پیشنهاد سه ساله گیمارش به دروازه‌بان پرسپولیس/ گفت‌و گوی بیرانوند با انصاری‌فرد

پیشنهاد سه ساله گیمارش به دروازه‌بان پرسپولیس/ گفت‌و گوی بیرانوند با انصاری‌فرد

16101
17:22
28 آبان 1398
باشگاه گیمارش پرتغال در صحبت‌هایی که با بیرانوند داشته خواهان عقد قرارداد سه ساله با این دروازه‌بان ملی‌پوش شده است.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، باشگاه گیمارش پرتغال ابراز تمایل کرده تا بتواند علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس را به خدمت بگیرد. این در حالی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته عنوان کردند که هیچگونه پیشنهاد رسمی از این باشگاه پرتغالی در خصوص جذب بیرانوند به دست آنها نرسیده است.

مسئولان باشگاه گیمارش در تلاش هستند تا بتوانند پیشنهاد رسمی خود را به باشگاه پرسپولیس ارسال کنند و به نظر می‌رسد در صورت ادامه تمایل آنها برای جذب بیرانوند این درخواست به زودی به دست مسئولان این باشگاه خواهد رسید.

گیمارش پرتغال در پیشنهادی که به علیرضا بیرانوند داده خواهان قرارداد سه ساله با دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس شده و منتظر پاسخ طرف ایرانی هستند.

با وجود اینکه هنوز پیشنهاد مکتوبی به دست مدیران باشگاه پرسپولیس نرسیده اما علیرضا بیرانوند این پیشنهاد را به محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در میان گذاشته و باید دید در روزهای آینده چه  اتفاقی در خصوص این پیشنهاد رخ خواهد داد.

