پیشنهاد وسوسه انگیز پاریسن ژرمن به دی لیخت؛ مدافع هلندی چند قدم تا پاریس

پیشنهاد وسوسه انگیز پاریسن ژرمن به دی لیخت؛ مدافع هلندی چند قدم تا پاریس

4391
18:40
22 خرداد 1398
دی لیخت حالا با پیشنهاد خوب پاریسن ژرمن مواجه شده است.

به گزارش وبسایت نود، پاریسن ژرمن پیشنهاد قراردادی 5 ساله با حقوق هفتگی 340 هزارپوند در هفته را به دی لیخت ارائه کرده است.

منابع معتبر خبری گزارش می دهند که پاریسن ژرمن با ارائه یک پیشنهاد خوب به آژاکس و دی لیخت، در چند قدمی جذب این بازیکن پرطرفدار قرار گرفته است. پیشنهاد پاریسن ژرمن قراردادی 5 ساله با حقوق 340 هزارپوند در هفته به دی لیخت است. آنها برای خرید این بازیکن نیز پیشنهادی 70 میلیون یوریی به علاوه افزونه هایی به آژاکس ارائه کرده اند که تیم هلندی راضی به فروش بازیکن خود با این رقم است ولی منتظرست تا ببیند دی لیخت چه تیمی را انتخاب می کند.

گفتنی است رایولا مدیربرنامه دی لیخت، مدت نسبتاً زیادی است که در حال مذاکره با لئوناردو است و توافقات کلی صورت گرفته است. اما دی لیخت هنوز منتظر است تا ببیند سوای پیشنهادهای کنونی، آیا پیشنهادهای دیگری نیز به دست وی می رسد یا خیر. بارسلونا مدت‌هاست که به جذب دی لیخت علاقه نشان داده ولی با درخواست مدیربرنامه‌های دی لیخت، موافقت نکرده است. منچستریونایتد هم آمادگی این را دارد تا دستمزد هفته ای 350 هزار پوند را به دی لیخت بپردازد ولی توافقی حاصل نشده است.

1878

نظرات کاربران
امین
پول و به افتخار فروخت، البته هنوز جوونه و بعدا میتونه به تیم با افتخار تری بره
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۷:۴۶
پاسخ
5
21
رئالی پرسپولیسی
تو پاریس آیندش خراب میشه.بیاد بارسا.
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۴:۵۴
پاسخ
8
29
danyal
پول اولویت اصلیته خودتو گول نزن
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۰:۵۶
پاسخ
2
23
عشقممم نیمار
ای جوون ..بیا کنار نیمارم ..پروژه قهرمانی پاریس در اروپا رو کلید بزنیم ..منم هوادار سرسختت میشم دلیخت جان :-) بارسا رو رد کردی ..چون میدونی الان ۴ مدافع تراز اول بارسا داره و‌اگ‌میرفتی ..۱۰۰٪ نیمکت نشین میشدی و‌ بازیت خراب میشد :-P
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۷:۳۹
پاسخ
76
4
فوتبالی-قدیمی
به نظر حضور توی PSG خوب نباشه چون لیگ فرانسه چندان رقابتی نیست و **ممکنه** باعث افت کیفی دی لیخت بشه.
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۶:۵۸
پاسخ
3
42
رائول
این دیگه از نظر پول پرستی دست نیمار رو از پشت بسته!
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۶:۴۲
پاسخ
1
41
Ho3ein
سیتی و پاریس بازار خرید و فروش بازیکنها رو نابود کردن چرا یوفا دخالتی نمیکنه این قیمت خرید و دستمزد فقط به همین معامله خلاصه نمیشه عواقبش توی هر خرید و فروشی که بعد از این انجام خواهد شد میبینیم واقعا دیگه اینقدرا نمی ارزه
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۴:۵۲
پاسخ
3
42
kamran
استعداد به این میگن همه براش سر و دست بشکنن... اونم توی پست دفاع... بی سابقس همچین وضعیتی
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۰:۳۳
پاسخ
3
30
فقط یوونتوس
اینک گفت پول اصلا برام مهم نیس پ چی شد مگ قرار نبود بیاد یووه تازه هم کریستیانو بهش گفته ک بیاد یوونتوس تیمهای سیتی ، پاریسن ژرمن و تازه گیا بارسلون باعث قیمت نجومی بازیکنان شدن هرگز هم رنگ قهرمانیucl نمیبینن
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۳:۰۹
پاسخ
43
12
طرفدار
بیشترین قیمت رو قبل از پی اس جی همین یووه عزیزت داده بود نه بارسا نه اگه بیاد یووه رنگ قهرمانی رو میبینه خخخخ
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۱:۳۸
3
23
غلام
اره نه اینکه یوو ۲برابر بارسا قهرمانی اروپا داره برا همین میگی در ضمن گرونترین خرید سیتی ۶۵میلیون یورو بوده بابت محرز و حقوق هفتگی اگوئرو که بیشترین دستمزد رو میگیره ۳۵۰هزار پوند است یعنی هم از پوگبا کمتر هم از رونالدو کمتر هم از سانچز کمتر ولی کارایش برا تیمش از هر ۳ اینا بیشتر
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۳:۵۹
2
23
فوتبال پاک
هر بازیکنی به خاطر پول تیم آیندش رو انتخاب کنه نابود میشه مثل نیمار و رونالدو و سانچز و ...
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۰:۵۴
پاسخ
7
27
تاجی رئالی قدیمی(سلطان فقط CR7)
رونالدو؟!!!؟کدوم رونالدو؟؟سلطان رونالدو یا...؟؟؟ههههههه جلل خالق
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۱:۴۳
17
6
arefa_79
به نظرم منچستر یونایتد تیم خوبی میتونه براش باشه ی جورایی اسطوره باشگاه میشه چون منچستر همه بازیکناش خوبن ولی دفاعاش خیلی سوتی میدن با ورودش این مشکل رفع میشه و تبدیل به اسطوره میشه اما خب سرمربی شاخصی رو نیمکت نیست تیم سهمیه لیگ قهرمانان نداره و عملکرد چند ساله منچسترم اصلا خوب نبوده که شاید باعث شده به منچستر نیاد البته هواداری بخوام نظر بدم دوست دارم بیاد رئال ولی برا پیشرفت و جاودانه شدن منچستر تیم خوبیه
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۰:۲۴
پاسخ
4
11
لاماسیای فراموش شده
برو پول اس جی.تو در حد همون جایی! ولی سرنوشت نیمار رو فراموش نکن! البته این وسط نباید از رایولای حریص غافل بشیم!
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۶:۱۴