پیشنهاد از کویت، ترکیه و قطر؛ آخرین وضعیت مذاکرات باشگاه پرسپولیس و وحید امیری

پیشنهاد از کویت، ترکیه و قطر؛ آخرین وضعیت مذاکرات باشگاه پرسپولیس و وحید امیری

24565
10:38
17 تیر 1397
باشگاه پرسپولیس همچنان خواهان تمدید قرارداد وحید امیری است تا این بازیکن قید تمام پیشنهادات خارجی‌اش را بزند و یک فصل دیگر در جمع سرخپوشان بازی کند.

وبسایت رسمی برنامه نود - باشگاه پرسپولیس همچنان خواهان تمدید قرارداد وحید امیری است تا این بازیکن قید تمام پیشنهادات خارجی‌اش را بزند و یک فصل دیگر در جمع سرخپوشان بازی کند.

به گزارش وبسایت نود، مدیران باشگاه پرسپولیس همچنان منتظر بازگشت وحید امیری از زادگاه خود در خرم‌آباد به تهران هستند تا پای میز مذاکره با هافبک تیم ملی فوتبال ایران برای تمدید قرارداد بنشینند.

این بازیکن که قراردادش با سرخپوشان پایتخت به اتمام رسیده است سه پیشنهاد از تیم های باشگاهی قطر، کویت و ترکیه دریافت کرده است که هر کدام حاضرند هافبک ملی پوش پرسپولیس را با مبلغ قابل توجهی جذب کنند.

با این حال امیری در مذاکره تلفنی پنج‌شنبه هفته گذشته خود با حمیدرضا گرشاسبی به سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است فعلا در حال بررسی پیشنهاداتش است. اما شاید تمام این مسائل را با توجه به محرومیت پرسپولیس از حضور در نقل و انتقالات لیگ برتر برای شش ماه به تعویق بیندازد و در پرسپولیس بازی کند.

امیری که احتمالا تا پایان هفته به تهران خواهد آمد به مسئولان پرسپولیس قول داده است پای میز مذاکره با آنها می نشیند اما تصمیم نهایی خود را پس از بررسی تمام پیشنهادات انجام خواهد داد.

 

1004

 

