پرونده پاتوسی و استقلال بسته شد

پرونده پاتوسی و استقلال بسته شد

23146
21:51
03 تیر 1398
به نظر می رسد پرونده حضور آیاندا پاتوسی در استقلال بسته شده و مسئولان این تیم باید در خط هافبک خود به دنبال گزینه دیگری باشند.

به گزارش وب‌سایت نود، آیاندا پاتوسی بهترین خرید استقلال در لیگ هجدهم محسوب می شود. او هرچند در نیم فصل دوم به جمع آبی پوشان تهرانی پیوست اما آن قدر عملکرد خوبی داشت که به سرعت به چهره ای محبوب نزد هواداران تبدیل شد.

او به طور قرضی استقلالی شد اما در قراردادش بندی وجود داشت که با پرداخت مبلغ ۳۰۰ هزار دلار به عنوان رضایت نامه به باشگاه کیپ تاون آفریقای جنوبی برای یک فصل دیگر استقلالی می ماند.

باشگاه استقلال در مهلت تعیین شده طلب باشگاه کیپ تاون را پرداخت نکرد تا سرنوشت این بازیکن برای ادامه حضور در جمع آبی پوشان تهرانی از دست باشگاه استقلال خارج شود.

این هافبک آفریقایی باشگاه استقلال پس از اتمام مهلت قرارداد قرضی خود با این تیم به کیپ تاون سیتی بازگشته است.

امروز آخرین فرصت پرداخت طلب پاتوسی بود و باشگاه استقلال نتوانست طلب کیپ تاون سیتی را پرداخت کند و به نظر می رسد با این اتفاق پرونده حضور وی در این تیم بسته شد و مسئولان استقلال برای خط هافبک خود باید به دنبال گزینه دیگری باشند.

آیاندا پاتوسی ۲۶ ساله آفریقایی ۶ ماه فوق العاده را با پیراهن استقلال سپری کرد و در جریان ۱۷ بازی در تمامی رقابت‌ها، چهار گل و پنج پاس گل را در کارنامه خود ثبت کرد.

