پرسپولیس یک روز بعد از جدایی برانکو؛ حق با کیست؟! 

پرسپولیس یک روز بعد از جدایی برانکو؛ حق با کیست؟! 

16071
13:22
27 خرداد 1398
مساله این است؛ چرا الاهلی هنوز رسما خبری مبنی بر جذب برانکو منتشر نکرده. عجب سناریوی  گمراه کننده‌ای

به گزارش وبسایت نود، مساله این است که؛ باشگاه پرسپولیس امروز طبق قول و قرار قبلی مطالبات برانکو را که قرار بود نقدا در ابوظبی به نماینده او پرداخت کند چنین خواهد کرد یا نه و اصلا آیا هماهنگی تازه ای شده که فردا این طلب تسویه شود یا نه. پول را بدهند، دست شان به جایی و برانکویی بند است؟ پول را ندهند چطور؟ به ضررشان تمام نمی شود؟ شما بودید چه می کردید؟ 

مساله این است که برانکو اگر هم در بند قراردادش قید شده باشد که در صورت عدم دریافت سه ماه از  حقوقش حق فسخ دارد با ارسال نامه سوم وکیل  خود که در آن به گفته نبی تا بیست جون یعنی پنج شنبه سی خرداد مهلت تسویه داده و به  گفته عرب تا سه شنبه پس فردا مهلت داده عملا به نوعی آن بند فسخ را بی اعتبار کرده. نکرده؟ عجب داستانی، حتی پیچیده تر از پرونده طارمی و ریزه اسپور. مگر نه؟ 

مساله این است که برانکو می داند در صورت شکایت پرسپولیس ممکن است غافلگیر شود و حق را به پرسپولیس بدهند پس به همین دلیل در نامه امروز خود به باشگاه درخواست فسخ دو جانبه را مطرح کرده. درست می گوییم؟ اگر او حق را با خود می دانست فسخ یکطرفه می کرد یا که هنوز حق فسخ یکطرفه دارد و آن را رو نکرده تا شاید بخشی از طلبش را هم که شده با صلح و صفا بگیرد. 

مساله این است که برانکو هنوز اسما و قانونا سرمربی پرسپولیس است، شاید هم بتواند در روزهای آتی هم سرمربی تیم باشد اما آیا.... آیا کار برانکو و باشگاه به شکایت و دادگاه و فیفا و اینجور جاها کشیده می شود؟اصلا جالب است باشگاه از  مربی که در سه فصل هفت جام برای باشگاه  آورده شکایت کند؟ اصلا درست است که عده ای می گویند  برانکو چون می داند ممکن است از او شکایت نشود چنین ریسکی کرده؟! یعنی او و الاهلی تا این حد بی گدار  به آب زده اند؟! همه معادلات را گفتم تا اما و اگر باقی نمانده باشد هرچند بی تعارف این پرونده ابعاد بسیار زیادی دارد که حاشیه ها و پس لرزه هایش حالا حالا ها باشگاه  پرسپولیس را می لرزاند اگر بخواهی همه اش را موشکافانه بررسی کنی. عجب بازی پیچیده‌ای. 

مساله این است  آیا پرسپولیس در ظاهر ماندن برانکو را پیگیری می کند و در خفا دنبال گزینه های خود می رود یا اینکه پایش را در یک کفش می کند که برانکو باید برگردد؟ اصولا آیا باشگاه پرسپولیس بخواهد این پرونده را پیگیری کند دستش به جایی هم بند می شود یا که برانکو می داند چه کرده و بی گدار به آب نزده  و این  باشگاه بوده که دسته گل دیگری به آب  داده و بازنده مطلق است از هر نظر. راستی چرا باشگاه پرسپولیس بعد از انتشار اخبار توافق برانکو با الاهلی و حتی تصاویری از حضورش در اردوی اتریش در  الاهلی به ادعای رسانه های عرب روزه سکوت گرفته 

مساله این است که فردای پرسپولیس چه می شود؟ عجب فصل سختی. امروز عجب روز پرحاشیه  و خبری خواهد بود. پر از جنجال در رسانه ها، پر از خشم و هیاهو در فضای مجازی، پر از بازی رو و پشت پرده، چه آدم ها و مربی ها که برای این نیمکت نقشه نکشیده اند. چه مدیران که حتی برای مدیر عامل شدن لابی ها را آغاز نکرده‌اند. سرتان سوت می کشید اگر جای من بودید.

