پیش‌بازی دیدارهای روز جمعه لیگ: ببَر تا جا نمانی

پیش‌بازی دیدارهای روز جمعه لیگ: ببَر تا جا نمانی

8729
23:58
15 فروردین 1398
هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز جمعه با برگزاری ۴ دیدار به پایان می‌رسد و ۳ تیم از ۵ تیم مدعی قهرمانی به میدان می‌روند.

به گزارش وب سایت نود، هفته بیست و چهارم در شرایطی به پایان می‌رسد که در ۴ دیدار برگزار شده این هفته پرسپولیس برابر پیکان به پیروزی رسید و استقلال مقابل سایپا متوقف شد. با این نتایج ۳ مدعی دیگر قهرمانی برای اینکه از پرسپولیس عقب نمانند و از استقلال فاصله بگیرند به دنبال پیروزی در این هفته هستند.
در اولین بازی از ساعت ۱۶:۰۰ در اهواز دو تیم فولاد و پدیده به دیدار هم خواهند رفت.پدیده پس از ۳ بازی ناکامی، در هفته گذشته برابر پارس جنوبی به پیروزی دست یافت تا امید این تیم برای حضور در کورس قهرمانی پابرجا بماند.پدیده در ۶ بازی اخیر خارج از خانه موفق به گلزنی نشده است.پدیده از زمان حضور در لیگ برتر در اهواز به فولاد خوزستان گل نزده است.فولاد در این فصل در جام حذفی و بازی رفت مقابل نماینده خراسان بازنده بوده است.


در دیگر بازی جمعه از ساعت ۱۷:۰۰ در ورزشگاه یادگارامام دو تیم تراکتورسازی تبریز و صنعت نفت آبادان به دیدار هم می‌روند.تراکتورسازی بهترین تیم نیم فصل دوم است این تیم که در ۶ بازی گذشته دروازه‌اش را بسته نگه داشته در بازیهای خانگی فرم رویایی داشته و در ۱۰ بازی گذشته به ۹ پیروزی دست یافته است.در طرف مقابل صنعت نفت تنها تیمی است که در بازیهای خارج از خانه به پیروزی نرسیده است.صنعت نفت در ۸ هفته گذشته به پیروزی نرسیده است این در شرایطی است که تراکتورسازی با ۴ پیروزی متوالی پا به این دیدار خواهد گذاشت.سرخپوشان تبریزی در ۵ مصاف گذشته مقابل طلایی پوشان آبادان به پیروزی نرسیده‌اند.


از ساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه وطنی قائم شهر دو تیم نساجی و سپاهان به مصاف هم می‌روند.این دو تیم در این فصل ۲ بار با هم روبه‌رو شدند که در هر ۲ بار در لیگ و حذفی سپاهان در یک دیدار مشکل و نزدیک موفق به شکست دادن نساجی شد. اما این بازی در قائم‌شهر برگزار خواهد شد و نساجی در این فصل فقط یک شکست خانگی آن هم در هفته نخست مقابل ذوب آهن دیگر نماینده اصفهان دشته است  و مدعیان قهرمانی نظیر پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی نتوانستند در خانه نساجی ۳ امتیاز را کسب کنند.این بازی مصاف باسابقه‌ترین مربیان تاریخ لیگ برتر یعنی امیر قلعه‌نویی و مجید جلالی نیز هست.قلعه‌نویی با ۱۱ بار با غلبه بر جلالی هیچ مربی‌ای را به اندازه جلالی شکست نداده است و در ۱۰ تقابل اخیر برابر آقا معلم بازنده نبوده است.سپاهان در این بازی بهترین گلزن خود، استنلی کی روش را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.


به جز مدعیان قهرمانی، در روز جمعه در شهرستان جم از ساعت ۱۷:۴۵ دو تیم پارس جنوبی و استقلال خوزستان به مصاف هم می‌روند.استقلال خوزستان آخرین شانس‌های خود را برای بقا در لیگ برتر جستجو می‌کند.پارس جنوبی در ۵ دیدار قبلی خود موفق به گلزنی نشده و به دنبال پایان بخشیدن به طلسم ناکامی خود است.
60610

