پرسپولیس در آسیا به 20 رسید

پرسپولیس در آسیا به 20 رسید

19530
15:25
31 اردیبهشت 1398
پرسپولیس با پیروزی برابر السد به رکورد 20 بازی پیاپی بدون شکست در بازیهای خانگی در لیگ قهرمانان آسیا رسید.

به گزارش وب سایت نود، هرچند که بازی هفته آخر پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2019 برابر السد از حساسیت خاصی برخودار نبود و تکلیف صعود و عدم صعود دو تیم مشخص شده بود ولی این دیدار از نظر آماری برای پرسپولیس بازی مهمی محسوب می‌شد.
پرسپولیس این دیدار خانگی را نیز بدون شکست پشت سرگذاشت تا تعداد بازی پیاپی خانگی که این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بدون باخت پشت سرگذاشته به عدد 20 برسد.آخرین باخت پرسپولیس در خانه به سال 2012 باز می‌گردد که در خانه با نتیجه یک بر صفر مغلوب الهلال شد. سرخپوشان در شرایطی موفق به ثبت این آمار شدند که در تمام این بازیها از امتیاز حضور هواداران پرشمار خود بهره‌مند نبودند. 3 بازی از این 20 مسابقه با تیمهای الهلال (2 بازی) و الاهلی عربستان در زمین بی‌طرف برگزار شد و در دیدار با لخویا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2017 از حضور تماشاگر محروم بود.

