پارکینگ و ورودی‌های بانوان به آزادی مشخص شد

پارکینگ و ورودی‌های بانوان به آزادی مشخص شد

1398
09:59
17 مهر 1398
پلیس یگان ویژه تهران بزرگ محل ورود تماشاگران خانم به ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار ایران و کامبوج را مشخص کرد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از ایسنا، عصر روز پنج‌شنبه ۱۸ مهر تیم ملی فوتبال ایران در جریان هفته سوم مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه آزادی از تیم ملی کامبوج پذیرایی می‌کند. قرار است در این دیدار حدود ۴ هزار تماشاگر بانو نیز بازی را با حضور در ورزشگاه آزادی از نزدیک تماشا کنند.

طبق هماهنگی‌های به عمل آمده توسط یگان ویژه، پارکینگ‌های ۱۹ و ۲۰ که در ضلع شرقی ورزشگاه آزادی قرار دارند مختص ورود بانوان خواهد بود.

از این دو پارکینگ هیچ تماشاگر مردی حق ورود به ورزشگاه را ندارد.

نیروهای پلیس خانم نیز قرار است در این پارکینگ‌ها مستقر شوند تا بانوان را به سمت ورودی‌های ورزشگاه راهنمایی کنند.

هم‌چنین بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده بانوان تنها از ضلع و وروردی شرقی ورزشگاه امکان ورود به استادیوم آزادی را خواهند داشت.

2051

ایسنا
نظرات کاربران
محمودی
دوستان حواسمون باشه یه عده ایی که دلخوشی از ورود بانوان ندارند نیان بصورت خودجوش..!! جو ورزشگاه رو بهم بریزند.!
۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱:۰۴
پاسخ
1
2
کامبوج
تکلیف خانمهای کامبوجی چی میشه اونا باید کجا بشینن؟
۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰:۲۹
پاسخ
1
1
عشقممم نیمار
ایکاش یکم در بعضی چیزا..جنبمونو ببریم بالا و پیشرفت کنیم :-P
۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰:۲۶
پاسخ
3
3
حسین
من از خواهران خواهش میکنم جوری رفتار کنن که مناسب شرایط باشه.چون این اول راه هست و هرگونه هنجار شکنی میتونه سرنوشت این تصمیم رو برای همیشه عوض کنه.بقول معروف بودن یا نبودن،مسئله این است و در واقع رفتن و نرفتن خواهران به استادیوم بستگی به شرایط این بازی داره.خوش خیالی هست که فکر کنیم دیگه دوران جدیدی شروع شده.معتقدم اگه شرایط جوری که باید پیش نره حتما این اولین و اخرین بار خواهد بود.حتی به قیمت تعلیق فوتبال و ورزش. به عنوان یک هوادار از همه هواداران ورزش چه خانم چه اقا خواهش میکنم که با فرهنگ بالا جوری رفتار کنن که حسرت سالهایی رو بخوریم که این درها رو بر روی بانوان عزیز بسته بودیم.
۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۱:۰۳
پاسخ
10
11
تراکتور با ۳۵ میلیون طرفدار
هوادارن مرد هم باید خانم های محترم رو کمک کنن تا انشالله بدون مشکل این بازی انجام شه.
۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۰:۰۵
پاسخ
5
19
علی تهرانی
درود بربانوان ایرانی
۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۱:۰۵
پاسخ
1
19
افشین
الان تکلیف خانمی که بخواد با پدر، شوهر یا برادرش بره استادیوم چیه؟
۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۷:۵۱
پاسخ
2
27
افشین
خطاب به علی کی راهکار می اندیشه؟از اینوریها که آبی گرم نمیشه اگر فشار و اولتیماتوم فیفا نبود باز هم خانمها راهی به سکوهای استادیوم آزادی! نداشتن
۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۹:۰۶
0
2
علی
بعدا براش راهکار می اندیشن
۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۵:۰۷
0
4
قلب اردبیل به عشق پرسپولیس میتپد
حق هواداران بانوانه که بازیهای تیم ملیشون رو نگاه کنن بشرطی که هواداران سه تیم ژاپنی فحاشی نکنن و بزارن به ورزشگاها ارامش بیاد
۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۷:۱۰
پاسخ
11
20
سرخ تر از قرمز
وقتی بحث تیم ملی مطرح میشه دیگه رنگها معنی نداره. منطقی تر باشیم دوست عزیز!
۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۳:۲۸
3
10
تراکتور با ۳۵ میلیون طرفدار
بابا چه ربطی داره. گرفتی ملت رو؟؟ همه دارن حمایت میکنن. خوبه خود تراکتورها هر بازی شعار میدن که خانم های محترم هم بیان استادیوم. یک بار ازادی این شعار داده شده؟؟؟!!
۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۳:۱۶
7
5
جمم
یعنی پارکینگشونم باید فرق بکنه!!!
۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۷:۰۶