پوگبا: بارسلونا؟ کسی از آینده خبر ندارد

پوگبا: بارسلونا؟ کسی از آینده خبر ندارد

2184
17:17
15 شهریور 1397
ستاره فرانسوی منچستریونایتد به شایعات در مورد آینده اش واکنش نشان داد.

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره فرانسوی منچستریونایتد به شایعات در مورد آینده اش واکنش نشان داد. 

به گزارش وبسایت نود، پل پوگبا که در ماه های اخیر رابطه خوبی با ژوزه مورینیو نداشته و در تابستان گزارش های زیادی مبنی بر تمایلش برای پیوستن به بارسلونا منتشر شد، در آستانه بازی تیم ملی فرانسه با آلمان درباره آینده اش صحبت کرده است. 

پوگبا به اسکای آلمان گفته:

آینده من فعلا در منچستریونایتد است. من با این تیم قرارداد دارم اما هیچ کس نمی داند چند ماه دیگر چه اتفاقی رخ می دهد. من و مورینیو رابطه معمولی میان بازیکن و مربی داریم. به شما اطمینان می دهم فارغ از اینکه چه کسی مربی تیم است در هر شرایطی با ۱۰۰ درصد توانم بازی خواهم کرد. من نهایت تلاشم را برای موفقیت منچستریونایتد می کنم. بیشتر از این چیزی نمی توانم بگویم. 

۲۰۳۱

نظرات کاربران
حمید مسی
تو رو خدا دور بارسا را یه خط بزرگ بکش.به هر تیمی که میخوای فکر کن اما به بارسا نه.
۱۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۵:۴۸
پاسخ
16
9
پیمان رضایی
عشقم نیمار چرا هر وقت نظر میدی نظر مردم قاطعانه منفی هست؟پ
۱۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۳:۰۱
پاسخ
2
19
عشقممم نیمار
پوگبا جان..تو نباید ب بارسلونا بری..چون والورده همش نیمکت نشینت میکنه...و بازیت خراب میشه... تازه مسی هم‌اونجت همه کارست..پس کارت خیلی مشکله... :-P بیا پاریسن ژرمن پیش عشقممم نیمارم....‌اونجا پیشرفت میکنی...چون هرکی پیشه عشقممم نیمارم بازی کرده..پیشرفت کرده.. نمونش.. سوارز ....‌: ببین بیشترین امار گلزنیه سوارز..زمانی بود ک‌پیش عشقممم نیمارم زوجه طلایی در غیاب مسی مصدوم‌درست کرده بود...(اونموقع ک نیمارم کچل کرد) یا مسی...:ک مسی ب لطف بودن کنار نیمارم ..تونست توپ طلا و‌۳گانه کسب کنه... الانم امباپه..:::ک یه سال کنار نیمارم بود...ببین چ پیشرفتی مرد ..اینقد پیشرفت کرد تا بهترین بازیکن جوان جام جهانی شد و با تیم‌ملیش... درخشید.. پس توهم بیای پیشه نیمارم..پیشرفت میکنی... :-)
۱۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۸:۵۷
پاسخ
54
5
Amir
مامان نیمار، اینطور ازش تعریف نمیکنه!!
۱۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۲۵:۴۴
2
27
آرمان
داداش نیمار از موقعی شاخ شد که اومد بارسا با بازیکنایی مثل مسی و ژاوی و اینیستا همبازی شد تازه فهمید فوتبال چیه
۱۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۳۱:۰۹
2
23
حمید رونالدو
اگه بیاد بارسا مسی رو نیمکت
۱۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۱:۲۷
پاسخ
44
2
Wien
آخه نابغه،چیه این دوتا بهم شبیهه که بخواد،مسی را نیمکت نشین کنه،حتی اگه پستی شبیه بهم داشتن،واقعا فکر میکنی،مسی نیمکت نشین میشد؟هیچوقت،هیچ بازیکنی قادر به نیمکت نشین کردن مسی نیست،حداقل تا پنج سال آینده.
۱۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۷:۳۸
1
16
حمید مسی
در جواب حمید پنالفسایدانو،معلومه با این نظرت کودکی بیش نیستی!همینا میتونم بگم. "عشق و سلطان قلبم، لیونللللللللللل مسییییییییییی"=بهترین بازیکن جهان و تاریخ رونالدو=دایویانو=پنالفسایدانو=پنالتیانو=دروازه خالی=یه نفر را نمیتونه دریبل کنه و 5 متر با توپ راه بره زمین میافته=آماده خور به تمام معنا=پاس رونالدینیویی و بساط خنده=سایه زن==تازگیا ریباند گل