2051

نظرات کاربران
alikhan
بیرانوند هیچوقت لژیونر نمیشه، این حط تینم نشون! امکان نداره یه تیم اروپایی بیرانوندو بخواد
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۲:۱۴
پاسخ
54
61
Hamid
فقط بخاطر پیشرفت خودش بهتره بره،چون با پتانسیل و پشتکاری که داره میتونه از اونجا به یه تیم خوب و درجه ۱ بره،چون نه به پرسپولیس امسال میشه امید داشت که بخواد بمونه،پولشم مطمئنم یا خرج تیم سوگولی میکنن یا یه جوری حیف و میل میشه،خلاصه که خرج باشگاه و بدهی‌هاش نمیشه.اوناییم که بیرانوندو قبول ندارن یا از فوتبال چیزی نمیدونن،یا از سوزش زیاده،یا تعصب کورکورانه دارن.
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۰:۴۵
پاسخ
18
70
امیر
اگه بره سر یک سال دیپورت میشه.به جز پنالتی که از رونالدو گرفت چه کار خارق العاده ای کرده.
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۴:۰۳
پاسخ
70
47
امیرعلی پرسپولیسی
آقای بیرانوند شماهم برو ولی مطمبئنم که مثل همه اونایی که عجله داشتند هرچه زودتراز پرسپولیس برند رفتند ولی چیزی عایدشون نشد شما میری واز راهی که رفتی یه روزی نادم پیشمان برمیگردی پس اینقدر عجله نکن برای رفتند بخدا اونجا هیچ خبری نیست یعنی اونایی که رفتند پیشمان شدند برای شما عبرت نشد...برو عزیزم انشالله هرجا که میری موفق پیروز باشی حداقل خدا کنه پیشمان نشی رکورد فوتبالیستهای ایرانی رو بشکنی وبه لیگ اسپانیا راه پیدا کنی ادمین خسته نباشی بچاپ ممنون
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۸:۱۶
پاسخ
53
9
عرفان
بجز بیرو ، نیازمند هم پتانسیل اروپا رو داره.
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۰:۲۷
پاسخ
22
162
نوری
مدیونه هر کی فکر کنه این هجوم بازیکن ایرانی به لیگ پرتغال کار کیروشه....
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۲:۴۰
17
30
علی ریوندی
بیرانود دروازه بانه تاپی نیستش با فروشش پول خوبی گیرشون میاد بعدشم بعد ی فصل اخراج میشه میاد ایران ی معامله ۲سر برده
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۹:۳۵
پاسخ
184
81
حمید رضا قوی بنیه
دمش گرم الان تنها کسی که میتونه دسته گل آقای عرب رو جمش کنه درآمد ترانسفر داش علی بیرو هستش، الان پول برانکو بودیمیر کالدرون و... مونده، باید دست جنبوند
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۲:۲۱
پاسخ
50
97
سمیر
جایگزین بیرانوند فقط عابدزاده هست.باید از پرتقال برگرده.بعدشم بیرانوند باید به بهترین تیم های دنیا بره نه اینکه بگم گیمارش باشگاه خوبی نیست ولی باید بره به تیم های معروف مثل لیورپول و ناپولی و اتلتیکو و ...شاید سال بعد گیمارش به چندین برابر قیمت بفروشش به همین باشگاه هایی که گفتم.واقعا جواهری کم نظیر هست و بزودی تو کل دنیا ممعروف میشه و همه باشگاه های بزرگ میخوانش.
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۵:۵۵
پاسخ
67
128
پرسپولیس نساجی میلان
بی پولی به باشگاه فشار آورده...نمیشه نفروخت...بعد سال ها یه دروازه بان خوب داریم...بعلت بی پولی باید به راحتی و فقط با ۷۰۰ هزار یورو بدیم بره...
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۳:۳۸
پاسخ
16
108
پرسپولیس زلزله
به نظر من باید یه پول حسابی بگیرن و اجازه بدن بیرانوند بره تا پیشرفت کنه.با این پول می تونیم مهاجم خوبی بگیریم.البته به شرطی که این پول هم مثل جایزه فینال خرج دوچرخه سوارای سوگولی نشه...
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۲:۱۲
پاسخ
60
102
صالح
اگه بیرو ترانسفر بشه پرسپولیس نافرم افت میکنه به خدا تا الانشم اگه اینجایه جدولیم به خاطر عملکرد خوب بیرو بوده در ضمن در جواب اون دوستانی که میگن این انتقال از نظر مالی به سود پرسپولیسه باید عرض کنم این هفتصد هزار دلاری که نصیب پرسپولیس میشه هیچ دردی رو دوا نمیکنه اخه با پاداش اسیاییمون چکار کردن که با این پول کنن و با مدیریت افتضاح خرج جذب بازیکنایی امثال جونیور میشه اره داداش درد ما مسائل مالی نیست درد ما مدیریته افتضاح هزینه هاست
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱:۱۵
پاسخ
24
98
عاشق پرسپولیس
هم علی بیرو باید بره هم شجاع تا پرسپولیس از لحاظ مالی تقویت بشه با کالدرون متأسفانه امیدی به پرسپولیس نیست این رو با انتخاب بازیکن و ترکیب چینی تو بازی ها نشون داده مگر اینکه نیم فصل کالدرون بره و برانکو برگرده اونوقت باید دوتاشون بمونن
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۶:۵۲
پاسخ
54
36
پرسپولیسی
در شرایط فعلی باشگاه از لحاظ مشکلات مالی بهترین راه کسب درآمد برای پرسپولیس ترانسفر بازیکن هست بیرانوند و شجاع گزینه های خوبی هستند با اینکه با نبودنشون تو بازی های آسیایی به مشکل می خوریم ولی با وجود کالدرون هیچ امیدی به این تیم نیست بهتر که این ها لژیونر بشن علیپور هم اگر مشتری گیر آوردن براش زودتر ترانسفر کنن از دستش خلاص شیم
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۲:۵۹
پاسخ
20
43
به عشق پرسپولیس#هر چی کالدرون بگه
آخه لیگ پرتغال شد لیگ؟!حقیقی و عابدزاده به کجا رسیدن که تو هم داری میری؟!
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۶:۱۱
پاسخ
19
59
طاها
بله. بفروشینش پولشو بدین استقلالیا بازیکن چند میلیون دلاری دوس دارن.
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۲:۵۶