پرسپولیسی‌ها منتظر بازگشت سروش؛ شبحی از شماره هفت

پرسپولیسی‌ها منتظر بازگشت سروش؛ شبحی از شماره هفت

17695
16:58
22 بهمن 1397
یکی از مشکلات اصلی پرسپولیس در نیم فصل دوم، عملکرد ستاره‌های تازه آن‌هاست.

به گزارش وب‌سایت نود، کمتر هوادار پرسپولیسی پیش‌بینی می‌کرد که نیم فصل اول، آنقدر موفق باشند که در نیم‌فصل دوم دل‌شان برای پنجره‌های بسته و تیم بدون بازیکن تنگ شود. تیم برانکو در نیم‌فصل دوم هنوز شباهتی به تیم همیشگی‌اش ندارد. نه تیمی که توانست مقابل پدیده به پیروزی برسد و نه تیمی که مقابل فولاد شکست خورد، هیچ کدام در حد و اندازه‌های پرسپولیس همیشگی نبود. عملکردی که می‌توان آن را حاصل نمایش ستاره‌هایی دانست که با سروصدای زیاد  تیم آمدند و قرار بود پرسپولیس را رویایی‌تر کنند اما فعلا ناامیدکننده ظاهر شدند. در این  میان سروش رفیعی را به دلیل این که در سه بازی در ترکیب پرسپولیس قرار داشته بیشتر از بقیه خریدها می‌توان مورد بررسی قرار داد. او در این سه بازی که در ترکیب اصلی قرار داشته هیچ عملکرد مثبتی را ثبت نکرده است. او عدد صفر را مقابل گل، پاس گل و پاس کلیدی قرار داده است.

سروش رفیعی این فصل را بد شروع کرد. بازیکنی که با سروصدای زیاد به لیگ برتر ایران بازگشت و با قراردادی دلاری راهی فولاد شد حضورش در این تیم به چند هفته بیشتر نیانجامید. او دومین بازی‌اش را مقابل پرسپولیس انجام داد و بد بودن او در این بازی حاشیه‌های زیادی را پیرامون او ایجاد کرد و خیلی ها کیفیت او را به بازی مقابل تیم نیم‌فصل دومش ارتباط دادند. رفیعی چند ماه بعد و باز هم در بازی پرسپولیس و فولاد و این بار با پیراهن پرسپولیس نشان داد که حاشیه‌هایی که ابتدای فصل برای او ایجاد شده بود درست نبوده است. کیفیت رفیعی ارتباطی به پیراهنی که او برتن کرده و ندارد و گویا بازی در حاشیه خلیج‌فارس اثر خود را گذاشته و چهره‌ای دیگر از رفیعی را به لیگ برتر بازگردانده است. چهره‌ای که شباهتی به شماره 7 سابق سرخ‌ها که فرمانده میانه میدان بود ندارد.