نظرات کاربران
تاج کبیر
خخخخخخ تعصب ینی ی نیم فصل بیرون بشینی تو محرومیت تیمت
۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۸:۴۶
پاسخ
18
1
مالدینی
اخ با یه بازی و دو بازی خوب که نمیان بازیکن بخرن حتی اگه پسند کنن میان فیلم بازیهای فصل گذشتش را هم چک میکنن حالا فکر کن فیلم بازیهای بیراموند را ببینن واقعا جدا از تعصب خروجای بیراموند واقعا مشکل داره به جز اون عمرا از اروپا بیان بازیکن 30 ساله ایرانی بخرن امیری و ابراهیمی اگر 7سال پیش چهره میشدن شاید امیدی بود
۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱:۲۷
پاسخ
5
51
محسن مشکی قرمز
سلام.چی فک می کردیم چی شد.میگفتن ایران بره جام جهانی ،می درخشن پدیده میشن دیده میشن تیم های درجه یک اروپایی صف میشن برای قرار داد.حالا رئال بارسا نشد لاقل در حد تیم های لیگ قهرمانان که پخش مستقیمم بشه ببینیم افتخار کنیم.حالا باز برگشتیم همون کشور های درپید پولدار عربی.من پرسپولیسیم ولی برای من فرق نمیکنه از کدوم تیم باشه چون اگه تیم خوب بدرخشن نام ایران سربلند میشه.
۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸:۲۳
پاسخ
4
46
✔✰✰سجاد✰✰✔ ✰S47✰
آخرش با چندین میلیارد میمونه تو جعلپولیس... اینا مثل استقلال نیستن که یه ماهه میخوان تمدید کنن هنوزم که هنوز نتونستن............. اینا راحت تمدید میکنن چون تیم سوگولی هستن... جالبه از رو هم نمیرن.... ما هم اگه سوگولی بودیم خیلی وقت پیش با تیم کاملمون تمرین میکردیم تا در اوائل فصل به مشکل برنخوریم..... حیف تاسف...
۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۴:۳۰
پاسخ
327
75
saman ebrahimi
ببینم مالیات تیام و جباروف رو چطور دادین؟یا باید ارز دولتی گرفته باشین یا با تخلف از بازار ازاد گرفته باشین. واقعا چی باید بشه تا شماها از رو برین؟خداییش هر چی پرو هست شماها روشون رو کم کردن اون از نحوه ادبیاتتون که حتی بلد نیستین اسم تیم رقیب رو درست مطرح کنید اون از جوسازی های الکی که میرید برا بازیکن خارجی ارز دولتی میگیرید انگار که کالای اساسی هست حالا هم در کمال بی منطقی طرز ادبیاتت رو به رخ میکشی این نحوه صحبت فقط و فقط به شان خودتون و تیمتون لطمه میزنه با اکثریت در نیوفت که اقلیتی
۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۱:۱۶
5
31
:)))))))))
حتما ما بودیم از بانک مرکزی ارز دولتی گرفتیم و ۱.۵میلیون دلار ریختیم پای تیام
۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۷:۴۶
4
32
فقط قرمز
شما نگران نباش.... اونوقتی ک هیچکس قراردادش باتوجه ب حضور تو تیم ملی میلیاردی نبود اقای رحمتی ۳میلیارد میگرفت با اینکه ب تیم ملی ام دعوت نشده بود.... حالا شما اقا سجاد قضاوت کن.....
۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۰:۰۶
3
30
بهینه ساز
ای بابا !! چی می گی شما حیثیت هر چی استقلالیه بردی ! امیری از متین ترین باریکن های چند ساله اخیر ایرانه. واقعا لایق بهترین هاست. چه ایران چه جای دیگه. من استقلالی هر بار بازیشو میبینم کیف میکنم. هر انسانی پول تخصصشو میگیره. فقط این فوتبالیست ها هستن که توی چشمن و همیشه بهشون انتقاده. بعضی ها مثل امیری و ابراهیمی اینقدر حرفه ای بودن و سالم که قظعا هوش و تخصصشون از هزار دکتر و مهندس بالاتره. پس نوش جونش هر چی میگیره و هرجا.
۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۹:۰۶
5
43
ح م
آره دیگه... ارز دولتی لابد آقای افتخاری برا پرسپولیس گرفته!
۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۶:۵۳
25
141
sasa
واقعا بعضی نظرات رو که میخونی فقط میتونی تاسف بخوری به انصاف ای جماعت! آخه چطوری میشه انقد بی منطق حرف زد !!!؟
۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۶:۰۰
34
161
Mohsen
رفقا وحید امیری گفته "تیم مورد علاقه م"آرسناله از چندسال قبل گفته و همه هم میدونن اینو!نگفت از آرسنال پیشنهاد داره که..ضمن اینکه امیری عملکردش خوب بود ولی با این سنش خیلی واسه باشگاه ریسکه ک جذبش کنه چون تو خارج بیشتر قراردادا با بازیکنای جوونه و بلند مدت..واسه همین..
۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۴:۱۸
پاسخ
6
91
محمد قاسمی
پس قضیه آرسنال چی بود اینقدر روزنامه ها تیتر کردند؟ نکنه مثل لیورپول و آرسنال در مورد سردار اینم اونجوریه؟؟؟ امیری اگر سنش کمتر بود شاید میتونست بره یک تیم معمولی اروپایی اما با سبک بازی ما و این سن مسلما پیشنهادهای خارجی فقط شاید شرایط مالی بهتری داشته باشند و نهایتا در حد همین روستوف و ریزه اسپور و شارلوا باشند
۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۶:۰۸
پاسخ
18
86
العین ۶
۶تایی ها گفتن چلسی می خواد ابراهیمی رفته قطر
۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۴:۴۶
6
14
امین
تو مردی داداش
۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۹:۳۰
پاسخ
27
104
نیما
ایشون گفتن بین پرسپولیس و ارسنال پرسپولیس و انتخاب میکنن ولی نگفتن بین قطر و پرسپولیس کدوم و انتخاب میکنن
۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۱:۱۵
پاسخ
111
66
عماد
اون از بیرانوند که میگفتن اودینزه میخادش دیروز فهمیدیم ریزه اسپور رسما نامه زده که میخادش اینم از امیری که قرار بود بره اورتون الان شده لیگ قطر و کویت -_-
۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۲:۱۰
پاسخ
182
83
پرسپولیسیم تا ابد
البته تیمی که اسطوره هاش از برایتون و بارسلون پیشنهاد مربی گری دارن. اونیکی اسطورش بازیکن هفته قطر شده و زیر 50 بازی ملی داره. کاوشون سر از بلژیک درمیاره باید به این پیشنهادها ایراد بگیره.
۱۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۳۱:۳۷
0
10
amir
حسینی فقط گفت پیشنهاد داره ولی اسم اعلام نکرد تو همین سایت طرفدارا گفتن اگه راسته اسم تیمو بگو . اقای زاید ارسیو سایتو بخون دروغ هم نشر نکن
۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۳:۵۲
11
2
بهرام
شما شيش تايي ها چه رويي دارين.سنگ پا
۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۴:۱۸
3
21
ایمون زاید هستم همون ۳تا
البته حسینی شیشتایی رو هم اولش گفتند چلسی میخواد بعدا معلوم شد حتی تیمهای درجه ۲ عربی هم نمیخوانش؛ یا لااقل اون مدیر ایرانی که بلژیک هست نمی خوادش؛ آخرش مثل وریا غفوری ۳میلیارد و نیم از فدراسیون می‌گیره و همین شیشتقلال می‌مونه.
۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵:۰۱
38
164
تاج سر فوتبال آسیا
اورتون اودینزه همه بازارگرمیه. امیری با این سن و سبک بازیش نهایتش بره الخور قطر