پایان کار فریرا با السد و دنیای مربیگری/ ژاوی سرمربی رقیب پرسپولیس می‌شود

پایان کار فریرا با السد و دنیای مربیگری/ ژاوی سرمربی رقیب پرسپولیس می‌شود

11314
09:50
22 دی 1397
سرمربی پرتغالی السد قطر در پایان فصل از این تیم و دنیای مربیگری خداحافظی می کند.

به گزارش وب سایت نود، روزنامه الرایه قطر خبر داد که اسلوالدو فریرا، سرمربی پرتغالی السد اعلام کرد که در پایان این فصل از دنیای مربیگری خداحافظی می کند.

ژاوی هرناندز، کاپیتان سابق بارسلونا و کنونی السد با توجه به اینکه مدرک مربیگری اش گرفته است، گزینه اصلی هدایت السد پس از فریرا است.

السد یکی از رقبای پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است. تقابل فریرا با برانکو آخرین بازی های او در دوران مربیگری خواهد بود.

2051

نظرات کاربران
عشقممم نیمار
چقد خوشانسه شیش_پولیس !!!:-P الکی نیس شانسپولیسه :-) باز اشکالی نداره .. پایتخت عراق ک‌ هست ...قبلا ۳گل خوشکل ب شیش_پولیس زد ..بازم گل خوشکل بهش میزنه :-)
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۸:۵۳
پاسخ
67
8
محمد حسین گنجعلی ۴&۶
مگه به شما نزده؟؟؟
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۳:۴۴
1
7
کاشیما- خربین یا الهلال ده نفره
السد تیم بسیار خوبیه ولی مربیش فریرا در حد السد نیست. بهتر ک رفت
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۰:۰۸
پاسخ
94
7
هرچی برانکو بگه
خواستم لیست کنم دیدم باید از سوزوکی و کاواساکی سال ۷۸ لیست کنم تا برسه به عمر عبدالرحمان و بونجاح. دیدم پنجاه نفری میشه بی خیال شدم. گفتم بهتره یه شماره برات بفرستم. زنگ بزنی ۱۲۵
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۶:۴۴
3
52
محمد حسین گنجعلی ۴&۶
عبدالرحمن، ایمون زائد،العین،پرسپولیس ده نفره،السد
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۶:۰۱
7
43
فیفا
با فریرا یا بی فریرا....با ژاوی یا بی ژاوی....در هر صورت پرسپولیس کبیر میبردشون..
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۷:۰۲
پاسخ
12
118
Melika
عه یعنی سر مربیشون همونه که بیرانوندمون شوتش به دروازه رو دفع کرد؟!!:)))))
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۶:۳۸
پاسخ
11
72
اس اس
من میگم مثل پارسال بازی رفت رو السد سه بر صفر می بره . پرسپولیس در مرحله گروهی حذف میشه . بازی با الاهلی هم شرایط میزبانی هم نداره . هر 52 سال یک فینال بر گزار می شود
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۰:۵۱
پاسخ
135
16
My love p e r s p o l i s
شما که همون ۵۲ سالم دیگه نمیتونید ببینید دقیقا مثل لیگ ۹ سال مسخرموت کردین الان وضعتوتو ببینین هر فصل با خرید ۲۰ ۳۰ تا بازیکن همچنان در حسرت قهرمانی هستین اسیام همینطور و حسرتتون تو هر دو زمینه همچنان ادامه داره چوب خدا صدا نداره
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۴:۵۷
4
31
دوستاره چهارجانبه
شما برو فینال آسیا بعد بیا حرف بزن
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۲:۳۲
6
79
من
تیم شما که هیچوقت به فینال ACL نرسیده داداش
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۳:۴۲
4
70
Meysam
استقلالی ها عب نداره امسال سوم گروه بشید میرین afc cup. اونجا سلانگور و مدان هست راحت میبرید قهرمان میشید ستاره سومم میزنید
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۸:۳۱
4
70
شهربابک
من می گم شیشتقلال حذف می شه گروهی
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۳:۱۰
3
56
حمید
شما ۳ساله کل امید و ارزوها و دلخوشی هاتون فقط مربوط به قبل شروع مسابقات ما عادت کردیم بهتون قرار همین الان شروع به اعتراض به رفتن تیام جبارف بکنید یا بعد حذف تز مسابقات
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۷:۴۵
4
54
من بی پرسپولیس زیستن نتوانم
این خیلی مسخره است که تیمهای شرق با شرق هم گروه میشن و غرب با غرب ! تا زمانی که بازیها اینگونه برگزار بشه سطح فوتبال آسیا پایین خواهد موند ، به این بی اندیشید که تو همین بازیهای جام ملتها بازیها با همون روش جام باشگاه ها برگزار میشد !
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۰:۳۶
پاسخ
9
79
من
این کار به خاطر مسافت زیاد بین شرق و غرب قاره انجام شده
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۴:۳۹
2
40
من
نمیدونم این به نفع پرسپولیس میشه یا نه؟ ممکنه سعی کنه با خاطره خوبی از فوتبال کنار بره یا چون بازیهای آخرشه دیگه براش اهمیتی نداشته باشه
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۹:۵۴
پاسخ
1
53
دوچرخه سواران
ژاوی فوتبالش چی بود ک بخواد مربی گریش باشه
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۷:۴۵
پاسخ
116
6
پارسا 17
نه تو خوبی؟بنده خدا تو اگه پات به چمن ورزشگاه تختی بخوره از خوشحالی سکته میکنی بعد میای کاپیتان بارسلونا رو مسخره میکنی؟
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۵:۲۵
4
52
ارتش سرخ
السدی که برای آبی ها مثل یه کابوسه، برای ما یه خاطره شیرین هستش
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۳:۵۹
پاسخ
13
98
محمدشاهی
فقط امیدوارم مثل اون سالی که الهلال رو به کمک داوری بردن فینال ، السدو هم مثل الهلال نکنن.
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۰:۱۱
پاسخ