پیشنهاد وسوسه‌انگیز برای بیرانوند/ دروازه‌بان پرسپولیس در ژاپن

پیشنهاد وسوسه‌انگیز برای بیرانوند/ دروازه‌بان پرسپولیس در ژاپن

52467
13:49
20 خرداد 1398
مرد شماره یک دروازه پرسپولیس با پیشنهادی از یک تیم ژاپنی مواجه شده که او را برای پیوستن به این تیم وسوسه کرده است.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از مهر، در حالی که دروازه بان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران با پیشنهادهای متفاوتی برای فصل آینده مواجه شده است، اما جدی ترین پیشنهادی که به علیرضا بیرانوند شده و مورد توجه وی قرار گرفته از سوی یک تیم ژاپنی است.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد این تیم ژاپنی پیشنهاد دو میلیون دلاری به دروازه بان پرسپولیس ارائه کرده و همین امر بیرانوند را وسوسه کرده است تا به پیشنهاد آنها پاسخ مثبت بدهد.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس تاکید کرده بود که بیرانوند هنوز پیشنهاد رسمی از باشگاهی دریافت نکرده است. اما نزدیکان این دروازه بان از رسیدن چند پیشنهاد به وکیل وی خبر داده اند که بهترین آنها مربوط به تیمی از ژاپن است.

2051

نظرات کاربران
امیر
مثل پیشنهاد آ اس رم نباشه یه موقع...
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۸:۱۰
پاسخ
63
30
مجتبی
خوب داره پیروزی چی هارو سر کار میزاره آخر سر با قرارداد میلیاردی میمونه مطمئن باشید اینو هیچ تیمی نمیخواد
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۳:۲۸
پاسخ
81
28
رضا سپاهانی
مگه ژاپنم آاس رم داره؟ من فکر میکردم فقط یه آاس رم تو ایتالیا داریم
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۴:۱۹
پاسخ
245
85
یوسف
تازگیا رییس مافیا آنرا تاسیس کرده
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱:۲۷
15
71
Manam
حالا خوبه این بنده خداها شایعاتو تکذیب کردن ولی میدونی چیه برای هر بازیکنی در حد اسمش شایعه میسازن برای بیرانوند رم برای بازیکنای شمام خود لیگ ایران حتی بازیکناتون در حد حوضه خلیج فارسم نیستن
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۰:۲۷
12
83
کوهمره.جروق
بهتره بره یه تیم درجه یک ژاپنی اگه میخواد بره.از لیگ روسیه و ترکیه و یونان بهتره.البته اگه میرفت ایتالیا خیلی خوب بود اونجا جای پیشرفت برای یه دروازه بان زیاده
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۳:۵۱
پاسخ
26
166
شیش در چارتقلال
این شیشتقلالیا تو جزیی ترین اخبار سرورشونم میریزن اینجا اه اه بابا برین زیر پست تیم دسته سه ای تون
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱:۴۹
پاسخ
41
164
hamed ss
طبق گفته پیشکسوت های پیروزی دسته سه محل تشکیل تیم پیروزی بوده.
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۱:۵۵
56
17
فرهاد پرسپولیسی
به نظرم بهترین کار اینه که بیرانوند بمونه و اول همه رکوردای پرسپولیس و لیگ برتر ایران رو بزنه و بعد با خیال راحت بره یه تیم بزرگ. من دوست دارم اسم بیرانوند همیشه جاودانه بشه، اول تو پرسپولیس و ایران و بعدش هم به عنوان رکورددار قهرمانی و کلین شیت ایران هرجا بره ازش استقبال می‌کنن.
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۲:۴۹
پاسخ
35
106
سپاهان
امان از این ژاپن که دست از سر پرسپولیس برنمیداره!!
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۵:۴۵
پاسخ
138
67
جناب
ژاپنم یجور اروپا حساب میشه دیگه نه؟ خخخخخخخ اروپاااااا
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۷:۵۳
پاسخ
140
63
دسته سومی ها فریاد نمی زنند
2 میلیون یورو میدونی چند تا صفر داره ؟ همون نورافکن و کاوه رفتن اروپااااااااااااا و نیمکت نشین شدن کافیه ! لیگ ژاپن چی از بلژیک کمتر داره ؟؟؟
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۰:۲۸
8
44
محسن
اگه رفتنش مشکلات رو تا حد زیادی حل میکنه بزارید بره اما اگه باز هم صحبت از بیپولی باشگاه است نه ما که عادت کردیم
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۳:۵۴
پاسخ
8
92
عشقممم نیمار
دارم‌تصور میکنم ک اگ بیرانوند بره .. شیش_پولیس از چ‌دروازبانی استفاده خواهد کرد ؟؟ :-) مظاهری ک‌میگفتن جانشینه بیرانونده ک‌رفت تراکتور ..میمونه رحمان احمدی و سوشامکانی :-) در ضمن در یه روزنامه گفته شده بود ک بیرانوند برای ۳ فصل رقمی نجومی در حد ۶۰٬٬۷۰ میلیارد گرفته از شیش_پولیس و‌ب نظرم‌ک‌محترمه ...بیرانوند در حد همین ۲میلیون‌دلار و‌ شاید بیشتر از شیش_پولیس گرفته و‌ فک‌نکنم ک پیشنهاد تیم‌ژاپنی وسوسش کنه و‌میمونه شیش_پولیس :-)
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۹:۳۰
پاسخ
181
25
بیا تو رمشک
از ادبیاتت معلومه که خیلی بچه ای درست کن لحن تو
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۵:۲۸
5
48
حسام
فقط بازار گرمی.می دونه پاشو از ایران بذاره بیرون شماره یک تیم ملی از دستش رفته.برای همین هیچ کجا نمیره
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۸:۲۷
پاسخ
88
26
تورینی
دو ملیون به باشگاه میدن یا بیرانوند،،؟؟
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۱:۵۷
پاسخ
6
76
hamed
قبلاً از باشگاه پیروزی خبر اومده بود که در ازای ۵۰۰ هزار دلار رضایت‌نامه بیرانوند رو صادر میکنن.
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۴:۳۸
22
3
Transfermarkt
با استناد به مرجع مارکتینگ بازیکنان، حق ترانسفری علیرضا بیرانوند با احتساب عملکرد امسال حدود 4 تا 4.25 میلیون دلار می باشد. با این اوصاف به الطبع باید مسوولان پرسپولیس انتظار بیشتری داشته باشند. ولی به علت مشکلات اقتصادی موجود، به همین مقدار هم بسنده کرده اند.
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۹:۱۷
پاسخ
9
76
امیر
پاشو عموو داری خواب میبینی...
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۱:۰۸
23
6
علی
اگه بره پول یرانکو رو هم میتونن بدن
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۴:۲۵
پاسخ
5
70
واقف
ای کاش هر سال چنتا بازیکن واسه درآمدزایی بفروش برسه.و بازیکنای جدید جانشین شن.
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۹:۰۰