پیشنهاد رسمی پرسپولیس به هاشمیان

پیشنهاد رسمی پرسپولیس به هاشمیان

8957
09:28
18 فروردین 1394
باشگاه پرسپولیس به وحید هاشمیان برای دستیاری برانکو ایوانکوویچ پیشنهاد داد.

وبسایت رسمی برنامه نود - باشگاه پرسپولیس به وحید هاشمیان برای دستیاری برانکو ایوانکوویچ پیشنهاد داد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از ایسنا، پس از انتخاب برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، مسئولان باشگاه پرسپولیس برای انتخاب مربی ایرانی، مذاکراتی را با گزینه هایی از جمله وحید هاشمیان، کریم باقری، علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا و حسین عبدی انجام داده‌اند اما به نظر می‌رسد هاشمیان جدی ترین گزینه باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود.

محمد حسین نژادفلاح روز گذشته با وحید هاشمیان صحبت‌های اولیه را انجام داده و توافقاتی نیز حاصل شده است. قرار است هاشمیان روز پنج شنبه به تهران بیاید تا مذاکرات نهایی را انجام دهد.

وحید هاشمیان پیش از این کلاس‌های مربیگری را در کشور آلمان سپری کرده و موفق شده در آزمون مربیگری پرولایسنس فدراسیون فوتبال آلمان نمره قبولی بگیرد. این مدرک، بالاترین مدرک مربیگری در اروپا بوده که هاشمیان موفق به اخذ آن شده است.

محمدحسین نژاد فلاح این خبر را اعلام کرد.

 

2051

نظرات کاربران
shayan
پیشنهادو رد کرد خخخخخ
۱۸ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۲:۱۸
پاسخ
7
0
meysam.h
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۸ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۴:۰۳
پاسخ
3
1
تاتا
پول بیت المال زیادی کرده! زودتر باشگاه خصوصی کنند هر برنامه و بی برنامه ای دارن از پول بیت المال ندن
۱۸ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۴:۴۲
پاسخ
7
0
آرش
امیدوارم هاشمیان بیاد پرسپولیس از فرهنگ، دانش و تجربه اش شاید چیزی یاد بگیرن این بازیکنان نابه هنجار فعلی پرسپولیس
۱۸ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۲:۵۹
پاسخ
0
0
shahin
با تمام احترامی که برای اقای هاشمیان دارم و از طرفدارهای ایشان هستم.به نظر شخصی من این پیشنهاد رو قبول نکنه بهتره چون اقایون غیر فوتبالی در پرسپولیس مانع رشد تیم هستند و در اینده هم خواهند شد.
۱۸ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۶:۴۳
پاسخ
0
1
shakib
بوی سازندگی به مشام میرسه. فقط کافیه مدیریتا ثبات داشته باشه.
۱۸ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۸:۰۹
پاسخ
37
26
خسرو پرسپولیسی
وحید آینده ی درخشانی داره،مدرک درجه 1 اروپا گرفته و در کنار یه مربی خوب داره کسب تجربه میکنه و مطمئنا یه روز سرمربی پرسپولیس میشه.
۱۸ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۵:۲۲
پاسخ
53
68
reza
هاشمیان مورد بسیار خوبی هست میتواند برای آینده پرسپولیس رویش حساب کرد ولی بهتر میشد در آلمان بماند و در آنجا اگر امکانش بود مربی گری را دنبال میکرد چون با این جوی که در فوتبال ایران وجود دارد ممکن است بسوزد ویا حتی الامکان دستیار کیروش میشد بهتر بود
۱۸ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۲:۵۶
پاسخ
44
32
پرسپولیس 74
امیدوارم نیاد و در همون آلمان به فعالیت مربیگری ادامه بده،اینجا آخرش مافیاهای فوتبال و لمپنها فوتبالزده اش میکنن
۱۸ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۴:۲۰
پاسخ
39
47
فا...
آقا وحید ارزشش بالاتر از این حرفاست!!!
۱۸ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۱:۳۲