4416

نظرات کاربران
جناب
بجای اینکه این همه بازیکن بخرید، پاتوسی رو نگه میداشتید که باز مجبور نشید مثه دوسه فصل پیش بدون پلی میکر بازی کنید، یکی نیست به این مدیرای استقلال بگه هر چقدر هم فلوارد تاپ بخرید بازم باید یکی باشه که پاس اخر و بده، ما که از کارای اینا سر در نیووردیم
۰۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۰:۵۴
پاسخ
60
125
منطق
معلومه پول نمیمونه دو سه فصله استقلال داره رکورد گرفتن بازیکن رو میزنه اونم با چه قیمت هایی، پول شفر رو دادند پول مربی جدید رو دادند ،این همه در آمد زایی داشته استقلال خبر نداشتیم تموم هم نمیشه و پول شفر جور شد پول مربی جدید جور شد ،کلی بازیکن خریدن و...آخرش میگن وزیر پرسپولیسی اونم وقتی نتیجه نگیرن میگن کی بهتر از گردن وزیر انداختن
۰۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۰:۲۶
پاسخ
148
162
The Nostalgia
سایت AFC گفت که پاتوسی با خلق 19 موقعیت گل!!! برای هم تیمیهاش(( من موندم چطوری فورواردهای استقلال اینهمه موقعیت رو گل نکردند )) بهترین بازیکن غرب آسیا در مرحله گروهی بوده. حالا جناب فتحی واقعا کی رو میخوای جایگزین این بازیکن فوق العاده کنی؟ بهتر نبود بجای خرید گل و بلبل طلب این بنده خدا رو جور میکردی؟!!!
۰۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۰:۲۸
پاسخ
31
150
علی ازمشهد
پاتوسی هم رفت پژمان هم احتمالا میره مدیران استقلا چیکاردارن میکنن.
۰۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۲:۰۴
پاسخ
41
153
حرف حساب
دارن بازیکن صید میکنن از دریای لیگ، عوض تشکرتونه؟!
۰۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۱:۰۹
90
63
شاهد عینی
خوب مثل اینکه از پول نقد البته به دلار ویورو خبری نیست پروپییچ هم که مثل میرغضب بالا سر تیم ایستاده بازیکنای قدیمی حواسشون هست وتا تمام پول غیرت و تعصبشونو نگیرن قرار دادنمیبندن بیچاره این جدیدا باید تاوان عشق به استقلال از بچگیو بدجوری پس بدن شاید وشاید مدیران اینده پس از خروج از چاه بدهی خارجی که فتحی وخطیر براشون به ارث خواهند گذاشت یک مقداری هم به این جدیدیا که پس از ی فصل اسطوره میشن پرداخت کنن البته کور سویی از امید وجود داره اونم اینه که حصوصی بشن که ایمم بعیده پس افرین بد مدیریتی که یک پروپییچ تحویل میگیره وچندتا بهترشو تحویل میده
۰۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۴:۳۶
پاسخ
21
91
یه افتخار تو آسیا حسرت استقلالی ها
بشار هم رفت
۰۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۶:۲۴
پاسخ
78
94
۶
چیکااااار میکنن دقیقا توباشگاهها؟!! اینا میان گوشو درست کنن میزنن چشو کور میکنن!! ی بازیکن ک لیاقت موندن داره رو ول میکنیدو میچسبید ب کیو چی اخ؟!!
۰۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۶:۰۱
6
113
M7
خوب بهونه قهرمان نشدن جور شد. ایوای پاتوسیمون داغ تیام کم بود پاتوسی هم جور شد این تیم اگه همه هم باشن ابدارچی تیم هم بره شروع به گریه میکنه ...
۰۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۲:۳۴
پاسخ
124
59
.
چی رو با چی مقایسه می کنی؟می فهمی فرق بازیکنی مثل پاتوسی و آبدارچی چیه؟ تو از لیورپول فن دایک رو بگیر؛از تاتنهام سون و از بارسا مسی رو بگیر،بازم مثل قبل تیم هاشون می درخشن.اگه می خواید نظر بدین حداقل فرق ستاره ای مثل پاتوسی رو با آبدارچی بدونید!
۰۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۰:۳۲
37
79
سیروس
فتحی با همکاری خطیر دارند پرونده ستاره های استقلال یکی یکی می بندند آقایان خطیر و فتحی استقلال نتیجه نگیره شک نکنید نفرات بعدی شما هستید که پروندتون بسته میشه هواداران استقلال دیگه طاقت تحقیر شدن با ندانم کاری های شما را ندارند...
۰۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۳:۲۰
پاسخ
51
79
Manam
تحقیر شدنو خوب اومدی خخخ تحقیر شدگاننننننن
۰۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۹:۱۹
66
104
یوسف
تیام شماره 2 ...واقعا که !!!!!
۰۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۲:۴۰
پاسخ
27
89
سارا تاجی
امان از دستای پشت پرده پیروزی امان
۰۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۱:۲۶
پاسخ
117
98
ابو عباس
متوهم
۰۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۸:۱۴
36
67
mojtaba
یعنی هم میخواین ده بیست تا بازیکن جدید بگیرین هم قرارداهارو تمدید کنین هم پول فسخ قرارداد شفررو بدین هم پول سرمربی جدید هم پول شکاییت پروپییچ رو بدین... اگه یکی از اینا انجام نشه وزیر پرسپولیسه؟؟؟؟؟
۰۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۲:۳۲
34
101
عشقم استقلال
بعد هی بگید میمونه میمونه
۰۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۹:۰۵
پاسخ
24
62
AS
مدیریت ناب ایرانی. حالا یه سری هوادار خردسال سرخابی به هم تیکه بندازن. تا دولتی باشن همین آش و همین کاسه س.
۰۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۶:۴۷