با انصراف استقلال/ پرسپولیس قهرمان سوپرجام شد

با انصراف استقلال/ پرسپولیس قهرمان سوپرجام شد

76477
14:09
26 تیر 1397
به دلیل انصراف تیم استقلال از حضور در سوپرجام تیم پرسپولیس برنده این دیدار و قهرمان سوپرجام معرفی شد.‏

وبسایت رسمی برنامه نود - به دلیل انصراف تیم استقلال از حضور در سوپرجام تیم پرسپولیس برنده این دیدار و قهرمان سوپرجام معرفی شد.‏

به گزارش وب سایت نود و به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، به دلیل انصراف باشگاه استقلال از حضور در مسابقه سوپرجام، دیدار دو ‏تیم استقلال و پرسپولیس در روز جمعه ۲۹ تیر ۹۷ برگزار نمی‌شود و طبق مقررات تیم پرسپولیس ۳-۰ برنده این مسابقه ‏و قهرمان سوپرجام است.‏

 

2051

نظرات کاربران
۴۲۷
آخه ۴پولیسی شفر که گفت من با تیم دوم یا حتی امید مسابقه میدم چه ترسی
۲۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۳۳:۱۰
پاسخ
1
2
blue
‏شما هنوز که هنوزه قهرمانی لیگ برترتون رو بخاطر استفاده از بازیکن محروم و بودجه ابَر مفسد اقتصادی هیچ کس قبول نداره. اونوقت از قهرمانی سوپرجام حرف میزنی.
۲۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۲:۲۷
پاسخ
1
2
مهدی
الان یکماه از بازیای تیم ملی گذشته اگه دوهفته هم استراحت میکردند دوهفته هم تمرین میکردن خب میرسیدن به بازی ..عزیزان استقلالی باور کنید مدیرانتون بی کفایت و نالایقند ...
۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۲:۲۲
پاسخ
1
2
Mohammad.b
ایستادگی آقای فتاحی و همکارانشون در برابر درخواست وزارت ورزش و اجرای قانون قابل تقدیره" پرسپولیس ۳ استقلال ۰ تبریک به همه پرسپولیسی ها بابت قهرمانی دوباره سوپرجام و پیش بسوی قهرمانی آسیا و هتریک قهرمانی لیگ برتر"
۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۲:۰۹
پاسخ
1
1
علیرضا
ستاره دوم به افتخار قهرمانی در جام بدون تیم
۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۸:۲۹
پاسخ
1
1
محمد استقلالی
فقط هدف این بود که استقلال و دوباره ببرن تو حاشیه که بردن.لعنت بر فوتبال سیاسی و جانب دارانه.
۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸:۲۱
پاسخ
1
1
hmd
مبارک سازمان لیگ و وزیر محترم باشه.
۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۹:۳۹
پاسخ
2
0
olia
پس جریمه چی؟
۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۲:۵۴
پاسخ
3
35
Parsamehr
پس چی شد زمانی که گفته بود ما مشکلی برای برگزاری سوپر جام نداریم، ببین ما با کیا شدیم 80 ملیون
۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۰:۰۸
پاسخ
2
36
Sorrow
اين برد به من يكي خيلي چسبيد،ميخاستن با هوچي گري سوپركاپو لغو كنن ولي خدا جاي حق نشسته از آقاي فتاحي هم تشكر ميكنم چون ميدونم خيلي بهش فشار آوردن هم از فدراسيون هم از وزارت كه بازي رو لغو كنه ولي پاي شرافتش ايستاد مبارك همه پرسپوليسيا
۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۹:۰۲
پاسخ
4
34
M.Z
واقعا که باعث تاسف ..!!! هر دم از این باغ، بری میرسد ..! اینم یک دسته گل دیگه از طرف فدراسیون پنج ستاره ..! چرا نباید آقایون "مدیر نما"، طوری برنامه ریزی کنند که همه تیم ها بتونن سروقت و با بازیکنان آماده، راهی بازی ها بشن ..؟!؟ باعث تاسف ..!
۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۸:۱۴
پاسخ
34
8
محمد
این ۳-۰درجواب اون۳-۰های جعلی درسالیان گذشته
۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۷:۴۷
پاسخ
4
35
وحید
بازم به نفع استقلال شد. چون اگر بازی میکرد بیشتر از 3 تا می خورد.
۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۶:۲۰