پیروانی سرمربی تیم ملی فوتبال امید شد

پیروانی سرمربی تیم ملی فوتبال امید شد

8407
15:41
21 خرداد 1396
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران با تصمیم هیأت رئیسه فدراسیون هدایت تیم ملی امید را بر عهده گرفت.

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران با تصمیم هیأت رئیسه فدراسیون هدایت تیم ملی امید را بر عهده گرفت.

به گزارش وب سایت نود، با تشخیص کمیته فنی فدراسیون فوتبال و تصمیم هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، امیر حسین پیروانی که در دو سال گذشته سرمربی تیم ملی جوانان بود به عنوان سرمربی تیم ملی زیر 22 سال انتخاب شد. پیروانی باید تیم ملی امید را برای رقابتهای مقدماتی زیر 22 در قرقیزستان آماده کند.

رقابتهای نهایی در چین برگزار می شود و ایران با تیم های قرقیزستان، عمان و سریلانکا همگروه است. فدراسیون فوتبال سریلانکا البته تقاضایی مبنی بر انصراف از مسابقات به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کرده است و ظاهرا از جدول مسابقات حذف شده است. تیم ملی زیر 22 سال در رقابتهای مقدماتی در بیشکک به نظر کار چندان راحتی ندارد.

 

2051

نظرات کاربران
سجاد بارسایی
من واقعا موندم اینا بر چه اساسی انتخاب میشن.ایشون فاتحه تیم ملی جوانانو خوند که.بهترین بازیکنارو داشتیم ولی ترکیب یاد نداشت بچینه
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۴۸:۰۱
پاسخ
0
2
مرتضی
معلوم شد که تو فوتبال ایران اصلا باند بازی نیست.
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۲۰:۲۸
پاسخ
0
2
علی
این مایلی‌کهن و برادران میروانی همیشه یه جا استخدام میشند با این همه نتیجه ضعیف، نمیدونم چه جوری
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۱۹:۰۲
پاسخ
0
2
ایرانی
خداروشکر شایسته سالاری رعایت شد و بعد نتایج خوب تو جام جهانی، جایگاه آقای پیروانی رو ارتقا دادن
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۲۰:۳۹
پاسخ
0
2
بهرام
تو تیم نوجوانان نایب قهرمان کرده!!!حالا نوبت امید,بابا یه مربی خارجی با سواد بذارن.
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۵۸:۴۶
پاسخ
0
2
سامان
آنجارا آباد کرد آمده اینجا را هم آباد کند . آدم یک بارتی داشته باشه از هزار تا حسن ومزیت بیشتر بدردش میخوره
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۶:۰۱
پاسخ
0
2
رائول
با توجه به کسب نتایج مفتضحانه در سطح جوانان خدا می دونه کی رو پارتی داره که دوباره انتخابش کردن ؟!؟
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۴:۴۰
پاسخ
0
2
محمدعلي اززاهدان
سلام جمله اي تكراري را بازهم تكرار خواهيم كرد چهار سال ديگر به المپيك نرفتن فوتبال ما اضافه شد . عجب كميته فني دارد اين فدراسيون . اينا فقط بلدن برا پرسپوليس مشكل واهي درست كنن والكي بگن نميتونه بازيكن خارجي بگيره ، حالا اگه كسي غير از منشاء بود هم همين كارو ميكردن . عجب كميته فني ْآگاهي داره اين فدراسيون فوتبال . بابا جان اگه واقعاًميخواي تيم پايه مقامي كسب كنه مربي خارجي چاره است ولاغير
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۱:۴۴
پاسخ
2
5
حسن
خداحافظ المپیک
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۱:۱۱
پاسخ
0
6
امیر
از یک جهاتی خوب است چون با تیم مدتهاست کار کرده، اما به دلایل بیشتری این کار منطقی نیست. بازی های سطح امید بسیار پیچیده تر هست، به خاطر المپیک هم اهمیتش چند برابره. ما در جوانان اسیا سوم شدیم اما مطمئنا در امید با پیروانی در بهترین حالت تیم 5-6 میشیم . یا در تصمیم تجدید نظر کنید یا یک مربی بزرگ و بادانش خارجی از فردا در کنارش بگذارید تا تیم و تاکتیک را اون کار کنه، پیروانی فقط هماهنگی کنه.
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۴:۲۶
پاسخ
0
5
محسن
تا کی لابی و پارتی چرا اینقدر بی فکر عمل میکنه فدراسیون؟ اگه قراره از ایرانی ها استفاده بشه چرا از افرادی مثل مهدوی کیا ، هاشمیان و یا حداقل از مربیان بزرگ ایرانی مثل قلعه نویی, گلمحمدی و یا عبداله ویسی و منصور ابراهیم زاده استفاده نمیشه؟ بابا؟؟المپیکه. جای آزمون و خطا نیست
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱:۴۵
پاسخ
0
7
3☆☆4
اقا مگه مجید صالح چشه؟؟؟؟یعنی کمتر از پیروانیه؟اصلا مجتبی حسینی یا نعیم سعداوی رو یا محمد ربیعی رو سرمربی کنید اگه هم نتیجه نگرفتن ادم زورش نمیاد چون جوونن اخه کسی ک با تیم ملی جوانان اون عملکرد بد رو داشت چرا باید بیاد سرمربی امید بشه؟واقعا چرااا:/
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۳:۵۶
پاسخ
0
8
اردشیر
آقای پیروانی دو بار بردا با باخت عوض کرد که این خودش یه شا هکاره یعنی اینکه ایشون هیچی بلد نیست حتماکیروش هم بذارین کمکش کنه یا لااقل کیروش یه کمک خوب برای تیم امید تعین کنه تا ادای دفا ع کردن را در نیاره و افتضاح بازی نکنه لا اقل تو اون سیستم دفاع را خوب یاد بگیرند ٫کیروش اگه مثل این آقا در برابر آرژانتین دفاع می کرد که کیسه گل می شد اون مثل مورینیو و غیره یه سیستم داره که بارها اون را تمرین کردند و همه اعضای تیم ذهنی و عملی باید اون را اجرا کنند و نه اینکه تو زمین خودت جمع بشی و بزنی زیر توپ
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۴:۲۶
پاسخ
0
7
علیرضا
مربی امید یا باید یه خارجی کاربلد باشه یا اگه ایرانی میزارن یکی مثل گل محمدی،مجید صالح یا وحید هاشمیان نه مربیایی که تاکتیک اصلیشون بکش زیره و تیماشون هیچ برنامه ای ندارن
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۹:۴۰
پاسخ
0
10
USP
واقعا جای تاسفه.
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۸:۴۵