نظرات کاربران
زانیار
سوال مهمتر اینه که چرا مربی که جام میگیره 11 ماه حقوقشو ندادن ؟ این یعنی از قصد اینکار رو کردن که مربی خودش بره . هرکس تو کشور غریب باشه بعد 11 ماه حقوق بهش ندن و هر سال هم به موقع حقوقشو ندن بازم می موند همونجا ؟ جوابش واضحه : خیر . ادمین
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۴:۵۹
پاسخ
13
95
علیرضا م.
برانکو کمتر از 3 ماه قبل، 500 هزار دلار گرفته! توی همین کشور غریب که حقوق پایه اش حدود 100 دلار ماهیانه است! حتما خیلی سخت بوده توی این شرایط زندگی در این کشور! ضمنا، گویا تا الان 60 درصد طلبش رو گرفته، 11 ماه بدون حقوق؟؟؟ بنظر خودت کسی که برای مالیات برنمی گرده ایران، 11 ماه بدون پول کار می کنه؟ اگر 3 ماه پول نمی گرفت یکضرب حق فسخ داشت! بنظر من برانکو فقط داره هوادارا و همینطور تیم پرسپولیس رو بازی میده!
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۵:۱۹
12
9
Amir
دیگه فایده نداره.پولشو بدین اگه خواست میمونه و اگه نخواست نمی مونه.به نظرم چون رسما قرارداد نبسته یعنی هنوز امید داره که بمونه.هنوز خودش هم نمیدونه عشق هوادارا رو انتخاب کنه یا دلار های اعراب رو.به حرف رسانه های عرب هم گوش نکنین.چرت و پرت زیاد می نویسن.پولشو بدین با یه تقدیرنامه. بذارین با احترام بره تا شاید اگه خواست بعدا برگرده.به جاش برین دنبال سرمربی جدید.اگه بلا تکلیفی ادامه داشته باشه ممکنه بازیکنان ناامید شن و اون ها هم برن.حرفه ای رفتار کنین.
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۳:۴۶
پاسخ
11
72
محمد
از برانکو ممنونیم ولی حالا که خودش نمیخواد بمونه ما هم نمیخوایم.نمیشه که بهترین سرمربی تاریخ پرسپولیسو زور کرد که تو تیم بمونه.اقای برانکو ممنونیم از زحماتت.هرچه زودتر به فکر یه مربی خارجی یا یه مربی داخلی خوب (غیر علی دایی)باشید
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۰:۲۶
پاسخ
10
70
MRS63
به عنوان یه پرسپولیسی از رفتن برانکو خوشحالم چون این اواخر بازی بدی انجام میداد چون مسلمان اخراج شد منشا اخراج شد به عالیشاه بازی نمیداد نورالهی تو پست غیر تخصصیش بود بودمیر تیمو ده نفره کرده بود تعویض نمیکرد با رفتن طارمی رامین مسلمان محرمی امیری منشا مشخص شد که موفقیت برانکو بازیکنای خوب بودن و سندش نیم فصل دوم امسال بود که پرسپولیس مساوی میکرد اونم به لطف بیرانوند و سید و شجاع و تو آسیا هم حذف شد ۸۰ درصد گلایی که میزد از روی اوت یا ضربه ایستگاههی بود
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۰:۴۲
پاسخ
92
26
سرخ رنگ عشق است
پس قهرمانی در 7 جام در 4 سال چی شد؟ همینقدر وفا داری؟
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۳:۲۲
1
5
مسعود
شما مشخص استقلالی هستی و دقیقا ویژگی های تیمت داری میگی برادر. این کارا قدیمی شده. برو خوشحال باش که سرورتون رفت تا باز شماها بیاین وسط
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۴:۰۵
3
6
رضا فوتبالی
