پایان چالش چمدان‌ها با پیگیری مسئولان تیم ملی/ آرامش موقتا به اردوی تیم کی‌روش برگشت

پایان چالش چمدان‌ها با پیگیری مسئولان تیم ملی/ آرامش موقتا به اردوی تیم کی‌روش برگشت

10221
10:49
13 دی 1397
با پیگیری مسئولان تیم ملی فوتبال ایران چمدان‌های بازیکنان، کادر فنی و خبرنگاران به اردوی تیم ملی رسید.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس، تیم ملی فوتبال ایران عصر روز گذشته در شرایطی وارد ابوظبی شد که ملی‌پوشان به محض رسیدن به هتل قصد برگزاری تمرین تاکتیکی داشتند اما ارسال چمدان‌های بازیکنان تیم ملی به صورت نصفه و نیمه به هتل محل اقامت ملی‌پوشان باعث ناراحتی و عصبانیت شدید کی‌روش شد و سرمربی تیم ملی تحت تاثیر اتفاقات و مشکلاتی که AFC در راه حضور تیم ملی در امارات ایجاد کرده بود قرار گرفت.

بعد از این ناهماهنگی‌های رخ داده توسط عوامل کنفدراسیون آسیا مسئولان تیم ملی از عصر روز گذشته اقدام به پیگیری برای بازپس‌گیری چمدان‌های تیم ملی کرده و درنهایت صبح امروز چمدان‌های آنها به هتل محل اقامت ملی‌پوشان رسید. با این شرایط آرامش موقتا به اردوی شاگردان کی‌روش برگشت اما همانطور که سرمربی تیم ملی ایران چندی پیش اعلام کرده بود تدارکات AFC و اماراتی‌ها برای بازی‌های جام ملت‌های آسیا در حد وسیعی نیست.

کی‌روش چند ماه پیش در گفت‌وگویی ادعا کرد هتل‌های کشور امارات که برای جام‌ ملت‌های اسیا در نظر گرفته شده بیشتر به درد توریست‌ها می‌خورد تا تیم‌های ورزشی و بی‌دلیل نبود که وی مشکلات این روزها را پیش‌بینی می‌کرد.

تیم ملی فوتبال ایران روز دوشنبه آ‌ینده در اولین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا به مصاف یمن خواهد رفت.

1870

نظرات کاربران
Reza
امیدوارم این قدری که به فکره چمدان و مد و تیپ هستن به فکر خوش حال کردن دل یه ملت هم باشند.به امید موفقیت و قهرمانی تیم ملیمون
۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۲:۴۷
پاسخ
13
11
بگم کاشیما بیاد؟؟؟؟
عزیزای جعلپولیسی مگه تیم ملی شما تیم باشگاهیتون نیس؟؟؟؟؟پس برین کارای فرانکورو آنالیز کنین بی زحمت،ایشالا قهرمان آسیا بشیم بعد میبینیم کی به کیه ،پس لطفا هیس.
۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۶:۳۱
پاسخ
66
41
s.s.m
شما که اماراتی بی زحمت بگو العین بیاد ..........6تایی ها هیس لطفا
۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۷:۰۱
6
11
S.A
انشالله که این بی نظمی ها تاثیر منفی نداشته باشه و تو بازی ها موفق بشیم
۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۴:۲۲
پاسخ
6
67
LOGAN
اگه عرضه داشتیم میزبانی این جام با ما بود ورزشگاه هم که دیگه ۴ ۵ تایی خوب داریم ...به امید قهرمانی$
۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۴:۱۸
پاسخ
6
51
سپاهان قهرمان
چهارپنج تا ورزشگاه کفاف میده به نظرت ؟ هواپیماهامون امنیت کاملو دارن که از این شهر به اون شهر بشن؟هتلامون اصن توریست پذیر هست که ورزشکار پذیر هم باشه ؟چیمون درسته که میزبان باشیم.....ورود بانوانمون ازاد هست که میزبان باشیم؟ووووو........... ادمین جان
۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۳:۰۶
0
18
ارتش سررررخ
فکر کنم اینم کار پروفسوره!!!!
۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۸:۱۲
پاسخ
70
73
سعید
هنوز نرسیده بهونه ها شروع شد زمین کج بود داوری به ضرر ما بود زمین تمربن نداشتیم هوا گرم بود و.....
۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۵:۵۸
پاسخ
113
53
بهنام
بعضی وقتا به این فک می کنم ادمایی مث شما لیاقت داشتن کیروش رو ندارید
۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۵:۵۹
29
58
Mosyo MeHdI
تیم رو ول کردن به امان خدا باید سرمربی دنبال چمدان و لباس و زمین تمرین و حریف تدارکاتی بگرده! دوستان هم تو اتاقاشون پشت میزای گران قیمتشون توی فدراسیون نشستن و نگاه میکنن...! چرا این کفاشیان رو که مثلا نایب رئیس آسیاست نمیفرستن اونجا که به یمن حضور مبارکش کمی بیشتر هوای تیم رو داشته باشن ( البته فکر نمیکنم کسی ازش حساب ببره)...!
۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۴:۴۴
پاسخ
11
108
ایوب عشقپولیسی از خنج
الان آقای کی روش این حرکت اماراتی هام میندازه گردن برانکو و پرسپولیس... اصلا یکی نیس ب این آقا بگه واسه بازی های دفاعی و کسل کننده این همه خرج رو دست فدراسیون گذاشتین ک چی بشه با مساوی گرفتن نمیشه قهرمان شد از ما گفتن بود دیگه خودتون میدونین
۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۸:۵۰
پاسخ
92
54
TGP
بهانه ها داره جور میشه
۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۱:۲۹
پاسخ
86
46
آزاد
باید حواس هاشون رو جمع کنن ببینن چمدان های کیا دیر رسیده. ضمن اینکه حتما چک کنن چمدان ها تغییر کردن یا نه . قبلا در مورد افراد سیاسی سابقه داشته با این حربه (گم شدن چند دقیقه ای چمدان) اون افراد رو به بیماری های سختی دچار کرده اند. من توهم توطعه ندارم اما روی جوانمردی اماراتی ها هم به هیچ وجه نباید حساب باز کرد. از طرفی (و مهمتر از همه) این رو باید به عنوان نقطه شروع کارشکنی های بی حد و حسر امارلتی ها (از شرایط میزبانی بگیر تا داوری و قرعه کشی و تبانی های احتمالی) به حساب اورد. تیم ملی با خیلی ها باید بجنگه که شاید میشه گفت حریف توی زمین کوچیکترینِ اونهاست. از تیم حریف توی زمین و داور و میزبان و اِی اِف سی بگیر تا در کمال تاسف دشمنان داخلی!!!! خدایا به تیم ملی ما خودت کمک کن. سرفراز ایران. مرسی ادمین.
۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۰:۵۹
پاسخ