پرسپولیس برای قهرمانی چند امتیاز می‌خواهد؟ 6، 8 یا 12

پرسپولیس برای قهرمانی چند امتیاز می‌خواهد؟ 6، 8 یا 12

27264
12:24
26 فروردین 1398
پرسپولیس با غلبه بر سایپا و افزایش فاصله خود با سایر مدعیان، شانس اول قهرمانی لیگ هجدهم قلمداد می‌شود.

به گزارش وب سایت نود، کورس قهرمانی لیگ هجدهم یکی از جذاب‌ترین و فشرده‌ترین رقابتها در تاریخ لیگ برتر است.در پایان هفته بیست و پنجم و در فاصله 5 هفته به اتمام لیگ، پرسپولیس با اختلاف 5 امتیاز نسبت به تیم دوم، در صدر جدول قرار دارد و تعیین‌کننده سرنوشت قهرمان لیگ خواهند بود و سایر مدعیان باید منتظر لغزش احتمالی این تیم باشند تا بتوانند همچنان به قهرمانی امیدوار باشند.پرسپولیس در حال حاضر درگیر حضور در 3 تورنمنت مختلف است و باید دید برای قهرمانی به چند امتیاز نیاز دارد.در حساس‌ترین بازی باقیمانده فصل، دو تیم صدرنشین لیگ، پرسپولیس و تراکتورسازی با یکدیگر دیدار خواهند داشت که نتیجه این بازی نقش به سزایی در پاسخ به این سوال خواهد داشت. 
12 امتیاز حداکثر امتیاز مورد نیاز پرسپولیس برای هت‌تریک در قهرمانی
تراکتورسازی نزدیک‌ترین رقیب پرسپولیس در جدول رده‌بندی 49 امتیاز دارد.این تیم در صورت پیروزی در 5 دیدار باقیمانده، 64 امتیازی می‌شود.پرسپولیس نیز در حال حاضر دارای 54 امتیاز است.در این شرایط اگر این تیم 10 امتیاز بگیرد از نظر امتیاز با تراکتورسازی برابر خواهد شد و تفاضل گل تیم قهرمان را مشخص خواهد کرد ولی پرسپولیس برای قهرمانی بی حرف و حدیث احتیاج به بیش از 10 امتیاز دارد. پیروزی تراکتورسازی در همه بازیها به معنای باخت پرسپولیس در بازی رو درو با تراکتورسازی است و از نظر ریاضی سرخپوشان تهرانی قادر به کسب 11 امتیاز در 4 بازی دیگر نخواهند بود و پرسپولیس نیازمند هر 12 امتیاز باقیمانده برای قهرمانی خواهند بود. 


پیروزی در جدال رودرو، مسیر میانبر قهرمانی با 8 امتیاز
همان طور که شکست در دیدار رودررو با تراکتورسازی کار قهرمانی پرسپولیس را مشکل می‌کند این تیم با غلبه بر رقیب تبریزی خود، مسیر هموارتری برای فتح جام دارد.تراکتورسازی در صورت باخت مقابل پرسپولیس و پیروزی در 4 دیدار باقیمانده 61 امتیازی می‌شود و پرسپولیس در مجموع با کسب 8 امتیاز در ادامه فصل، این فصل را در رتبه نخست به پایان خواهد رساند.
تاریخ می‌گوید 6 امتیاز کافی است
مرور تاریخ لیگ برتر نشان می‌دهد که کسب متوسط 2 امتیاز از هر بازی برای قهرمانی کافی است و در ادوار گذشته حداکثر یک تیم در یک فصل موفق به ثبت چنین حدنصابی شده و نهایتاً عنوان قهرمانی را بدست آورده است.پرسپولیس برای بدست آوردن چنین میانگینی احتیاج به 60 امتیاز دارد و پرسپولیس با کسب 6 امتیاز به این میزان خواهد رسید.
60610
 