اقای وزیر محترم، عوامل تصمیم ساز گرامی، هیات محترم مدیره، اقایون به خدا قسم از اولشم هوادار راضی به اومدنو موندن این اقای عرب نبود. والله نبود، الانم تا دیر نشده و اوضاع از هم نپاشیده ردش کنین بره. نه زمان طاهری و نه دوره گرشاسبی، صدا از باشگاه در نمیومد من نمیدونم این چی میگه از روزی که اومد هر روز مصاحبه مصاحبه اخرشم اینه اوضاع.
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۰:۳۹
پاسخ
9
43
ابی دل
جواب این سوال فقط پول این سوال اضافه کن چرا از روزی که هدایتی گرفتن برانکوزیرسرش بلندشد ویه سوال دیگه برانکو کجای کجای دقیقا کجای
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۰:۳۶
پاسخ
48
13
david
وقتی دولت پول نداره چرا پرسپولیس و استقلال رو نمیفروشه ؟! چرا دولت بیخیال این دوتیم نمیشه چرا ما باید یه مشت مدیر بی لیاقت و بی پول دولتی رو تحمل کنیم والا بخدا ما هوارا خودمون میتونیم پول جم کنیم و تیممونو سرپا نگه داریم آقایان لطف کنن پاشونو از رو گلوی فوتبال بردارن هوارای پرسپولیس باید باشگاه شونو از دست دولت و مدیرای بی لیاقتش نجات بدن وقتی برانکو در مورد بازیکنای جداشده حرف میزد گفت باید حرفه‌ای باشیم این حرف درمورد خودش هم صدق میکرد تا وقتی تیمهای پایتخت دست دولت باشه همین آش و همین کاسه‌اس ادمین جاااان خیلی مخلصیم یاحق
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۰:۳۹
پاسخ
3
47
پرسپولیس یونایتد
اینکه عرب میگه بیا با چمدان پولو ببر. معلومه برانکو نمیاد. برانکو شماره حساب داده. اگه عرب پولو به اون شماره حساب واریز نکنه یک طرفه قرارداد فسخ میشه توسط برانکو.. عرب اگه قصدش موندن برانکو بود باید خیلی وقت پیش پول برانکو رو میداد تا بهونه دستش نده
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۹:۲۲
پاسخ
5
41
قرمز
هیچکس و هیچ چیز از پرسپولیس بالاتر نیست پرسپولیس زلزله محبوب هرچی دله
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۸:۰۴
پاسخ
9
36
هوادار منطقی
به نظر من با این روندی که پیش اومده اگر آقای برانکو هم برگرده و کارش رو با پرسپولیس ادامه بده، دیگه نمی تونه مثل قبل کار کنه و به نوعی حوشی و جوی که ایجاد شده به نظر من دیگه سازنده و موثر نیست.ما باید قبول کنیم در این وضعیت فعلی قیمت ارز و درآمدزایی باشگاه بهتره دنبال یه مربی خوب داخلی بگردیم.آقای دایی و گل محمدی به نظرم بهترین گزینه ها هستند.البته افشین قطبی هم خوبه به شرطی که گران نباشه.
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۴:۱۵
پاسخ
33
14
...
مهمترین نکته اینه در مهلت مقرر پولش رو بدهند. اگر پولش رو بدهند پس پرسپولیس برنده این بازیست. اما در صورتی که پولش را ندهند و یا اینکه پولش را بدهند و بازهم بازنده شود معلوم است اتفاقات دیگری پشت پرده افتاده که ماها خبر نداریم.
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۸:۵۴
پاسخ
3
19
۶
قضیه اینا مث اون بچه‌ای میمونه ک باهاش قایم باشک بازی کنی و بچه بجای قایم شدن چشاشو میبنده اخ فک میکنه چون اون نمیبینه پ نمیتونن پیداش کنن، اگ ی درصد حق پرسپولیس هس بنظرم باتمام تشکر از زحماتش باید پیگیر کار الاهلی بشیمو شکایت بکنیم و حقمونو خسارتشو تمامو کمال بگیریم البته ک بی کفایتی مدیریت تیم برکسی پوشیده نیس، کار اشتباهتر اینه ک واویلا بگیریم، هرچی زودتر مربی تیم تعیین و اردوی پیش فصل انجام بشه چ با برانکو چ با مربی دیگ،از رازای موفقیت تیم بغیراز همدلی زودتر شروع کردنو دیرتر تموم کردن بوده
