پیراهن تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا باز هم بدون یوز و طرح!

پیراهن تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا باز هم بدون یوز و طرح!

6515
10:59
27 فروردین 1397
پیراهن تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت های آسیای 2019 هم بدون یوز ایرانی خواهد بود.

وبسایت رسمی برنامه نود - پیراهن تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت های آسیای 2019 هم بدون یوز ایرانی خواهد بود.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، چند روزی است که بحث پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه مطرح است. یکی از انتقادهایی که این روزها به فدراسیون فوتبال می شود حذف یوز ایرانی از روی پیراهن ایران و نداشتن طراحی مناسب و جالب برای پیراهن تیم ملی در جام جهانی است.

در این زمینه بیش از همه تیغ انتقادات به سمت هدایت‌الله ممبینی سرپرست کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال است. او در این زمینه گفت: به دلیل نبود وقت کافی طراحی برای پیراهن تیم ملی مقدور نبود.

وی تاکید کرد: برای بازی های جام ملت های آسیا هم پیراهن تیم ملی طراحی نخواهد داشت چون برای آن بازی ها هم وقت نیست! 

 

2051

نظرات کاربران
آراد
آقا تمام نمایش های مد جهان تو 6 ماه حداقل ی دونه کلکسبون میدن بیرون بعدش آدیداس وقت نداره تا 9 ماه دیگه ی لباس طراحی کنه.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۲۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۲:۲۷
پاسخ
0
4
sam
عجیبه
۲۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۶:۵۹
0
0
حمیدرضا
به نظر من هم وقت بود و هم آدیداس شرکت فوق العاده معتبری هستش. اقایون وقت ادیداس رو با طرح یوز گرفتن. من نمیدونم چه اصراریه این یوز بعد چندین سال رو لباس باشه که هیچ جای دنیا این کارو نمیکنن. بعدش ادیداس سطح بندی داره برا تیمهاش. شما هیچ وقت نباید انتظار طرحی که رو پیراهن آلمان، آرژانتین، مکزیک،اسپانیا،کلمبیا ،ژاپن هستش رو داشته باسین..خیلی خوش بینانه در حد سوئد و بلژیک و..،خوش بینانه در حد مراش ، الجزایر ، مصر و... بد بینانه هم یکی از این لباسهای (تیم کیت) اماده ..
۲۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۴:۰۵
پاسخ
0
5
محمدفیروزی
عزیزم مگه میخواهید فناوری جدیدی رو پایه گذاری بکنید؟مگه 2سال وقت واسه طراحی کمه؟؟؟؟
۲۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱:۴۷
پاسخ
1
8
سامان
ماشالله به فدراسیون پنج ستاره. واقعا چرا فدراسیونهای ژاپن و کره نمیان یک مدت از تجربیات کفاشیان و تاج استفاده کنند و بهره مند بشن؟! حیفه واقعا این همه تدبیر و مدیریت به کشورهای دیگه منتقل نشه!!
۲۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۳:۱۰
پاسخ
1
8
علی قرمز6666
چه جالب وقت نیست این همه وقت داشتید بعد وقت نیست مطمئنم این ادیداس اصل نیس و تقلبیه وگرنه عمرا اگه با این شرایط البسه تیم ملی رو قبول میکرد
۲۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱:۴۶
پاسخ
1
6
صابر666666
بخدا دست طراحهای داخلی میدادن خیلی کار زیباتری می شد . نمونه کارهاشونو برای تیم ملی توی شبکه های اجتماعی ( داخلی :)) ) دیدم و واقعا زیباست . حیفه این همه استعداد که خودمون داریم و بعد با زیرپوش مردانه آرم دار بریم جام جهانی . تازه همون دور قبل هم طرح یوز آفریقایی رو به قیمت ارزون از یک سایت خریده بودن و بجای یوز آسیایی استفاده کردن . حالا هم که به همت فدراسیون 5 ستاره نسل یوز آسیایی روی لباسای تیم ملیمونم منقرض شد .
۲۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۶:۵۴
پاسخ
3
7
الیاس
یوز رو جا بدن تو لوگوی جدید فدراسیون بهتره . لباس تیم ملی که دفتر نقاشی نیست . ولی طرح هم شبیه زیر پوش نباشه
۲۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۶:۰۲
پاسخ
1
12
Amir
وقت نیست؟؟؟؟؟بگین اصلا قرار نیست ادیداس برای ما لباس بزنه دیگه چرا جوک میگین
۲۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۸:۴۷
پاسخ
0
10
علیرضا
تا یک سال دیگه وقت نیست؟
۲۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۵:۰۲
پاسخ
0
10
بازگو کننده حقیقت
کاش فقط مشکل انقراض یوز روی پیراهن تیم ملی بود.اززمان حضور آقایان بر مسند فدراسیون فوتبال.کل حرفه ای گری فوتبال ایران به انقراض رفت.ازفدراسیون رانتی چیزی بهترازاین ازداخلش درنمی یاد.
۲۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۱:۵۶
پاسخ
1
18
یک منطقی
دیگه برای جام جهانی 5210 که وقت هست از الان به فکر باش فدراسیون 5 ستاره
۲۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۰:۱۱
پاسخ
2
31
ستاره های فدراسیون*****
ما ایرانی ها همه کارامون رو دقیقه 90 میخایم انجام بدیم.چطور شد که ما دومین تیم صعود کردیم و قرارداد با آدیداس 2 سال پیش بسته شده اما همین یک ماه میخاین طراحی کنین؟؟؟چطور میشه که بقیه تو مدت کمتر از ما طراحی کردن و جشن پیراهنشونم گرفتن؟ مطمئنم که مثل المپیک دوره قبل و اون افتضاح دوباره آبروی ایران رو میبرین.
۲۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۸:۴۵
پاسخ
1
22
جازموریان
یعنی بعضی وقتا دلم میخواد هرچی از دهنم در میاد به این فدراسیونیا بگم ولی یادم میاد که نظرم چاپ نمیسه بیخیال میشم. آخه کاردرستا کاربلدا خوبا از الان تا دی مااااه نمیشه طرح پیراهن داد؟؟؟؟بابا شما چرا به شعور مردم توهین میکنین؟؟؟؟؟؟؟سهمتونو از جای دگه بردارین نه از آبروی مردم شما خیر سرتون نماینده مردم ایرانین. لباس سادرو به اسم ایران میزنن نه به نام شما فدراسیونیا.آخه اینا زیرپوشه نه پیراهن تیم ملی یک کشور
۲۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۷:۵۴
پاسخ
4
31
ArtA
حاجی ما رو ایستگاه کردی؟ تیم دوم بودیم رفتیم جام جهانی ، وقت نبوده لباس طراحی کنید؟ بعد از الان تا جام ملت ها بازم وقت نیست لباس طراحی بشه؟ مگه میخوای آپولو هوا کنی؟ خوب شد تو مسئول پرتاب فضا پیما نشدی!
۲۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۶:۵۱