60610

نظرات کاربران
ایوب قرمز خورموج
خدایی اگه بی برنامگی سازمان لیگ و متعاقب اون فشردگی بازیها نبود الان تو مرحله حذفی ایران سه نماینده داشت
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱:۳۷
پاسخ
1
221
حمید از مشهد
دوستان در یه مطلب خوندم بشار فصل بعد میره و به خاطر تعهدات مالی نمونده اول اینکه این روزها بشار کاملا افت کرده بود و پرفروغ نبود و دوم اینکه به باشگاه فشار نیارید بخاطر یه بازیکن که شماها اصرار میکنید و بالا میبریدش رقم قراردادش رو بالاتر از حد خودش میبره. تا اینجا دستش درد نکنه اما برای ما پرسپولیس از هرنامی بزرگتره و نباید فراموش کنه هرچی افتخار و موفقیت به دست اورده بخاطر پرسپولیس و همدلی مجموع بازیکنان بوده .. تازگیا برخی از بازیکنان دارن کلاس میزارن ..
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۶:۴۰
پاسخ
7
170
RedOnly
اقا چون نمره اش بیسته .
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۳:۳۴
پاسخ
8
150
امپراطوری پرسپولیس
رکوردپولیس
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۸:۰۸
پاسخ
7
164
عباس
فوری/ پرسپولیس به 56 سال بدون حتی یک جام آسیایی رسید.
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۰:۰۶
پاسخ
209
16
استقلال دسته سومی
اولا ریشه پرسپولیس از شاهینه ب سال۱۳۲۱ که قدیمیتر از استقلاله دوما قهرمان جام درجام۱۹۹۰اسیا شدیم سوما دسته سه نرفتیم چهارما فینالیست فصل قبل ای سی ال هستیم که استقلال تاالان نیمه نهاییشم نرفته
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۲:۵۶
3
108
من
پس جام برندگان جام که گرفته چیه؟ اگه جامهای چهارجانبه امجدیه حسابند این هم حسابه
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۷:۴۳
10
150
شیش تایی ها شیش ساله جام ندیدن!
فوری تر! سوزش شما از چندین سال فراتر رفت و همچنان ادامه دارد...
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۹:۳۰
12
153
فردین
عباس خان ما "جام در جام آسیا" که با ادغامش با جام باشگاهای آسیا ، لیگ قهرمانان آسیای فعلی بوجود آمده رو داریم (نه ۴ جانبه با میزبانی کامل در تهران)
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۸:۱۱
9
144
زانیار
این امار سوزش داره :)
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۱:۱۴
پاسخ
7
152
جابر
نتایچ خوب پرسپولیس ضعف مدیریتی پرسپولیس رو پنهان کرده-با این هیئت مدیره جدید سال دیگه حتمی به مشکل می خوریم به خصوص تو نقل انتقلات-بشار رسن اولین جدا شده زنگ خطری برای هوادارهاس-اگه پول نیست چرا فقط واسه ما نیست واسه استقلال هست
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۸:۰۷
پاسخ
7
111
عشقممم نیمار
با شانس و کمک داور ..هر رکوردی میشه بدست اورد :-Pهمین دیشب چقد شیش_پولیس شانس اورد ک گل نخورد :-) تازه در بازی با کاشیماهم ..اگ کاشیما احتیاج ب برد داشت ..شیش_پولیسه میبرد ولی مراعت کرد :-)
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۶:۴۷
پاسخ
161
10
امیر شکوهی
بیشتر بازیا رو مساوی کرده
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۴:۴۷
پاسخ
321
17
زانیار
السد تو لیگ قطر ۱۰۰ گل زد. میانگین ۴.۵ گل در هر بازی. نیمه نهایی پارسال ۱۸۰ دقیقه و یک گل زده به پرسپولیس، گروهی امسال ۱۸۰ دقیقه و یک گل آفساید زد به پرسپولیس. ۴ بازی و ۲گل. اما خب سپاهان و استقلال قهرمانان واقعی لیگ ما هستن :)
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰:۲۴
7
116
میثم
دوغتوبنوش
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۰:۱۷
5
109
11
امیر شکوهی تو کلاس چندمی عمویی که حساب بلد نیستی بکنی 12 برد بود از 20 بازی 12 -20 =8 پس نتیجه میگیریم 8بازی مساوی تموم شده یاد گرفتی با این وضعیت درسیت فکر کنم نمراتت همش نیاز به تلاش بیشتر داره
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۰:۵۲
3
109
فردین
نمونه ای از سطح منطق و صحت گفتار و کتمان حقیقت و هوچیگری و سوزش و عناد و در نهایت مقاومت در برابر فهمیدن برخی از هوادارهای رقیب در این کامنت موجوده! (با این که چارت بازی ها موجوده بازم‌...‌ واقعا متاسفم)شما جای خودت اون چندنفری که لایکت کردن ببین در چه مرحله ای هستند
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۸:۴۲
4
93
مهرداد پرسپولیسی
سواد شما میگه ۱۲ برد ۸ مساوی اونوقت ۸ تا بیشتره؟
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۹:۲۱
3
94
Ali
