پروپیچ با 30 هزار دلار راضی به فسخ قرارداد بود اما حالا 364 هزار دلار می‌خواهد!

پروپیچ با 30 هزار دلار راضی به فسخ قرارداد بود اما حالا 364 هزار دلار می‌خواهد!

7010
11:03
17 شهریور 1397
مهاجم سابق استقلال حاضر بود با دریافت 30 هزار دلار قراردادش را فسخ کند اما عدم پرداخت این مبلغ 364 هزار دلار روی دست این باشگاه هزینه گذاشته است.

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم سابق استقلال حاضر بود با دریافت 30 هزار دلار قراردادش را فسخ کند اما عدم پرداخت این مبلغ 364 هزار دلار روی دست این باشگاه هزینه گذاشته است.

 

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، پروپیچ مهاجم سابق استقلال که در زمان حضور بهرام افشارزاده به استقلال اضافه شده بود با حضور منصوریان با وجود اینکه یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد داشت در لیست مازاد این تیم قرار گرفت و در نهایت از جمع آبی پوشان جدا شد.

این بازیکن البته بلافاصله بعد از جدایی به مسئولان وقت باشگاه استقلال پیغام داد که با دریافت 30 هزار دلار قراردادش را فسخ خواهد کرد اما از آنجا که استقلالی‌ها مدعی بودند این بازیکن بدون اجازه ایران را ترک کرده زیر بار حرف مهاجم صربستانی نرفته و به پروپیچ اعلام کردند که مبلغی به این بازیکن پرداخت نخواهند کرد.این بازیکن بعد از رفتن افشارزاده و حضور مدیران جدید از طریق وکیل خود به استقلالی‌ها پیغام داد که با دریافت بخشی از طلب خود حاضر است از شکایتش صرف نظر کند اما مدیران جدید این باشگاه با استخدام وکیل ایتالیایی خواستند به نوعی از پرداخت پول به وی جلوگیری کنند!

در ادامه پروپیچ با پیگیری شکایتش از باشگاه استقلال خواستار مبلع 109 هزار دلار طلبش شد ضمن آنکه این بازیکن 255 هزار دلار هم بابت حق فسخ قرارداد یکطرفه از باشگاه استقلال خواستار شده که این پرونده در کمیته انضباطی فیفا در جریان است. در مجموع استقلالی‌ها 364 هزار دلار باید به بازیکنی پرداخت کنند که حاضر بود با دریافت 30 هزار دلار قراردادش را فسخ کند.

این پرونده در حال حاضر در کمیته انضباطی فیفا در جریان است و چندی دیگر رای این شکایت صادر خواهد شد.

 