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۵:۱۳
پاسخ
15
104
پیدا کنید وزارتی را ...
حسینی دروازه بان استقلال گفت ایسما ۱۱ میلیارد برای استقلال آب خورد ....!!!!!!!!!!
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۲:۰۰
11
26
رهگذر
وقتی برانکو جلو مرد بزرگ پرتقالی ایستاد همه گفتید هر چی برانکو بگه و به تنها کسی که طعم واقعی مشت گره کره جلو یه کشور ثروتمند پیشرفته را بهمون چشوند فحاشی کردید حالا هم برای بار دوم این کروات توهین کرد بدون خداحافظی رفت بازم بیاین بگید هر چی برانکو بگه.
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۳:۱۵
پاسخ
276
89
سرخ نهاد
یه نفر مثل این هم میاد یه چیز بی ربط میگه. برانکو 7 تا جام برای پرسپولیس آورده. سر تو هم سوت میکشه. برانکو محبوب ترین مربی ماست و اعتراضها فقط برای بی تدبیری مدیران پرسپولیس هستش. برانکو حق داره
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۷:۱۸
16
27
ali
اتفاقا یکی از زشت ترین خاطرات ما از اون پیرمرد پرحاشیه پرتغالی مشت گره کرده اش تو یه زمین ورزشی بود..این چیزا برای طرفدارای کیروش که اخلاقیات براشون مهم نیست مایه مباهاته، ولی برای ما مایه ننگ
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱:۰۴
16
31
سعید
از سوزش 3 ساله تون هست و خوشحالی رفتن برانکو، میدونم پماد بزن پماد
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۷:۴۲
10
21
:)
به عنوان یه پرسپولیسی از اولش هم میدونستم که چشم برانکو فقط و فقط دنبال نیمکت تیم ملی هست و بس. حالا هم نمیخواد دنبال دلیل برای رفتنش باشیم.
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۶:۴۹
29
14
سعید قرمز دواتیشه
این سوالها را که ما هم دایم از هم میپرسیم.لطفا اگه میشه جوابی واسه این سوالها پیدا کنین و منه طرفدار را با گفتن حقایق روشن کنید.
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۱:۰۳
پاسخ
12
118
فرهاد پرسپولیسی
از شواهد امر تقریبا و نه دقیقا مشخصه که باز هم یک گاف مدیریتی دیگر در زمینه عقد قرارداد از سوی مدیران ورزشی ما اتفاق افتاده. از اون گاف هایی که کم هم نبوده و بار ها توسط میران بی تجربه و بی دانش سرخ آبی ها سبب بروز چه مشکلات و چه اعصاب خوردی هایی برای طرفداران پرسپولیس و استقلال شده. تصور مدیران امروزه اینه میتونن با وعده های سر خرمن یک بازیکن و یا مربی رو راضی به عقد قرارداد کنن و در هنگام پرداخت مطالبات یه جور از زیر مسئولیت شانه خالی کنن. البته تصور بی جایی هم نیست چون وقتی یک مدیر با به مربی قرارداد دو ساله میبنده میدونه خودش دو سال دیگه جایی در باشگاه نداره که بخواد پاسخگو باشه. همانند امثال رویانیان ها و افتخاری ها... این قصه سر دراز دارد و فوتبال بجای لذت و هیجان شده سوهان اعصاب طرفداران پرسپولیس و استقلال که هنوز چوب دولتی بودنشون رو میخورن.
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۹:۰۸