پرواز استقلال دچار نقص فنی شد؛ شاگردان مجیدی به تهران برگشتند!

پرواز استقلال دچار نقص فنی شد؛ شاگردان مجیدی به تهران برگشتند!

3562
19:31
07 اسفند 1398
به دلیل نقص فنی رخ داده در پرواز استقلال هواپیمای حامل کاروان آبی پوشان به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از فارس، پرواز تیم استقلال به سیرجان به علت نقص فنی بعد از حدود70 دقیقه  پرواز به فرودگاه مهر آباد بازگشت.

کاروان تیم فوتبال استقلال ، تهران را  حدود ساعت 16 به مقصد سیرجان ترک کرده بود.شاگردان مجیدی در چارچوب هفته بیست ویکم  میهمان گل‌گهر سیرجان هستند.

4416

نظرات کاربران
جرج
مگه هواپیما از تهران تا سیرجان رو در چند ساعت میره که بعد از ۷۰ دقیقه پرواز برگشته؟ خب چرا نرفته اصفهان یا جای دیگه که نزدیکتر بوده بشینه؟
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۳:۱۴
پاسخ
4
66
ح
اخرش راضی شدن برن بازی کنن. این همه ادا در اوردن واسه چی بود اخه؟
۰۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۹:۰۴
پاسخ
10
42
عشقم پرسپولیس
بازی جدیده اون ضلع مثلث اتوبوس ش پنچر شد اینا هم نقص فنی هواپیما ..خخخخخخخ
۰۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۶:۵۲
پاسخ
32
58
سعید
مگه خدا خودش رحم کنه !
۰۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۰:۳۸
پاسخ
5
36
میلاد
خطاب به هیئت مدیره جدید مسرور، کجایید که همین الان بازیکنا هشت ساعته فرودگاه معطل شدنو هنوز پرواز نکردن! فردا بازی داریم!!!! جناب فتل یا موسوی و خلیل زاده موبایلاتونو جواب بدین
۰۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۴:۰۰
پاسخ
4
42
جلیل
هواپیمای اینا هم مثل ماشین سپاهانیا پنچر شد
۰۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۴:۱۷
پاسخ
17
59
پرسپولیس تا آخر دنیا...
هواپیمای پرسپولیسی نمیخوایم نمیخوایم . خخخخخ کار وزیره
۰۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۴:۴۹
پاسخ
20
60
سعید
مگه خدا خودش رحم کنه ، گلادیاتورها رو هم اینجور تو زمین نمیفرستادند!
۰۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۸:۱۵
پاسخ
28
21
استقلال ایران افتخار آسیا
ان شاء الله تیم محبوبم استقلال با اقتدار تمام برنده بازی خواهد شد.
۰۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۹:۳۷
پاسخ
46
25
عشقم پرسپولیس
لابد خلبانش پرسپولیسیه و با دستور وزیر برگشت
۰۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۵:۲۱
پاسخ
18
56
بعععله
میخاین نرین؟؟ ۷۰ دقیقه؟؟؟ میدونین بعد لز ۷۰ دقیقه میشه تو فرودگاه کرمان نشست؟ مدیونی اگه چاپ نکنی
۰۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۷:۳۸
پاسخ
14
49
محمد
آخرشم حرفشونو به کرسی نشوندن و اقعا برای این فوتبال متاسفم ... البته با این بازیکنان آسیب دیده بایدم این کارو میکردن
۰۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۲:۴۴
پاسخ
12
38
فراست
از بس ششتقلالیا حرفهای بی منطق میزنن هواپیما هم دچار مشکل میشه.... اینهمه تهمت میبندین به پرسپولیس ، خدا هم اینجوری بند دلتون رو آب میکنه .... هواپیمای پرسپولیسی نمیخوایم ، خلبان پرسپولیسی نمیخوایم . اینم شعار جدید ششتقلالیا
۰۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۲:۲۸
پاسخ
19
44
داریوش
یک سناریوی جدید برای بازی نکردن!! اما اینبار حساب شده تر، نه اینکه مثل سناریویی نخ نمای قلعه نوعی و سپاهان آبکی نباشه!!!
۰۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۱:۲۹
پاسخ
11
37
محسن جان انصاری
خیلی قدیمی شده این کارا؛ دوچرخه سوار به دسته سه سلام کن!
۰۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۱:۰۴