2051

نظرات کاربران
مسعود گل باشی
با تشکر از وزرات ورزشکه این مدیرای با کیفیتو در دامانمون قرار دادند
۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۹:۱۵
پاسخ
9
2
علی بارسا
واقعا تو این دو تا تیم استقلال پرسپولیس چه خبره ؟؟؟؟؟؟ روزی نیست که ازین تیما خبر نرسه دارن پول به بازیکنای بنجل درجه چندم خارجی میدن اونم بدون هیچ بازدهی و هیچ بازی کردنی . واقعا متاسفم که این دو باشگاه اینقدر دارن بیت المال تار و مار میکنن . حداقل یه بازیکن درست حسابی میاوردن ادم ناراحت نمیشد ولی صدها بازیکن درجه چندم و محلی خارجی آوردن و علاوه بر پول خودشون میلیاردی بهشون جریمه هم میدن ... جالبتر ازهمشون طرفدارای این دو تا تیم تا پارسال به سرباز گرفتن تراکتور ایراد میگرفتن و امسالم به خریدهای تراکتور ایراد میگیرن که چرا این همه خرج میکنن ولی بازم به یک صدم خرج های این دو تا تیم نمیرسه فکر کنم این دو تا تیم تا حالا بازیکنی به کیفیت سوگیتای ژاپنی و استوکس اسکاتلندی نگرفته ان و دلال های عزیز هر چی بازیکن دیپورتی و از رده خارج بوده بهشون قالب کرده ان . جدیدا هم یه بازیکن پرتغالی بدون این که حتی تمرین کنه رفته از استقلال شکایت کرده بخاطر اینکه آقایان فوق مدیر همراه با پیشنهاد حضور در استقلال به این بازیکن قرارداد امضاء شده فرستاده بودن و ایشان هم ازین موقعیت استفاده کرده و بدون حتی یک دقیقه حضور در استقلال خواستار خسارت 5میلیاردی شده ... آفرین به هاین همه شاهکار عدالتم آرزوووووووووست آدمین درود بر تو
۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۲:۱۹
پاسخ
13
14
شیش تایی ها شیش ساله جام ندیدن!
استقلالی ها اونقدر سر قضیه گولچ به پرسپولیس سرکوفت زدن و خوشحال بودن تا عاقبت سر خودشون اومد!!! پول بی زبون کشورمون میره تو جیب خارجی ها! بیایم سر هرچیزی عقده گشایی نکنیم!
۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۷:۵۹
پاسخ
6
40
Asad
باز گولچ رو نیمکت نشست این جدیده کیه که حتی قرارداد نبسته پول میخواد ! اینو دیگه باید تو رکورد گینس ثبت کرد
۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۳:۳۸
4
11
red army
مشکل مسئولین ما اینه که فکر میکنن همه جا میشه با اعتماد به نفس کاذب پیروز شد "برو شکایت کن ببینم چیزی دستتو میگیره یا نه" شاید این جمله کاربرد داخلی داشته باشه ولی مدیرای عزیز باید فرق رابطه با ضابطه رو متوجه باشن واقعا باید نسل مدیرایی که اعتقاد به سیستم رابطه ای رو دارن عوض کرد
۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۲:۱۰
پاسخ
0
37
دوستدار صیادمنش
بعد بگید وزیران به پرس علاقه ندارند . چه مدیران نالایقی گیر ما انداختند از قصد . مال شما بهترین ها رو اوردند .
۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸:۲۸
پاسخ
52
13
سید پرسپولیسی
بزرگوار یه نگاهی به چند سال گذشته بنداز چقدر بدهی اوردن بالا مدیران قبلی بعدش بگو مال شما بهترین ها رو میارن. یه ذره اخبار هم گوش بده برات خوبه
۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵:۳۱
1
10
رضا
منظورت از بهترین ها طاهریه یا سیاسی یا روییانیان؟
۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۰:۳۹
0
12
قرمزته
اره مدیر ما بهترین بود که از دوتا پنجره محروم شدیم
۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۸:۵۱
1
13
Asad
یعنی طاهری مدیر کارخونه یا طهماسبیان که هنوزم نمیدونم قبلا چه کاره بود از افشارزاده که سالها رییس کمیته المپیک بود یا افتخاری که سالها تو مدیریت ورزشی بود بهتر ن؟ شما از همه توقع دارین الا از خودتون ، هواداران یا هوادار نما ؟ میگین بیشترین تماشاگرا رو دارین ولی وقتی یه گل میخورین معلوم نیست اصلا تواستادیوم کسی هست یانه !
۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۱:۵۷
1
12
Asad
اوه اوه چه خبرن ، تمومی ندارن!
۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۶:۰۷
پاسخ
1
46
پسر آبی
یعنی انتخاب مدیر عامل استقلال یکی از سخت ترین کارهای ممکنه باید کسی رو انتخاب کنی که حتما به بهترین وجه ممکن به تیم آسیب بزنه خیلی هنر میخواد تمام این بحران های استقلال ماله همین 2 سال مدیریته بعد هم تمام حواشی استقلال گردن مدیریت فتح الله زاده هر روز سعی در تخریب نام فتح الله زاده دارن جالبه تمام تلاش رسانه ایی هم در جهت تخریب فتح الله زاده شده. دورانی که اس اس واقعا خوب بود. گفتن فتح الله زاده خیلی ریخت و پاش کرده مثلا تیموریان و زندی و نکونام خیلی ارقام بالایی داشتن. معذرت میخوام مهدوی کیا و کریمی و علی دایی و هاشمیان و کریم باقری مجانی بودن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! الان استقلال ریخت و پاش الکی نداره یارو با دعوت نامه شکایت کرده اون یکی با 30 هزار تا ختم به خیر میشده حالا بیشتر از 40 برابر شده من یکی به شخصه باور نمی کنم این نابه سامانی های اس اس به خاطر بی کفایتی باشه مگه یه مدیر چقدر میتونه بی کفایت باشه.
۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۳:۲۵
پاسخ
60
18
حمید
مشکل فتح الله زاده این بود که بازیکن رو با هر قیمتی که مد نظر بازیکن بود میخرید موقع تصویه حساب میدید اوضاع خطریه میدون خالی میکرد میفتاد گردن مدیر بعدی‌.تا هوادارایی مثل شما باشند فوتبال وضعش همینه اخه چه فایده بخاطر یدونه قهرمانی تیم چندین سال بره تو دردسر.اگرم میبینی تو دوسال گذشته مشکلات زیاد شده بخاطر اینه دقیقا دو ساله فیفا شخصا پیگیر شده وگرنه این مشکلاتو همیشه داشتیم
۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۹:۰۷
2
13
سیروس موزرمی
با بی کفایتی مدیران فوتبالی ایران مثل همیشه ما بازنده ایم و فرقی ندارد این تیم پرسپولیس باشد یا استقلال . خدایا ما را از شر این مدیران بی کفایت راحت بفرما
۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۷:۱۰
پاسخ
2
81
میلانی اصیل
بعدش فتحی با فرافکنی میاد میگه باهمه تسویه شده!عجب زمونه ای شده!
۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱:۴۶