نظرات کاربران
کوهمره.جروق
به امید قهرمانی پرسپولیس.شماها هم اینقدر حسادت نکنید نوبت قهرمانی تیم شما هم میرسه
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۱:۱۰
پاسخ
33
127
سهراب
گل اول رو به ذوب بزنیم تموم شده.سالهای گذشته همه میرفتن دفاع اما امسال برانکو تونسته با شروع مجدد کا این تیمهارو تموم کنه گل اول به ذوب آهن پنالت علیپور میزنه ببینیم چی پیش میاد.ارتش سرخ مرد میدان.مرد روزهای دشوار.هرچی حریف قویتر باشه تیم بهتر بازی میکنه
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۹:۳۵
پاسخ
20
84
محمد برانکو
پرسپولیس نیم فصل اول با اونهمه مشکلات 30 امتیاز گرفت الان هم تا اینجا 24 امتیاز گرفته با گرفتن 6 تا 9 امتیاز دیگه 100 درصد قهرمانه بقیه تیمها هم برا دومی بجنگن
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰:۴۴
پاسخ
25
79
ارتش سرخ چهل میلیونی
پرسپولیس با 2پیروزی و سه تساوی قطعا قهرمان امسال است به شرط اینکه شکست نخورد
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۴:۴۵
پاسخ
17
66
پرسپولیس عشقه
ما باید هم سپاهان رو ببریم هم تراکتور رو تا پدیده سهمیه آسیایی رو بگیره وگرنه قهرمانی خودمون که قطعیه . تیمایی که قراره امتیاز از دست بدن در بازیهای آینده تراکتور و سپاهان هستن و احتمالا پرسپولیس و استقلال با توجه به تجربه و پیشینه ای که دارن بعیده هفته های آخر امتیاز از دست بدن
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۶:۱۶
پاسخ
56
332
مجید
هر تیمی قهرمان بشه بهتر از تیم وزارتی پرسپولیسه
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۰:۵۴
پاسخ
503
134
تراختور
خود استقلال هم وزارتی هست.
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۹:۴۹
21
101
ارتش سرخ
ما افتخار می کنیم که به قول شما تیم وزارتی هستیم. نه اینکه تیم های شما همه از مریخ اومدن!!!!!! دیگه سوزش رو با تموم وجود احساس می کنین. بالا برین، پایین بیاین، پرسپولیس سرور شماست. حالا ابی هستی، سیاه هستی و یا زرد. فرقی نمی کنه
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۸:۰۴
20
80
حسین
جعفر کاشانی: نمی‌دانم ۵۰ میلیاردی که بابت نایب قهرمانی پرسپولیس گرفتیم کجاست!، خوب دوست عزیز تیم وزارتی همون تیمیه که پونصد میلیون پاداش به بازیکناش میده همون تیمیه که قرارداد بیست میلیاردی سرمربیش کامل پرداخت می کند همون تیمیه بالغ بر پنجاه میلیارد پول خارجی های این فصلش شده همون تیمیه با اینکه کل پولش به گفته رحمتی در پیش فصل پیش خور شده بازم داره پول های آنچنانی خرج می کند، آره آقای کاشانی خوب توجه کن ببین پول به کجا سرازیر شده، چطور پرسپولیس نمی تونه پول برانکو پرداخت کنه،
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۳:۰۰
13
59
عشقم پرسپولیس
پرسپولیس قهرمان میشه با برد تراکتور و سپاهان و ذوب قطعا قهرنانه
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۸:۲۸
پاسخ
83
286
ساوالان
اگر پرسپولیس 3بازی را مساوی کنه و 2بازیش را ببره باذکر این نکته که بازی مقابل تراکتور یکی از ان مساوی ها باشد صددرصد قهرمان است
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۶:۱۶
پاسخ
61
216
PersePolis
فراموش نکنیم که پرسپولیس نیم فصل اول محروم بود و تو آسیا بازی داره!!! اما تیراختور و سپاهان نتونستن بهش برسن!!! بزرگی تیم پرسپولیس مو به تن آدم سیخ می کنه!!! هیچ مانعی جلودار ما نیست!!!
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۹:۱۴
پاسخ
68
377
بهنام
پرچم پرسپولیس همیشه بالاس و شما استقلالیا همیشه از پایین به پرسپولیس نگاه میکنید
