پیام کی‌روش پس از پیروزی تیم ملی مقابل ویتنام

پیام کی‌روش پس از پیروزی تیم ملی مقابل ویتنام

7021
19:37
22 دی 1397
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی مقابل ویتنام پیامی را منتشر کرد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی مقابل ویتنام پیامی را به شرح زیر منتشر کرد.

تبریک به تمامی پسرانمان برای عملکرد خوبشان برابر ویتنام و برای برتریمان در طول نود دقیقه برابر حریف. با ارائه دادن فوتبالی مثبت و ندادن هیچگونه فضایی به تیم خیلی خوبی که در برابرمان بود. این مهم تنها به این خاطر مقدور بود که تلاش، تعهد و تمرکز کامل را از تک تک بازیکنانمان شاهد بودیم.یکبار دیگر عرض می کنم ما به عنوان خانواده کنار هم هستیم، متحد با کسانی (بازیکنان) که بازی را آغاز می کنند و یا آنهایی که بعدا وارد زمین می شوند، ما احتراممان را به حریف نشان می‌دهیم و این شامل تک تک بازیها و هوادارانمان نیز می شود. در حال حاضر تمرکز روی بازی بعدی است.

تبریک به تیم.

ممنون از همه.

کارلوس کی روش

1870

نظرات کاربران
ریش قرمز
سرمربی که همش تو فضا مجازیه و در حال بیانیه دادنه دیگه بازیکنش چی میشن . راستی مسئول روابط عمومی چکارس؟
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵:۰۷
پاسخ
82
53
برانکو استاد هوچی گری
تبریک به ۶۵ میلیون طرفدار تیم ملی .امروز روز شکست پرچم ویتنام بود روز شکست وطن فروش ها روز شکست طرفداران خائن کروات روز پیروزی سردار ایرانی
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۰:۲۴
پاسخ
102
71
عشقممم نیمار
کیروش جونم ..منظورت از تبریک ..تبریک ب همون ۶۹میلیونه دیگ ک قبلا گفتی ؟؟!! :-) اخه بعضیا ..از پیروزی ایران خوشحال نشدن :-)
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۶:۰۶
پاسخ
81
67
هنر نکردین
این تیم فقط حق داره قهرمان شه این برد ها هیچ ازرشی نداره. اون تیم‌با‌ اون بازیکنا که به راحتی رفتن جام جهانی دادن به شما و حتی از گروهمون نتونستین برین بالا چه برسه به قهرمانی! حیف این همه بازیکن خوب که در اختیار شماس و شما بدتریناشون رو با خودت بردی تعطیلات دوبی و‌ روی ستاره های لیگ خودمون خط قرمز کشیدی! مگه چه دستاورد و سابقه ای داری که از مربی های با دانش و‌ صاحب سبک لیگ بالا تره؟
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۶:۲۴
پاسخ
211
90
عادل
آره !! آخر ارزش خود شما هستید ! که افتخارتون باخت به قشقایی است !! واقعآ خجالت هم چیز خوبیه !! از بدو شروع مسابقات باشگاهای آسیا که هر سال برگزار میشه حتی یک جام هم نداشتید و حرف از ارزش و افتخار می زنید ۰۰۰
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۹:۲۴
61
56
عطا
شما جان دهید جام هم بدهید ملومه پرسپولیسی ای آمار ایرانو بازگو کنم 75 درصد مالکیت 7 گل 0 خورده ما ایرانو این قدر با نظم ندیدیم شما برو کرواسیت رو حمایت کن در اروپا
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۸:۳۲
57
58
پدرام
مربی های با دانش لیگ چرا تو این 40 سال هیچ جامی به کشور نیاوردن؟ ستاره های 98 و .... چه جامی آوردن برای کشورمون؟ این مربیایی که میگی تو جام باشگاهی آسیا هم جامی نتونستن بیارن که!!
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۳:۴۷
34
65
65 میلیون عاشق
شما خوبی
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۹:۱۴
25
40
ایداسادات1380قیطریه
قبل از بازی با ویتنام، بازیکن ها و مربی های تیم ملی می گفتن که دومین فینال! رو در پیش داریم. یمن تیم 148 دنیا و ویتنام تیم 100 دنیا هستند. اگر یمن و ویتنام فینال هستن، کره جنوبی، ژاپن و عربستان چی هستن؟؟ ببینید چه جوری توقعات رو پایین آوردن که از برد یمن و ویتنام باید جوری خوشحال بشیم که انگار رفتیم فینال آسیا!
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۴:۵۵
64
50
ممد نبودی
حیف این همه بازیکن خوب که در اختیار شماس و شما بدتریناشون رو با خودت بردی تعطیلات دوبی و‌ روی ستاره های لیگ خودمون خط قرمز کشیدی! داداش تو خودت پر از تناقضی که! چی جوابتو بدیم اخه. بلاخره بازیکن ها خوبن بدن بدترینن؟ما که نفهمیدیم خخخ پرسپولیس خوبه راضی میشی؟
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۲:۰۱
