پیروانی با حکم انصاری‌فرد مدیر تیم فوتبال پرسپولیس شد

پیروانی با حکم انصاری‌فرد مدیر تیم فوتبال پرسپولیس شد

5799
16:21
24 مهر 1398
ضمن تقدیر از زحمات محسن خلیلی طی حکمی از سوی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، افشین پیروانی بعنوان مدیر تیم فوتبال بزرگسالان پرسپولیس منصوب شد.

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد حسن انصاری‌فرد مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، امروز چهارشنبه 24 مهر ماه، ضمن تقدیر از زحمات محسن خلیلی به عنوان مدیر تیم طی حکمی، افشین پیروانی را به عنوان مدیر تیم فوتبال بزرگسالان پرسپولیس منصوب کرد.

در بخشی از حکم مدیر عامل باشگاه پرسپولیس آمده است؛

امید است با استعانت از الطاف الهی و به کارگیری حداکثر توان خویش در راستای همکاری‌های سازنده با باشگاه موفق و موید باشید.

انصاری فرد امروز با محسن خلیلی جلسه ای داشت و  از زحمات وی تقدیر و تشکر کرد و سپس در جلسه ای که با حضور گابریل کالدرون و افشین پیروانی برگزار شد پیروانی را به عنوان مدیر جدید تیم معارفه کرد. انصاری فرد این تغییرات را امروز با اعضای هیات مدیره هم در میان گذاشته بود.

محمد حسن انصاری فرد در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: آقای خلیلی زحمات زیادی را متقبل شدند. ایشان حتی بخش قابل توجهی از مطالبات فصل خود را نگرفته‌اند اما این را کسی نمی‌داند. حتی باید بگویم؛ چه در فصل گذشته و چه در اوایل کار که من عهده‌دار این مسوولیت شدم،  هزینه‌هایی کردند تا امور  تیم پیش برود. ضمن تقدیر از همه این تلاش‌ها، جمع‌بندی‌ها این بود که تغییراتی صورت گیرد و امروز چهارشنبه هم این موضوع را ابتدا به آقای خلیلی اعلام داشتیم.

وی ادامه داد: من شخصا از کوشش‌های ایشان تشکر می‌کنم و باشگاه و هواداران نیز حتما قدردان تلاش‌های او هستند.

4416

نظرات کاربران
عشقم پرسپولیس
مگر اعلام نشده بود پنج سال از فعالیت های ورزشی محروم شده است
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۶:۳۴
پاسخ
34
16
مسعود گل باشی
این اقا مگه 5سال محروم نبود ؟هنوز یکسالم نگذشته که
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱:۲۸
پاسخ
38
19
عدالت
یه پست واسه میناوند هم بدید خودشو کشت
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۶:۵۹
پاسخ
117
44
سرزمین اسطوره ها
چه کشیدین تو این 4سال... خدا صبر بده بهتون...
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۶:۴۷
10
33
پرسپولیسی گرگان
بسیار عالی باتشکر از محسن عزیز افشبن خوب بلده جواب بعضیا رو بده
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۲:۳۳
پاسخ
19
140
مهریار
با احترام به نظر دوستانی که میگن خلیلی باعث رفتن برانکو بودولی این عرب بود که برانکو رو فراری دادما برخلاف بعضیها نباید منکر زحمات پیشکسوت هایمان باشیم،پس ممنون محسن جان و خوشامدی افشین جان
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۶:۱۱
پاسخ
15
130
علی666
ما ایرانی ها هیچ وقت بلدنبودیم چطورباهم ارتباط داشته باشیم هیچ وقت.نمونش پست های که بی ربط به این موضوع می زارند...پرخاشگری ازمتن جامعه تا مسابقه فوتبال وقتی هم حرفی ازفرهنگ باشه میگیم فرهنگ 4000هزارساله.
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۳:۰۹
1
30
عشقممم نیمار
هوچیگر و کارشناس رنگی ..وارد میشود :-P خدا خوب در تخته ب هم جور کرده :-)
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۱:۳۸
پاسخ
144
22
امین
ولی استقلال به مراتب بهتر بازی کرد . نه پس بختیاری زاده و صادقی کارشناسن
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵:۴۵
4
34
علیرضا م.
فکر کنم خیلی زود یادمون رفت که چرا ایشون بار قبل رفت!
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۴:۴۳
پاسخ
99
19
سپهر
تصمیم خوب و حرفه ای بود چون افشین درس این کار رو خونده بود و دکترای مدیریت دارد ولی ای کاش یه سمت خوب که شایسته محسن جان خلیلی باشه بهش بدن تا ما از نعمت وجود ایشون تو پرسپولیس بهره مند باشیم.محسن میتونه مربی مهاجم های بشه و کارهای خاصی را به اونا یاد بده که بتونن از تجربیات محسن جان استفاده کنند.
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۰:۱۹
پاسخ
10
92
آبی تا ابد
پنج سال محرومیت چقدر زود تموم شد.
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۶:۴۰
پاسخ
91
25
آرمین
ببینید وزیر پرسپولیسی چه کرده. مدیر عامل پرسپولیسی که هم بازیکن پرسپولیس بوده و هم مدیر عامل این تیم و حالا یکی یکی پرسپولیسی ها به این تیم اضافه می شن. اما از اون طرف حاج آقا فتح الله زاده رو که استقلال رو نایب قهرمان آسیا زد کنار میذارن و هر چی مدیر و عوامل نالایق هست به تیم اضافه می کنن. به محض فوت مرحوم کاشانی هم درجا براش جایگزین تعیین می کنن اما برای استقلال 8 ماه نتونستن کسی رو جایگزین عضو هیئت مدیره پیدا کنن.
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۱:۵۱
پاسخ
95
14
عماد
اولین اشتباه آقای انصاریفرد...ایشون بمب حاشیه س واسه چی دوباره آوردینش؟دم به دیقه مصاحبه میکنه و تیم رو به حاشیه میکشونه...حیف آقا محسن
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۰:۳۵
پاسخ
93
18
فقط زرد طلایی
یه هوچیگر رفت یه هوچیگر دیگه جاشو گرفت ، در این سیستم چرخشی یه جایی هم به میناوند بدید گناه داره ! خسته نباشی ادمین ، منتشر کن مرسی
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۰:۳۷
پاسخ
264
54
......
استاد هوچیگرا سرمربی تیم شماست میگه آخرین سنگر سکوته ولی هر روز یه بیانیه صادر میکرد
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۵:۲۵
10
102
یاس کبود پرسپولیسی
با آرزوی موفقیت برای افشین با تعصب عزیز( با تعصب به امثال ایشون باید گفت ک چندین سال با کمترین دستمزد تو تیم به عشق تیم موند و جایی نرفت و حاشیه ای هم نداشت و با جون و دل بازی میکرد. نه کسی ک داد و بیداد میکنه یا لبش اوف میشه یا دستش جیز میشه. شعار باغیرت رو بی ارزش نکنید) و تشکر صمیمانه از آقا محسن خلیلی که یه عده بدجور به ایشون کم لطفی کردند.
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۷:۵۲
پاسخ
24
183
امیر۶
افشین خان به خونه ت خوش اومدی.محسن رفت و برگشت،خسته نباشی.
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۶:۴۹