پرسپولیس صفر- صبا یک/ جام شهدا به صبا رسید

پرسپولیس صفر- صبا یک/ جام شهدا به صبا رسید

74136
17:58
06 بهمن 1394
تیم فوتبال صبای قم با پیروزی مقابل پرسپولیس به مقام قهرمانی جام شهدا رسید.

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال صبای قم با پیروزی مقابل پرسپولیس به مقام قهرمانی جام شهدا رسید.

به گزارش وبسایت نود، تیم فوتبال پرسپولیس و صبای قم در چارچوب دیدار فینال جام شهدا از ساعت 16 امروز در ورزشگاه شهر قدس به مصاف یکدیگر رفتند.

این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود صبای قم به پایان رسید.

نیمه اول

در نیمه اول دو تیم بازی پایاپایی به نمایش گذاشتند و برتری محسوسی نسبت به یکدیگر نداشتند.

دقیقه 18 شوت مهدی طارمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 30 محمد اوسانی به مست دروازه شوت زد که ضربه او را محسنی‌زاده دریافت کرد.

دقیقه 39 شوت محمد قاضی در آغوش علی محسنی‌زاده قرار گرفت.

دقیقه 40 ضربه سر بنگستون به دست بازیکن صبا برخورد کرد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 42 ضربه پیام صادقیان از کنار تیر دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه 48 کرنر ارسالی صبای قم به سر مدافع پرسپولیس برخورد کرد که توپ را محسنی زاده دروازه‌بان پرسپولیس در آستانه ورود به دروازه دریافت کرد.

دقیقه 64 روی اشتباه محسن مسلمان روی پاس به عقب محمد قاضی توپ را دریافت کرد که توپ را به اسلامی داد تا او هم با یک پاس در عرض بار دیگر قاضی را صاحب توپ کند و این بازیکن با یک شوت گل تیمش را به ثمر رساند.

ترکیب پرسپولیس و صبا

پرسپولیس: علی محسن زاده، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی(64 مایکل اومنیا)، بابک حاتمی، محسن مسلمان، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، رامین رضاییان،  مهدی طارمی(64علی علیپور )،  بنگستون(46  امید عالیشاه) و فرشاد احمدزاده.

صبا: حامد لک، امیرحسین صادقی،جهانبخش طاهر، محمدامین آرام‌طبع، فیلیپه ماچادو، فرشید باقری، ابوالفضل ابراهیمی،  پیام صادقیان(60 کریم اسلامی)، محمد اوسانی (70محمدرضایی)، اکبر صادقی، و محمد قاضی

اخطار

بابک وسیله بر داور بازی به پیام صادقیان و محمد اوسانی و فرشید باقری از صبا و فرشاد احمدزاده، محسن بنگر، کمال کامیابی‌نیا و رامین رضائیان از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

کمال کامیابی‌نیا با گرفتن کارت دوم از زمین اخراج شد.

