پیروزی پرگل روبین کازان با گلزنی سردار آزمون

پیروزی پرگل روبین کازان با گلزنی سردار آزمون

6588
21:24
06 اسفند 1396
روبین کازان در اردوی آماده‌سازی خود در دیدار مقابل روزنبورگ به بردی پرگل رسید و مهاجم ایرانی این تیم هم پایش به گلزنی باز شد.

وبسایت رسمی برنامه نود - روبین کازان در اردوی آماده‌سازی خود در دیدار مقابل روزنبورگ به بردی پرگل رسید و مهاجم ایرانی این تیم هم پایش به گلزنی باز شد.

به گزارش وبسایت نود، در ادامه دیدارهای دوستانه باشگاهی فوتبال، روبین کازان در اردوی آماده‌سازی خود میزبان روزنبورگ نروژ بود و با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید.

در این دیدار سردار آزمون مهاجم ایرانی روبین کازان یکی از گل‌های تیمش را در دقیهقه 36 به ثمر رساند.

 

1004

نظرات کاربران
علی
همین روزهاست که درخوسات ها به سمت سردار از باشگاه های لیورپول و لاتزیو و ... سرازیر بشه . اونها معطلند که سردار فقط توی یک بازی دوستانه گل بزنه تا پیشنهادها برای مسی ایرانی سرازیر بشه
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۴:۰۴
پاسخ
6
10
Mohammad
همه برای تیم ملی
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۶:۳۵
پاسخ
0
10
peek
الان لاتزیو دوباره پیشنهاد میده، شاید چیرو رو باش معاوضه كنن!!!
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۳۲:۵۶
پاسخ
7
26
حاشیه
سردار درگیر حاشیه ها شده.باید بیشتر روی فوتبال تمرکز کنه تا مثلاً فیلم ساختن از اسبش!
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۱۱:۳۸
پاسخ
3
19
مصطفی
سردار باید بدونه که فوتبالیس خوب فقط نباید فوتبالش خوب باشه. باید اخلاق حرفه‌ای داشته باشه از هر نظر. فوتبالیستهای ایران تا به پول زیادی میرسن دیگه اشباع میشن و این خیلی بده. من انصاریفرد و قدوس و کاوه و طارمی و علیپور رو بیشتر ترجیح میدم تا آزمون. البته ناگفته نماند که کاوه و جهانبخش رو حرفه‌ای ترین بازیکنان تیم ملی میدونم. یادمه پیام صادقیان و کاوه رضایی چه غوغایی باهم میکردن. یکی فوتبال رو ادامه داد و یکی حاشیه رو.... خوب الان کی موفق‌تره؟؟ البته که مدیریت حاشیه‌ها بسیار بسیار مهمه ..
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲:۲۹
3
4
ADEL
سلام.چرا آزمون فقط تو دوستانه ها گل میزنه؟
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۳:۳۹
پاسخ
17
31
گرگان
امیدوارم سردار به روزهای اوجش برگرده.
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۳۱:۴۴
پاسخ
5
47
مستاجر خدا
سردار مسافر جام جهانی بشه عجیبترین اتفاق فوتبالیه ایران هستش و البته خیانت به هم پستاش چه برسه تو ۱۸ تا باشه و اگه فیکس زبان و واژه کم میاد واسش
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۲۵:۲۸
پاسخ
60
30
تهران
یعنی واقعا چیزی از فوتبال میدونی؟!؟!؟!
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۴۴:۰۱
8
25
ایرانی
خیانت اینه که باوجوداینکه یه نیم فصل ازلیگ روسیه مونده بجای اینکه ارزوی موفقیت برای بااستعدادترین وباتجربه ترین(ازحیث بازی بین المللی)مهاجم تیمت بکنی/باپرخاش وبی فکری تمام ایشون رویه مهره سوخته وبدردنخور بدونی اقایاخانم مستاجرکمی مهربانی وامید ودلگرمی زندگی رابرای خودشما زیباترمیکنه