پرسپولیس ۳ بازیکن تیم ملی جوانان را می‌خواهد

پرسپولیس ۳ بازیکن تیم ملی جوانان را می‌خواهد

64885
12:15
19 خرداد 1396
وبسایت رسمی برنامه نود - مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال ۳ ملی‌پوش تیم ملی جوانان کشورمان هستند.

وبسایت رسمی برنامه نود - مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال ۳ ملی‌پوش تیم ملی جوانان کشورمان هستند.

به گزارش وبسایت نود ، مسئولان باشگاه پرسپولیس درصدد جذب 3 بازیکن از تیم ملی جوانان کشورمان هستند تا سیاست‌های جوانگرایانه خود را ادامه دهند.

مهدی مهدی‌خانی، سینا خادم‌پور و محمد آقاجان‌پور 3 بازیکن تیم ملی جوانان کشورمان هستند که مدنظر باشگاه پرسپولیس قرار گرفته و حتی مذاکرات اولیه و مثبتی هم در این خصوص انجام شده است.

این 3 بازیکن عضو تیم ملی جوانان کشورمان در جام‌جهانی کره‌جنوبی بودند.

این در حالی است که مسئولان باشگاه استقلال هم به دنبال جذب این بازیکنان هستند.

 

2020

نظرات کاربران
mohamad
این اسقلالیا از خودشون برنامه ندارن؟؟؟؟هرکیو خواستیم مثه ادم داریم مذاکره میکنیم یهو استقلال دو سه برابر قیمتو میده؟؟؟مهدی قاعدی داشت میمو پرسپولیس با 200 میلیون استقلال 500 میلیون گرفتتش!!!!! مگه میشه اصن
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۹:۴۲
پاسخ
0
1
عشق فقط پرسپولیس
پرسپولیس با همین تیم که امسال باهاش قهرمان شد سال دیگه هم قهرمان میشه تازه ما که گادوین منشا شجاع و سیامک نعمتی رو خریدیم فقط نیاز به ی دفاع داریم احمد جرارد هم داره بر میگرده
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۴:۲۴
پاسخ
0
4
آرمان مظاهری
برانکو دانش مربیگری داره . قدرت بازیخوانی و /انالیز داره و همینطور بازیکن سازه و به تیم نظم و شخصیت میده. منصوریان فقط اهل نمایش دادنه . هم فصل قبل و هم این فصل همه دیدیم هر بازیکنی که مدنظر برانکو بود منصوریان هم دست گذاشت روش و قیمتش رو برد بالا و خرابش کرد . تیم پرسپولیس بخوبی داره تکمیل میشه که به امید خدا زودتر از همه بره واسه بدنسازی پیش از فصل . دقیقا کاری که تو این فصل انجام داد و نتیجش رو گرفت .
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۹:۰۰
پاسخ
0
2
ebram
مهدی خانی همین طوری پیشرفت کنه فوق ستاره آسیا میشه.....این جوون شاهکاره و همچنین رضا شکاری این دو استایل نابی دارن
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۵:۵۰
پاسخ
0
2
مهدی پرسپولیسی
عشق فقط پرسپولیس
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۴:۴۶
پاسخ
0
2
asad
خیلی جالبه تو هر خبری که می خونیم پرسپولیس دنبال فلان بازیکنه فورا پشتش میاد که استقلالم رفته دنبالشون اقا نمیشه اعلام کنن پرسپولیس منو هم میخواد تا بعد از قرارداد بااستقلال دو سوم مبلغشو شیرینی بدم به پرسپولیس از شیر مادرم حلال تر همون یک سوم واسه یه عمرم بسه !
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۷:۱۱
پاسخ
2
14
ژوزه
خب پس تیم ملی جوانان 4 مهره رو از دست داد
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۶:۲۷
پاسخ
12
4
کوهبنان
اگه برانکو فقط اشاره به بازیکنی کنه،منصوریان سریع میره واسه مذاکره حای اگه بازیکن تیم هاکی باشه!
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۵:۴۲
پاسخ
2
14
بهرام
با سلام اقا ی نفر منو اگاه کنه استقلال چرا دنبال خریدای پرسپولیسه فک کنم حال ندارن دنبال بازیکن بگردن وای میسن ببینن پرسپولیس کدوم بازیکنو میخواد برن همونو بگیرن!؟!؟ ادمین ب چاپ
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۸:۱۸
پاسخ
2
12
رائول
همه می دانیم که برانکو بادانش ترین و باتجربه ترین سرمربی لیگ ایران هست. ولی تجربه استفاده از بازیکنان جوان مثل کرملاچعب و آقایی ثابت می کنه که امدن جوانان به پرسپولیس ریسک بزرگی هست. چون باید در حد یک ستاره تلاش کنند تا به ترکیب اصلی برسند مثل صادق محرمی. که اینهمه تلاش برای اکثر جوانان کار سختی است.
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۷:۰۷
پاسخ
1
14
امید
وقتی میگن پرسپولیس سه بازیکن را میخواد بدونید به استقلال می روند و نابود می شوند
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۲:۳۶
پاسخ
2
14
حمید رضا
نمیدونم چرا هر بازیکنی رو که باشگاه پرسپوليس بخاد نمیدونم چرا به صورت خود جوش شیش تایی ها هم میخانش ،کپی تا این حد بی سابقه هست
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹:۱۵
پاسخ
3
20
محسن
خدایی باید سال دیگه به برانکو بگن دوتا لیست خرید بده. یکی برای پرسپولیس و یکی برا کپی صوریان. میگما . بد نباشه تیمتون دنبال بازیکنای مد نظر برانکو باشه هااااااااااااااااااااااااااااااااا. ادمین استقلالی!؟
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۳:۲۳