پیروزی السد و پورعلی گنجی در دیدار رقبای آسیایی استقلال و پرسپولیس

پیروزی السد و پورعلی گنجی در دیدار رقبای آسیایی استقلال و پرسپولیس

8363
21:41
19 بهمن 1396
تیم فوتبال السد قطر در هفته شانزدهم مسابقات باشگاهی قطر موسوم به لیگ ستارگان مقابل الریان به پیروزی رسید.

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال السد قطر در هفته شانزدهم مسابقات باشگاهی قطر موسوم به لیگ ستارگان مقابل الریان به پیروزی رسید.

به گزارش وبسایت نود، مسابقه حساس تیم‌های فوتبال السد و الریان در هفته شانزدهم مسابقات باشگاهی قطر دقایقی پیش به پایان رسید. این مسابقه حساس با نتیجه 2 بر صفر به سود السد که مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع ملی پوش ایرانی را در اختیار دارد به پایان رسید.

تیم السد در لیگ قهرمانان آسیا در گروه C با تیم پرسپولیس ایران همگروه است و الریان نیز در گروه D با استقلال ایران در یک گروه قرار دارد.

 

1004

نظرات کاربران
میلانی اصیل
الدحیل که همرن لخویاست فوق العاده قویه!از الهلال هم قویتره!16بازی کرده14برد!همشم بالا4گل زده!پارسالم خدا کمک کرد از سدش گذشتیم و صعود کردیم!به امید قهرمانی ارتش سرخ!
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۳۸:۳۶
پاسخ
32
68
محمدپارسا
منطق پس پسیا چون السد الریان رو برده گروه پرسپولیس سخت تره:) هیچ افتخاری توگروهشون پیدا نمیشه توگروه استقلال 5 قهرمانی 5 نائب قهرمانی فقط از دو تیمش بدست میاد جالب اینه همین السد رو پارسال بردیم و پس پس از الریان 3 تا خورد خخخخخ
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۳۳:۳۹
پاسخ
91
58
زانيار
6تقلال که حساب نکردی ؟؟؟ 4 جانبه ؟؟؟؟ افتخار ؟؟؟؟ :)
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۴۳:۴۴
13
26
جونم وطنم
آقای منطق الان جواب کیو دادی؟!!! قربونت پرسپولیسیا منطق دارن میشه بگی کجا وکدوم پرسپولیسی گفته گروه ما سخت از شماست؟!!این شماها هستید که توو ذهن پر از منطق خودتون از سمت پرسپولیسیا باخودتون حرف میزنید بعد میاین اینجا جواب میدید!!! داداش فازتون چیه دقیقا؟!!!
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۲۹:۳۲
9
35
جواد
چه فایده که استقلال از گروهش نمیتونه بیاد بالا!!!
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۲۴:۱۸
14
30
منطق
تو خیلی منطق داری که نتایج چهل سال پیشو با الآن مقایسه میکنی
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۱۸:۱۸
9
26
ali
این گروه که واسه ما خاطره است باید
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۳۵:۵۴
11
30
راشا
منطق استقلالیا توی همیت کامنتا هست. این گروه هم که واسه ما خاطرست.
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۲۹:۳۴
15
36
Nasrin
نه اتفاقن‌ این توهمات ذهن شما ششتقلالیاست کیا بودن میگفتن‌چون ششتقلال آبادان رو چهار تا زد و پرسپولیس حذفی و پنالتی باهاش باخت‌ پس میتوان نتیجه گرفت ششتقلال قویتره دریغ از ۱۹ تا اختلاف خخ
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۲۵:۵۰
15
37
اندی
این گروه شما ، گروه پارسال پرسپولیسه ، پارسال پرسپولیس از گروهش صعود کرد و به نیمه نهایی رسید ، ببین شما اصلا میتونی از گروه صعود کنی ، اصلا صعود پیشکش ، ببین میتونی یه چهارم شده ی با آبرو باشی یا ششتایی میشی برمیگردی خونه
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۱۷:۳۲
20
52
یلدا
الریان چه کیفی می کنه می خواد با تیم شیشم جدول لیگ ایران بازی کنه...
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۱۹:۰۵
پاسخ
55
87
ayahoo
همین الریان سال پیش از پرسپولیس دومساوی گرفت و استقلال السد رو برد.
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۱۶:۰۲
پاسخ
83
56
ستاره سرخ
با همین فرمون بری جلو میگی همین السد چند سال پیش 4 تا از بارسا خورد.بعد شما السد رو بردید.پس میتونید یه مساوی از بارسا بگیرید و چون بارسا تونسته رئال رو ببره بنابراین شما هم میتونید و رئال یو سی ال رو گرفته پس شماهم میتونید.واقعیت اینه شما در حد بردن ذخیره های سپیدرود بیشتر نیستید.عزت زیاد منطقت کم!
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۲۳:۱۲
18
55
دسته ٣ اي تَوَهُمي
خب!؟؟؟ منظور؟؟؟ پارسال رئال كجا بود الان كجاس؟؟ چلسي كجا بود الان كجا؟؟؟؟؟؟؟؟ شما اختلافت چندتا بود با سرورت الان چندتاس؟؟؟؟ فردا نگيد گروه ما سخت تر بود اين هم سند و مدرك