39046

نظرات کاربران
shishteghlal
بزرگترین و مهمترین افتخار استقلال قهرمانی در دسته سه دسسسسسسسسسسته سسسسسسسسسسسسه
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۰۶:۲۴
پاسخ
4
2
رضا
4پولیسی ها گریه نکنند در عوض آخر فصل آقای گلی ازان شماست یا سوشا مکانی یا محسن بنگر آقای گل میشند بعد جشن آقای گلی بگیرید
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۴۹:۱۰
پاسخ
2
2
فرهاد
بازم به نا داوری های داوران ناشیمون باخت اینا اشتباهات مرگ بار انجام میدن این قهرمانی میتونست روحیه ی پرسپولیس رودر مقابل بازی با سپاهان تقویت کند
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۸:۲۰
پاسخ
2
0
omid
افتخاری دیگر برای پرسپولیس تهران ..... خخخخخ به خدا شما تا 10 سال دیگه هم جام نمیارین دلم میخواست خوشحال بشین اما نمیشه خوب نمیتونید واسه همینه کل عمرتون فقط میگید ششتایی ها بگید بگید خنک شید خخخخخخخخخخخخ
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۶:۱۱
پاسخ
1
3
حامد
خود شیشتقلالی ها هم میدونن "پرسپولیس سروره شیشتقلاله" واقعا ها
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۲:۲۴
پاسخ
2
2
بهنام سلیمانی کردستان
یه نکته منتظر المپیک هر گز نباشید چون به خاطر این که دست به دست هم نمیدیم تا تیم خوب بسازیم آقای مایلی کهن تو برنامه شبکه خبر میاد کیروش رو مقصر میکنه..آخه آقای مایلی کهن چرررا؟؟تو که از بچه گی تو فوتبال مملکت بودی چیکار کردی کیروش چیکار کنه؟؟مطمئن باش اگه کیروشم بره تو یکو نمیزارن سرمربی تیم ملی...اون بازی مقابل آرژانتین یادته اگه تو مربی بودی فک کنم ترکیبو مث بازی قطر میچیدی ..آقای مایلی کهن هیچ وخت کیروش رو زیر سوال نبر چون واقعا یه سرو گردن از مربی های خودمون بالا تره..توم واسه این فوتبال زحمت کشیدی ولی به جای این کارا بیاید دست به دست هم بدیم نه این که بگی آقای کیروش نیومده سر تمرین تیم امید مطمئن باش اگه هم میومد میگفتی به اون ربطی نداره شایدم اجازه نمیدادی که بیاد..ولی اینو مطمئن باش فوتبال ما از امسال شما خیلی ضربه میخوره...موفق باشی
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۴:۴۹
پاسخ
1
0
فرزان
خخخخخخخخ پرسپولیسیاشماکه دوباره درکف جام موندین.خدایی دعاکردم حداقل این جام معتبررو بعدازسالهابگیرید اما...
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۰:۲۴
پاسخ
2
6
رضا جعفری
باشگاهی که نتونه با 3 تا تیم بازی کنه و جام رو به خونه نبره خداوکیلی میشه گفت باشگاه!! 4 تا تیم بیشتر نبودید واقعا که جای تاسف داره.
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۸:۵۲
پاسخ
1
6
6666666
هدف قهرمانی لیگ برتره اینا بازی تدارکاتی هستن
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۷:۱۲
پاسخ
6
4
رضا
آخیش دلمون خنک شد....
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۲:۰۹
پاسخ
2
4
علی استقلالی
چی شد پرسپولیسی ها ساکت شدن!!!معلومه دیگه حرفی برا گفتن شما ها ندارین!!! شما ک این جام رو نتونستین ببرین دیگه میخواین ب قهرمانی تو لیگ فکر کنین!!!
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۳:۵۵
پاسخ
2
5
آی بُدو آی بُدو
تبریک به گرانترین و پرخرج‌ترین تیم باشگاهی تاریخ ایران بابت نایب قهرمانی در مسابقات دوستانه و 444444جانبه جام شهدا.
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۷:۰۳
پاسخ
2
6
بهبود پرسپولیسی
خب امسالم هیچی نمی شیم
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۵:۰۰
پاسخ
1
6
همایون سرطلایی
همین یه تیکه تشویق همایون خان عالی بود والا نا سلامتی پدر پرسپولیس هست حداقل به احترامش دقیقه 10 ایستاده تشویقش کنید .هادی نورزی خدابیامورز یه بازیکن عادی بود هنوز داریم تشویق میکنیم . با فوت همایون خان درس بزرگی به من داد فقط پرسپولیس تشویق کنم نه بازیکنان تیم . هر چند من بعد کریم باقری  و مهدوی کیا هنوز بازیکن تشویق نکردم . این از نسل بازیکن جدید طارمی و.. هنوز یه پست واسشون نذاشتند حالا هر روز واسه شیرین کاری ها شون پست میزارم یه عده دهه 70و80 میان لایک و کامنت میزارند ذوق مرگ میشن . زنده باد مکتب پرسپولیس :اخلاق و درس و ورزش  نه این بازیکنان فعلی امیدوارم روزی به اهداف سال 40و50 پرسپولیس برسیم همه بازیکنان اخلاق و تحصیلات داشتند.
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۴:۱۲
پاسخ
2
2
وسام
دوست دارم بیام باشگاه پرسپولیس ببینم این جام ولایت رو کجا گذاشتن!!!
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۲۶:۵۹