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱:۱۴
پاسخ
92
542
رامین۶*۴
۹ -امتیاز بدون اما و اگر دوبازی داخل خونه شش امتیاز و سه بازی خارج از خونه سه تساوی سه امتیاز
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۸:۳۵
23
158
ما که خونمون آبیه شما چه طور؟
یه حالت هم هست که هم به تراکتور ببازه هم به سپاهان . اونوقته که 2 هفته ی اخر بکش بکش میشه ! علی منصور هم بتونه یه مساوی بگیره عالی میشه . با اینکه اگه بخوام واقع نگر باشم الان پرسپولیس بالای 90 درصد قهرمانه ولی یه حسی بهم میگه این سه بازی پشت سر هم با ذوب و تراکتور و سپاهان قراره اتفاقای عجیبی بیفته
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۹:۳۷
پاسخ
514
112
محمد
چهارشنبه عصر فرق احساسات و حرفه ای گری برانکو رو برای صدمین بار می فهمی.مثل همه این سال هایی که در پیش فصل فکر می کردید قهرمانید.
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۴:۱۰
8
47
شیش تایی قدیمی
باشه تو به احساست گوش بده منم احساسم بهم میگه از پس ماشین سازی تو تهران هم بر نمیاید.
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۷:۵۶
55
190
پرسپولیس یونایتد
حس عجیب استقلالیها جالبه یه حسی میگفت از گروهمون بالا نمیریم تو اسیا اما رفتیم بهدش یه حس عجیبی میگفت به الدحیل میبازیم اما نباختیم یه حس عجیبی میگفت به السد میبازیم اما نباختیم این اواخر هم یه جس دیگه میگفت تو دربی استقلال با گل فرچیب میبره اما باختید.... این حس که میگی واقعا عجیبه...
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۹:۲۷
43
221
علیرضا اص
قرار نیست اتفاقی بیفته، دوست داری این اتفاق بیفته. البته هر چیزی امکانپذیره ولی ما قهرمانیم.
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۷:۴۸
32
137
Majid تاجی
منم فکر کنم این بازیهای آخر پرسپولیس براش راحت نخواهد بود. تراکتور و سپاهان و ذوب و...
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۲:۰۴
126
57
milad95
به امید حق علیه باطل هر 5 بازی رو میبریم و با 15 امتیاز کار رو یکسره میکنیم و با 69 امتیاز مقتدرترین قهرمان تاریخ لیگ میشیم.
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۸:۳۳
پاسخ
92
391
فریبرز
باطل؟!!! هر کسی با شما نباشه باطله ؟!! واقعاً این قدر افتخار افتخار می کنید اینه ؟ همش توهین و تحقیر تیمای دیگه ؟ بعد انتظار دارید بقیه تماشا کنند ؟!!!‌
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۷:۱۹
164
53
حسام
دو اتفاق محتمل.یک اینکه پرسپولیس 9 امتیاز از این 5 بازی می گیره و قهرمان میشه.دوم اینکه 7 امتیاز می گیره و قهرمانی را از دست می ده! البته تیمها به هیچ وجه نباید به این حساب کتابها فکر کنند..ولی روی افت بیرانوند.تجربه قلعه نویی.حرفه ای گری مسعود شجاعی دژاگه حاج صفی و قدرت رهبری پژمان منتظری و سید جلال حسینی حساب کنید.هر کدوم برنده این نبرد شد قهرمان هم خواهد شد.
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۲:۲۷
پاسخ
270
52
احسان
کلید قهرمانی بازی با ذوب اهن و خود تراکتور سازیع. در واقع اگر این از دو بازی چهار امتیاز کسب کنیم نود درصد قهرمانیم. تراکتور سپاهان ذوب اهن پارس جنوبی ماشین سازی تیم های باقیمانده هستن حداقل باید سه بازی ببریم و بقیه رو با مساوی و یا باخت تمام کنیم. ذوب بزنیم ماشین و پارس هم میزنیم و با تراکتور سپاهان مساوی میکنیم.
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۱:۳۵
پاسخ
35
202
محسن
چقدر ساده نگرند ، تیم ها هم دست بسته نشستن تا شما ببرید.
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۰:۴۳