مژده مژده این دوستمون علم ریاضیات رو دگرگون کرد و از این به بعد ۷ بیشتر از ۱۳ است
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۵:۱۰
3
86
کاپیتان ماهینی
ببین تعداداشو میتونی بشموری. از این بیست مسابقه هشتا مساوی دوازده تا برد. یعنی 60 درصد برد 40 درصد مساوی. اینکه شما میگید بیشترش مساوی بوده یعنی بیشتر از 50 درصد مساوی. میبینید که اینجور نبوده
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۴:۵۹
3
82
من
شما هم مساوی کنید
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۸:۱۶
4
80
ی نفر
12تا برده 8تا مساوی آیا 8 از 12 بیشتر است؟؟؟؟
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۶:۳۸
3
79
پرسپولیس کبیر
از کی تا حالا 6 تا مساوی بیشتر از 14 تا برده؟؟؟؟ اینم منطق استقلالیا. حرفی ندارم
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱:۵۳
5
74
علیرضا
سواد که داری، بشمار بعدش میانگین بگیر ببین. میانگین امتیازش تو هربازی خانگی 2.2 هستش.
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۵:۲۲
3
74
سروش حائری
بیشترش رو مساوی کرده؟؟؟ یعنی با استدلال شما 8 با 12 مساویه؟؟ دم شما گرم حاج عمو!!!
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۳:۳۳
2
71
توهم تاجی
آره دیگه 9 از 11 بیشتره ، این است منطق اسدقلالی که توش 9 بیشتر از 11 تاست . با همین منطق میگن قهرمانی حق پرسپولیس نیست شما خودت تا آخر حرفاشون رو بخون . حتما اینجا هم وزیر باعث شده که 11 بیشتر از 9 باشه خ خ خ خ خ
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۱:۴۵
4
63
سامان نراقی
یازده تا از بیست بازی رو برده ، شما سوادت کم است و متوجه نمی شی که یازده برد از بیست بازی میشه بیشتر بردن تا مساوی کردن
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۴:۴۷
3
48
مهدی از تبریز
12برد از بیست باز ی,یعنی بیشترش مساویه!!! کلاس چندمی عاموووو...
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۴:۵۰
4
57
سیدمتین
12 بازی برد 8 بازی مساوی تازه مساوی ها جلو کاشیما و الهلال و السد و لخویا بوده به هر حال 20 بازی و 4سال شکست ناپذیری رکوردیه که خیلی براتون دردناکه چون خودتون از آزادی خاطره خوبی ندارید
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۸:۲۱
2
57
استقلال
اوخر دهه شسصت و اوایل دهه هفتاد من میخواستم بین استقلال و پرسپولیس یه تیم رو انتخاب کنم . داشتم بازی ها روو نگاه می کردم دربی ها که استقلال می برد صبای باتری و ایرانجوان هم با چهار پنج تا گل می بردن 5آذر 75 بود تصمیم گرفتم استقلالی بشم . الان که با اون زمان ها مقایسه می کنم انصافا پرسپولیس پیشرفت کرده . استقلال هم باید این روند سه سال اخیرشو کنار بزاره بره به سمت قهرمانی وتیم متحد و جوانی بسازه نظم تیمی استقلال بالا بره قهرمان میشه . امسال استقلال قهرمان هم می شد من راضی نبودم پنج تا باخت یک صفر چیه آخه. تیمی که نتونه یک گل رو جبران کنه نباید قهرمان بشه . باید بجنگید و نداشتن زمین تمرین و امکانات رو بهانه نکنید قبلا که استقلال قهرمان می شد تو همین زمین ها تمرین می کرد . استادیوم سانتیاگوبرنابئو که نداشتیم . با قدرت بیشتری باید بازی کنین . دور دنیا هم نچرخید برای بازیکن تو همین لیگ خودمون صدتا هست شیمبا یکیش .
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۴:۴۰
پاسخ
29
151
@Rez
انتخاب کنم؟ نشستی فکر کردی اینو انتخاب کنی یا اون رو؟ بزرگوار من پیاز سیب زمینی هم اینجوری نمیخرم شما نشستی فکر کردی پرسپولیسی بشی یا استقلالی؟ به قول عشقم نیمار :-p
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۳:۴۴
2
56
من
این حق شماست که تیم مورد علاقه تونو انتخاب کنید اما برام جالبه که به جز این دو تیم به هیچ تیم دیگه ای فکر هم نکردید
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۹:۲۳
2
49
تابش
دوست عزیزم ، تفاوت ما پرسپولیسیا با شما تو اینه که ما پرسپولیسی به دنیا میایم ولی شما با شیر یا خط هوادار یه تیم دیگه میشه .
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۸:۵۰
2
80
عشقم و جونم پرسپولیس
از معدود استقلالی های با منطق واقعا دمتگرم
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۶:۴۰
3
51
پرسپولیس قلبم
و اما ششتقلال متخصص اسیاست
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۰:۴۷
پاسخ
12
209
پرسپولیس قهرمان
AFC پرسپولیسی!!!
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۱:۴۲