۳
پاسخ
2
41
سعید
چه میکنه این تیم ملی قطر
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۱:۰۵
پاسخ
2
42
محمد
به امید موفقیت تیم دوسداشتنی قطر
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۴۱:۱۴
پاسخ
14
90
فقط یوونتوس
کیفیت تیمهای آسیایی رو نشون داد
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۴۵:۴۶
پاسخ
8
79
عشقممم نیمار
قطر ..روز ب روز داره پیشرفت میکنه و‌ تیم‌ ملی ما عقب مونده ازش :-P با این روند پیشرفت قطر ..در ۱۰سال اینده ..قدرت یک اسیا خواهد شد :-) در ضمن چرا تیم‌ملی ما ..در کوپا امریکا درخواست نمیده شرکت کنیم ک‌ پیشرفت کنیم؟؟ :-P میترسید ۶ تایی شیم؟؟ خب بشیم ..لااقل پیشرفت میکنیم و‌ تجربه بازیای بزرگ خواهیم دید و ب نفعمونه :-P
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۳۹:۳۳
پاسخ
45
56
شهربابک
۶تایی فقط شیشتقلال می شه کیروش جونتون سه تا از ژاپن خورد قطر با پاراگوعه مساوی کرده
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۲۸:۴۳
20
24
امیر
چقدر سطح توقعات مان از خودمان پایین تر آمده است. در بازی دوستانه با کره مساوی می کنیم و تیم نصفه و نیمه سوریه را می بریم و آقای ویلموتس کلی خوشحالی می کند. حال آنکه می بینیم تیمی مثل قطر در جام ملت های آمریکا با پاراگوئه مساوی می کند. آقای ویلموتس را برای پایین نگه داشتن سطح توقعات از تیم ملی آورده اند.
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۵۱:۲۷
پاسخ
53
42
ممد نبودی
یجوری میگین سطح توقعات پایین اومده انگار قبلا برزیل و ارژانتین و ... رو همش میبردیم الان دیگه نمی بریم!!! کجایید بابا؟ ما همون قهرمانی هامون تو اسیا هم درب و داغونه!
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۸:۵۳
2
1
کوروش بزرگ
سطح توقعمون خیلی وقته پایین اومده، نمونشم باخت به آرژانتین و شادی مردم تو خیابونا بود. ربطی به ویلموتس نداره