پست جنجالی فرهاد مجیدی/ وزیر آرزویش این است پرسپولیس قهرمان شود

پست جنجالی فرهاد مجیدی/ وزیر آرزویش این است پرسپولیس قهرمان شود

21938
10:32
22 اردیبهشت 1398
سرمربی استقلال با انتشار پستی جنجالی در صفحه اینستاگرامش، از اتفاقات هفته بیست و نهم لیگ گفت.

به گزارش وب سایت نود، استقلال در دیدار مقابل نفت آبادان گلی را به ثمر رساند که داور آن را مردود اعلام کرد. اما این تصمیم داور با اعتراض شدید مجیدی همراه شد تا جایی که وی با حکم داور از زمین اخراج شد.

حالا سرمربی استقلال که در پایان بازی هم صحبت های جنجالی را به زبان آورده بود، در پستی اینستاگرامی صحبت های تندی را متوجه وزیر ورزش و جوانان کرده است.

با اینحال مجیدی پس از گذشت ساعتی از انتشار این پست، تغییراتی در متن منتشر شده داد و با حذف نام وزیر ورزش و جوانان، اشاره مستقیمی به نام معاون وزیر امور خارجه داشت که دیروز در مصاحبه ای ابراز امیدواری کرده بود پرسپولیس قهرمان شود.

و در ادامه با انتشار پستی مجددا تاکید کرد منظور او وزیر ورزش و جوانان نبوده است.

2051

نظرات کاربران
امیرخان
یعنی داورها اشتباه عمدی کردند تا عراقچی خوشش بیاد , عجب این هم از اون حرفاست عمو تو تازه اومدی مربی شدی با این پستهای اینستاگرامی که یه بار پلیس را متهم کنی یه بار وزیر و معاون و فدراسیون را متهم کنی این ره به ترکستان است
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۶:۲۷
پاسخ
30
177
mohammad.b
دیروز "وزارت ورزش" امروز "وزارت امورخارجه" "فردا وزارت علوم"
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۷:۵۰
پاسخ
20
168
هادی
هر چقدر سوزش ۶ در چهاریا بیشتر، قهرمانی پرسپولیس دلچسب تر.
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۴:۴۶
پاسخ
25
166
علی پرسپولیسی
خوب که چی.اقای عراقچی طرفدار پرسپولیسه.چه ربطی به نتایج شما و پرسپولیس داره.!؟!؟!؟!؟!؟!؟شما هنوز بی تجربه هستی.خیلی مونده تا جا پای بزرگان فوتبال بزاری.لطفا بچاپ
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۰:۲۲
پاسخ
22
150
مجید
اخخخ چ کیفی میکنم از کامنت های سوزناک استقلالی ها ادمین بچاپ:)))))))
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۵:۴۷
پاسخ
22
127
فردین
سپاهان هتریک قهرمانی= نظر هوادارهای رقیب>>>قهرمانی ناپاک؟!!! ///۳ قهرمانی استقلال فقط با قلعه نویی=نظر هوادارهای رقیب قهرمانی ناپاک؟!!/// هتریک قهرمانی پرسپولیس =نظر هوادارهای رقیب >>>قهرمانی ناپاک؟!! ___جهان سوم __ یونتوس و بارسلونا و پاریس ژرمن و بایرن مونیخ سلتیک و ... قهرمانی پی در پی تو لیگهاشون حتما اوناهم قهرمانی ناپاک هستن !!!
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۰:۰۲
پاسخ
11
99
ققنوس
آقایون سه چهارساله ،بطور اتفاقی یا حتی واسه ی هفته ،صدر جدول و ندیدن باز برا پرت کردن حواس هوادارانش میاد همه رو مقصر میکنه جز اونایی که مقصرن ، همونایی که شفر رو برکنار کردن تا تو بشینی سرجاش ، دیگه حنات رنگی نداره همه با شگردت آشنا شدند،هروقت نیاز به توجه و حمایت هوادارداری فقط ی مصاحبه برعلیه پرسپولیس می‌کنی و خلاص ، تو رانندگی مشکل داری پلیس پرسپولیسی بوده ،تیمت ول می‌کنی میری با تیم عربی میای روبه رو پرسپولیس ۴ نشون میدی ، نفت آبادان نمیبری همه پرسپولیسی هستن و ....
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۷:۴۱
پاسخ
9
107
رضا
از این به بعد هیچکسی حق نداره علنی از پرسپولیس طرفداری کنه تا استقلال بتونه برنده بشه!!!
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۲:۵۹
پاسخ
15
112
ali
اره بازی شما بد بازی میکنید باید تقصیرات رو گردن یکی بندازید
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۳:۴۹
پاسخ
5
83
علیرضا
پرسپولیس قهرمان کردن رفت
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۸:۵۵
پاسخ
40
13
سبحان
داداش تو که دست به ویرایشت خوبه، اگه بازم‌ میخوای تغییری بدی جا هستا.. تعارف نکن. خخخخخ.‌..
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۱:۱۳
پاسخ
7
94
alex
لابد فکر کردی مردم ووزیر وهمه ساده هستن و نمیدونن که کدوم پست منظور اصلی شماست!!!با احترام به شما فرهاد خان تو هم برگ سوخته شدی با این حرفات.لابد فکر کردی ایشون هم مامور راهنمایی ورانندگی هستن
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۸:۵۰
پاسخ
7
74
عماد
البته طبیعی است که تیمی 40میلیارد تومن هزینه کنه و نتیجه نگیره وکل موقعیت گلش تو بازی دیشب همین صحنه بوده ودر هر 3جام چیزی نشون نداده و باید جواب افکار عمومی وهوادارانشون را بدهند .بایدم هوچی گری وشلوغ بازی کنند.این که چیز خاصی نیست.
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۲:۳۶