32
49
به عشق دو قرمز
سکوت کن وطن فروش
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۶:۲۲
29
52
پرسپولیس
به امید موفیقیت تیم ملی کشورم و تیم محبوبم پرسپولیس... دقت کردین اکثر بازیکنای تیم ملی یا پرسپولیس بازی کردن یا قلبا قرمزن؟؟ پورعلی گنجی..سردار آزمون.. نگید نه که پورعلیی گنجیو آزمون خودشون تو اینستا اعتراف کردن..
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۸:۰۱
پاسخ
123
70
ناصر آذری
آزمون قلبش قرمز تراختوره نه قرمز بیت‌المال خور پایتخت
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۸:۰۴
56
40
CR7
درایران بعدازانقلاب یک بار به یک مربی اعتماد کردین ونتیجه شو دیدین.اگرما دراین بازی ها خدای نخواسته درمرحله حذفی اوت بشیم بازهم به نظرم باید کی روش راحفظ کنیم.هرچی فک میکنم مادراین 8سال باکی روش خیلی خوب شدیم.فوتبال همیشه برد وباخت های پیش بینی نشده داره.اگرمحسنات کی روش را دریک پله ترازوومعایب اونو(که فنی نیست)درپله دیگه ترازو بزاریم ...عقل سلیم بهمون میگه ازمربی گری کیروش ایران سود برده نه ضرر.الان وقبل ازاغازمرحله حذفی باکی روش تمدید کنید تا اخر جام جهانی قطر.
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۷:۴۷
پاسخ
67
145
من بی پرسپولیس زیستن نتوانم
اگر تیم ملی به ژاپن خورد و زبونم لال ، زبونم لال بازی رو باخت ، ما هواداران پرسپولیسی تیم ملی ، اشک خواهیم ریخت و مانند دیگران مشت گره نمی کنیم و پرچم دشمن رو تو ورزشگاه نمیبریم و معنی »» خانواده‌ «« رو به همه نشون خواهیم داد ،،،، کور بشه هر کسی نمی تونه موفقیت تیم ملی ایران رو ببینه ، ولی دشمنی ما با این آقا بقوت خودش باقیه ، ما تا ایشون رو از ایران بیرون نکنیم از پای نمی نشینیم
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۵:۲۴
پاسخ
139
89
مری
من پرسپولیسی ام و به شدت مخالف حرفای شما، از طرف پرسپولیسی ها حرف نزن. عشق است کیروش
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۲:۰۵
32
61
عارف 2000
باریکلا، حرف دل منم هست
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۹:۲۱
38
27
بهرام
دوست عزیز دقت کردید ادبیات حرف زدنتون دقیقا همانند علی کریمی شده... این آقاهه، ابو دلاله، این آقا موزامبیکیه...؟ خیلی زشته بخدا، شما که عکس علی کریمی پروفایل تلگرامته واست جالبه، بخدا من از اینکه شاید شما توی تاکسی کنارم بنشینید یا همکلاسم باشید یا همکارم باشید دچار افسردگی میشم، سعی نکنید پرخاشگری رو تقلید کنید و مثل الگوتون بعدش توی اینستگرامتون یه پست فلسفی بذارید، بیایید درست گفتگو کنیم.
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۳:۵۰
26
45
کی روش
بازم جوگیر شد
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۴:۱۱
پاسخ
88
50
اشنا
اخرین ارزوم اینه که تیم عزیز ملیمون با سرمربی کاربلدش قهرمان اسیا بشه همراه با اقای گلی سردار تا دهن اون معلوم الحالهایی که همواره ارزوی شکست تیم ملیشون اون هم به خاطر یک خارجی رو داشتن و دارن برای همیشه بسته شه.
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۱:۱۵
پاسخ
43
119
بابک
درود بر کی روش کبیر ... درود بر ملت ایران همیشه قهرمان ... سربلند و پیروز باشید ... تا کور شود هر آنکه نتواند دید ...
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۴:۴۴
پاسخ
39
104
امیر رحیمی
ما به این تیم افتخار میکنیم. هر اقتداری از تیم ملی اقتدار ملت ایران هم خواهد بود. امیدوارم به همین روند بقیه ی مسیر رو هم طی کنیم
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۱:۱۶
پاسخ
17
89
امین پرسپولیسی
مبارک همه ما ایرانی ها! صرف نظر از نتیجه واقعن فوتبال خوبی بازی میکنیم؛ خدا پشت و پناه بچه های شجاع و دلیرمون. و بعد حیف و صد حیف داریم چنین مربی بزرگی رو از دست میدیم. کتمان نمیشه کرد که کیروش گاهی به لحاظ رفتار و اخلاق عملکرد سطح پایینی داره ولی انصافن مربی بزرگیه. توی خبرها خوندم که آقای کفاشیان گفته ادامه همکاری غیرممکن نیست! ای کاش کیروش بمونه دستکم برای دوسال دیگه. اگر کیروش بره همیشه حسرتش رو خواهیم خورد حداقل اینکه همیشه خاطرات خوبی خواهیم داشت.
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۸:۰۴
پاسخ