30388

نظرات کاربران
amir.arak
نه تنها سروش بلکه تک تک بازیکنان جدید و قدیم پرسپولیس خارق العاده و فوق العاده هستن و این یک عمر طبیعی و کاملان عادی است که بعد از مدت دراز مدت تعطیلی کیفیت فنی تمام تیم ها پایین بیاد پرسپولیس برانکو به زودی به ابرقدرت و خیلی ترسناک تبدیل خواهد شد .شکی نداریم که بخداقسم عشقمون ❤ پرسپولیس هتریک میکنه در قهرمانی و هیچ دشمن و مافیایی و خیانت کاری نمیتونه حریف عشق و غیرت و همت و اتحاد پرسپولیس بشه .ادمین خواهشا بچاپ
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۵:۱۴
پاسخ
60
48
ارش
کم کم باید به بازیکنان جدیدمون بازی بدیم درستهبازی رو باختیم ولی بچه ها عالی بودن این تی م بسیار قوی هست نباید با یه باخت از تیم مون نا امید شیم تیم ما کیفیت عالی و قدرتمند هست همیشه همه بازی ها برد و باخت هست اگه موقعیت هامون نیمه دوم گل میشد خیلی از این انتقادات نبود بدون شک سروش هم به اوج برمیگرده شک نکنین دو سه هفته اینده تیم به صدر جدول برمیگرده ما به پرسپولیس و برانکو اعتماد داریم
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵:۵۶
پاسخ
46
32
فوتبال روز
مشکل سروش رفیعی اینه که شکل فوتبالش به هافبکهای امروزی نمیخوره ، تو فوتبال روز دنیا یک هافبک در درجه اول توپو لو نمیده و در درجه دوم باید درک درستی از دفاع تیمی داشته باشه در حالیکه سروش زیاد توپ لو میده و بازیش تو فاز دفاعی قابل قبول نیست و بیشتر حرکاتش نوعی فانتزی بازی اکثرا غیرکاربردیه که البته بعضی وقتها شاید بگیره ولی در کل نوع فوتبالش ضعفهای زیادی داره.
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۰:۴۲
پاسخ
19
49
میلاد
اون هایی ک میان تو سایت ها و فضای مجازی فرگوسن بازی در میارن و نظر میدن قطعا دشمن پرسپولیس هستند و با این یدونه باخت قند تو دلشون اب شده و میخوان تیم و بازیکنا رو به حاشیه ببرن ادمین چاپ شه لطفا
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۴:۰۰
پاسخ
41
29
سیروس
برد نیم فصل اول پرسپولیس مقابل فولاد مدیون راه رفتن سروش در زمان بازی بودند یادتونه !!!!!
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۷:۵۰
پاسخ
60
15
رضا
مشکل از بازیکن نیست... مشکل از عدم هماهنگی با نفرات جدید هست... هافبک بازیساز باید حرکات مهاجم ها و بازیکن های کناری رو بشناسه تا بتونه چشم بسته راه بندازه اونا رو.... این یه مقدار زمان میبره... صبور باشید... شاید بهتر بود این نفرات جدید به مرور به ترکیب قبلی اضافه بشن...
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۰:۳۲
پاسخ
7
38
دبل.۶::::::۶+۶
وقتی ..نورالهی اومد .چه امادگی داشت ..یا امید عاایشاه در چه وضعیتی بود ...ولی با تمرینات و درایت برانکو .الان احمد ملی پوش شد ..و امید هم بهترین پاسور ....مطئمن باشین .سروش هم که زیاد هم نااماده نیست ..به روز های خوبش بر میگرده .....
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۳:۰۱
پاسخ
144
59
مافیای سرخ
در جواب بالایی : درایت برانکو رو خوب اومدی خخخخخ
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۴:۰۶
60
6
ح.ک.
برانکو تیم رو با این خریدها نابود کرد و رویای سه بار قهرمانی پیاپی رو برباد داد. برانکو حیا کن، پرسپولیسو رها کن. ما مربی اجنبی نمی خواهیم.
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۷:۳۳
پاسخ
154
155
Alireza
خخخ ببین شماها چقدر از قهرمانی های پرسپولیس سوختید که خودتونو جای پرسپولیسیا جا میزنید.به خودت زحمت نده همه هواداران پرسپولیس پشت پرسپولیس هستند یه نیم فصل نباختیم چیزی که شما استقلالیها تو خواب هم نمیبینید
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۳:۲۵
5
59
جاناتان
ههههههههه ای استقلالی
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۴:۵۶
3
42
یاشار
سرت تو کار تیم خودت باشه شیشتقلالی.کلا عادت ب جعل دارید از مدیرعاملتون فتل یاد کرفتین
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۱:۳۰
5
49
قرمزم رو عشقه
تو برو واسه تیم ترسوی خودت نظر بده ما
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۷:۵۷
4
47
پرسپولیس
مشخصه که یه استقلالی هستی و نمی دونی از سوزش چه کار کنی
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۶:۴۵
4
52
مهدی کک
سروش فوتبالش تمام شدهشک نکنید پاپان فصل در لیست خروجی پرسپولیسه
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۱:۳۰
پاسخ
64
124
شازده آبی
سروش دیگه فوتبالش تموم شده ::::::: یادتون نره ک تو تیم فولاد «نیمکت نشین» بود ::::::: انتظار دارین تو تیم پیروزی بهتر باشه؟؟؟؟ ::::::: به نظر من علت اصلی باخت پیروزی ب فولاد، ترسو بازی کردن با دو هافبک دفاعی بود ::::::: مچکرم
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۳:۳۷
پاسخ
143
5
پرسپولیسی ازپایتخت شوروشعورحسینی
علت باختتون به سپاهان وپارس چی بوده یاالسدمچکرم
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۳:۲۶
14
30
Alireza
رفیعی نسبت به دو بازی قبل خیلی بهتر شده بود چندبار باهمکاری ترابی کار قشنگی هم انجام دادند.بهتره بهش فرصت بیشتری داده بشه .ترابی هم دیروز بد نبود بعد کمال و شیری بهترین بازیکن بود.نبود شجاع هم تاثیر داشت چون شجاع در حال حاضر مدافع خیلی مطمئنیه حتی بهتر از سید جلال بوده تو این فصل.بخاطر همین رو ضربات کرنر فولاد نقطه ضعف داشتیم چون با وجود شجاع کرنر برای حریف سودی نداره.گل اول هم رو ریباند کرنر خوردیم مطمئنا بازی بعدی بهتر میشیم
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۰:۵۹
پاسخ
84
34
پرسپولیس جاویدان
شیری در بین بازیکنان اضافه شده خیلی خوب بازی کرد. نادری هم به خصوص نیمه دوم خیلی خوب بود. از طرفی فکر کنم بایستی سروش و باشر را با هم بازی دهد تا فشار خط هافبک از ترابی کمی کمتر شده و در عوض ترابی به خط فوروارد نزدیک تر شود.
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۷:۲۹
پاسخ
57
35
عشقممم نیمار
اگ فولاد یه سروش رفیعی داشت ..‌شیش_پولیس دیروز بازنده نمیشد:-) حالا فهمیدید چرا تیم‌درجه ۴ الخور ..رفیعی دیپورت کرد ؟؟!!:-)
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۶:۲۳
پاسخ
18
110
آرسن لوپن
میگن سروش افت کرده پرسپولیسم خوف کرده.
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۴:۱۳
پاسخ
29
61
Wien
این آقا همونی بود که ادعا داشت،کی روش بهش ظلم کرده و باید همراه تیم ملی به جام ملتها میرفت و البته تمام هوادارای پرسپولیس هم حمایتش کردن و بخاطر این آقا چقدر به تیم ملی و کی روش اهانت کردند،حالا تحویل بگیرین،ایشون حتی در حد لیگ برتر در پیت خودمون هم نیست، چه برسه......
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۹:۳۰
پاسخ
36
75
ایرانی اصیل
توهین خودش به کی روش و دیگر بازیکنان منتخب تیّم ملی ، حمایت باشگاه و هواداران ، همان کی روش که برای سربازی سروش شخصاً به نظام وظیفه مراجعه کرد ، حقایق خیلی زود روشن میشود ، حیف که کیروش آن سر دنیاست و إثبات حقانیت خود را خیلی زود نمیبیند!
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۷:۳۲
20
14