پست جدید علی علیپور در اینستاگرام

پست جدید علی علیپور در اینستاگرام

13567
11:32
20 بهمن 1396
بهترین گلزن رقابت های لیگ برتر در صفحه اینستاگرامش پست جدیدی را به اشتراک گذاشت.

وبسایت رسمی برنامه نود - بهترین گلزن رقابت های لیگ برتر در صفحه اینستاگرامش پست جدیدی را به اشتراک گذاشت. 

به گزارش وب سایت نود، علی علیپور در صفحه اینستاگرامش پست جدیدی را به اشتراک گذاشت و از همه پیشکسوتان این باشگاه قدردانی کرد و یاد آنها را زنده نگه داشت. 

 

2081

نظرات کاربران
شاه فرهاد
چقدرم که علی عبده باعث افتخاره
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۷:۰۶
پاسخ
32
6
66
125
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۴:۰۶
0
13
بی نام اهل بارساپولیس
واقعا که خیلی بازیکن خوبیه من موندم کیروش چی تو آزمون و قوچان نژاد دیده یعنی اگه علیپور و انصاری فرد رو بذاره تو حمله راحت بالای ۲ گل به دخیا ( دروازه بان یونایتد و اسپانیا) میزنیم تازه قدوس رو فرم بیاد مسلمان دعوت بشه دیگه چه حمله ای داریم ما # کیروش _ دقت _ کن
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۳:۵۸
پاسخ
0
29
علی
واقعا اون آزمون چی داره؟ سردار بچه محل من است ولی باید حرف حق رو گفت. آزمون واقعا تا حالا برای تیمش چندتا بازی کرده؟ اگر علیپور به جای آزمون بود تا حالا دوبرابر آزمون گل زده بود.
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۵:۵۵
0
13
ماهان
واي واي واي واي اين همه خوبي اين همه متانت اين همه عشق مگه وجود داره؟؟؟زنده باد عليپور و زنده باد پرفسور.بعضيا يادتونه برانكو رو تحت فشار گذاشتين كه چرا رامين رضاييان رو بيرون كرد ولي عليپور با يك گل زده رو بيرون نكرده!!!حالا به برانكو ايمان پيدا كردين.هرچي برانكو بگه همون ميشه.زنده باد آقاي عشق عليپور
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۱:۵۵
پاسخ
2
48
فرهاد
آفرين به اين اخلاق پهلواني ، هواداران پرسپوليس با داشتن يك عليپور پهلوان هرگز غم از دست دادن يك لشگر طارمي قهرمان!! را نخواهند داشت
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۸:۴۶
پاسخ
3
39
روشنک
عزیزی
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰:۲۵
پاسخ
11
112
سمــیعـی . بوشهـــر
ایول پسر شمالی.. زنده وسلامت باشی.
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۷:۳۱
پاسخ
11
121
آیهان
قطره ای کوچک در اقیانوس......اقیانوس؟!مگه پرسپولیس افتخار آسبایی و باشگاه های جهان را داره؟تنها افتخارش چهارمی آسیاست.داداشم جو گیر شدی نمیدونی چی میگی.تاریخ و افتخارات برون مرزی باشگاهت را مطالعه کن البته یه نگام به قرارداد و کاغذ بازی جعلیتون بندازی برات خوبه...
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۸:۴۸
پاسخ
207
31
سرخ نهاد
قطره کوچک کسیه که میاد پیام میده و تعداد دیسلایکاش ده برابر لایکاشه
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۶:۵۶
0
18
خطاب به بالایی
تراکتوری تواول اون فرهنگ فحشتون راترویج کنیدکه چیزی جزفحش ازفوتبال نمیدونیدجعلی 3بازیکن پارسالتون استفاده کردین آب ازآب تکون نخوردحالاهم بشین بازیهای پرسپولیس راببین باآقای گلی علیپوربیشتربسوز.ادمین بیطرف باش بچاپ
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۴:۲۵
0
18
Ziba
دوستان ما چهار جانبه نداشتیم. خخخخخ باشه داداش اصلا بعد منچستر اول تراکتوره بعد شما. 19 امتیاز اختلاف رو این جوری فراموش می کنی؟؟
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۶:۳۵
6
61
فرهاد
بسوز.اقای تاریخ دان.
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۷:۲۶
5
56
بانوی پرسپولیسی
گاهی وقتا سکوت کنی حداقل واسه خودت ارزش قائل شدی پس سکوت کن حداقل
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۸:۵۵
5
64
آبی آسمونی
قهرمانی جعلی!ستاره جعلی!یکی بگه اینها یعنی چی!؟
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۱:۵۵
پاسخ
222
42
قرمزته
یعنی 19 امتیاز اختلاف یعنی تو دربی 6تا 4تا خوردن یعنی با داوری تاره ششم شدن
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۴:۰۸
1
24
6666
یعنی قراردادجعلی فرهادوپرویچ وقهرمانی جعلی نظرت؟دوپینگهابماند؟؟
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۵:۴۵
1
24
ایدا سادات 25بهمن 1380
دو پینگی ها 6امتیاز باید کسر می شد نشد ستارهای فتل فتو شاپی چاپ کن مرسی
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۲:۰۷
0
23
راشا
مراقب خودت باش غمباد نگیری خدانکرده.
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۵:۴۶
0
23
سجاد املشي
يعني سوزش
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۶:۱۶
5
86
Ziba
دوپینگ. اینو تو تعریف کن.
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۷:۱۸
5
84
سینا میلان
علی پروین هم خیلی نقش توی حفظ پرسپولیس داشته.
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۸:۳۶