نظرات کاربران
Milad a
خودتونو خسته نکنید قهرمانی واسه پرسپولیسه ...❤❤❤❤❤❤
۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۹:۱۰
پاسخ
16
21
artin
تراکتور دوتا می خوره
۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۸:۲۳
پاسخ
19
12
شروین سپاهانی
سپاهان می بره
۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۴:۴۵
پاسخ
21
9
پرسپولیسی
بدون شک پرسپولیس قهرمان❤❤❤❤❤❤
۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۳:۱۰
پاسخ
13
17
تهران هم میزبان تونیم
دلیل اینکه ماتوفضای مجازی نیستیم دلیل برپرطرفدار بودن پیروزی نیس.ما مرد میدانیم نه مجازی.باور نداری به امید دیدارتون در تبریز
۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۳:۳۶
پاسخ
21
19
صمد ترختور
یاشاسین ترختوروم
۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۸:۲۶
پاسخ
18
17
پرسپولیس ایران
مساوی کنید ممنون .خخخخخ.
۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۴:۲۹
پاسخ
14
12
و این است تراختور...
میریم برا برد پر گل
۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۸:۱۴
پاسخ
209
91
رامین 75
سپاهان اگ یادشرایط پارسالش بیوفته به سهمیه هم راضی خواهدبود.ادمین جان ارادت
۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۳:۰۳
پاسخ
41
210
666666666
آخه این چه عدالتیه؟چرا هر هفته بازی های سپاهان باید بعد از بازی بقیه تیم ها باشه؟
۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۳:۰۹
4
15
من سرخ دلم.اونم تا وقتی زنده ام.
اقای فقط سپاهان حرف منطقی رو فقط شما میزنین و بس.اگه حرف دوستمون عیر منطقی هست حرف شما و مقایسه شما که هزار برابر غیر منطقی تره.همه دنیا میدونن که تیمی که پارسال در استانه سقوط بوده امسال اگه جز ۴تیم بالا باشه موفق بوده و اگه قهرمان بشه که دیگه بی نظیر کار کرده ولی تیمی که ۴ سال پیش ضعیف بوده و سال بعدش نایب قهرمان شده و بعدش قهرمان شده پس تا زمانی که شرایطش ثابته همچنان مدعی باقی میمونه و نمیشه ۴سال پیش یک تیم رو با الان مقایسه کرد اقای با منطق
۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۹:۵۴
3
9
فقط سپاهان
چه ربطی داره پس شما هم اگه یاد ۴سال پیشتون بیوفتید همین که به دسته ۱ سقوط نکنید خیلی و با کمک سازمان لیگ بوده ادمین جان بزار که من نمی فهمم چرا حرف چرت و بیمنطق میزنن اینا .
۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۲:۰۰
190
76
ایمان سپاهانی
به امید پیروزی پرافتخارترین تیم لیگ برتر بر نساجی
۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۰:۱۳
پاسخ
244
54
فقط سپاهان
انشا الله داداش.
۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۲:۳۳
170
37
ناصر پرسپولیسی
پرسپولیس ایرانیم حالا حالا قهرمانیم ای جان....
۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۸:۵۲
پاسخ
86
236
فقط سپاهان
داداش اون ما سپاهانیمو حالا حالا قهرمانیمه شعرامونو برندارین لطفا
۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۳:۴۰
214
69
۶...زیباترین عدد...
به امید پیروزی .تیم استانم نساجی .بر سپاهان.....
۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۱:۱۳
پاسخ
41
254
دانیال هوشمند
دوستان عزیز، من امشب اعلام میدارم، اگر قرمزهای پایتخت، در بازی با تراکتور توانستند حتی یک امتیاز کسب کنند، اینجانب، دیگر هرگز بر علیه این تیم کامنت نخواهم گذاشت.
۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۷:۲۷
پاسخ
247
109
رضاا
حالا تو که اسمتو عوض میکنی و باز میای پرسپولیس امتیاز میگیره ولی شما قبول نمیکنید ضعیفیت و به داوری پناه میبرین :)
۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۳:۳۲
3
5
Perspolis fc
منم امشب اعلام میدارم که تو از این پس باید نام کاربری خود را تغییر داده وبا نام کاربری هوشمند دانیال حضور پیدا کنی که نکند خدایی ناکرده کسی شما را بشناسد و حرفتان خدایی نکرده دو تا شود. این بود انشای من درباره این موضوع.... خخخخخ برو عمو جون تراکتور تو همون شهرتون هم میبریم.... نسخه تون رو میپیچیم... باش و تماشا کن...
۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۵۴:۳۳
5
7
احمد
(پتو را روی سرش کشیده و شُر شُر اشک میریزد)
۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۲:۴۶
4
2
سید محمود
ما اصلا شما رو به حساب نمیاریم چه کامنت بذارید چه نذاری هر وقت افتخاری کسب کردی اونوقت خط ونشون بکش
۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۱:۳۸
62
226
Msh1723
داداش ی جوری میگی من دیگه علیه پرسپولیس کامنت نمیزارم انگاری کی هستی... حالا پرسپولیس هی قهرمان میشه شما چرا حرص میخوری عزیزم
۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۸:۲۲
54
223
امیر TT
اگه تراکتور امسال قهرمان بشه به زودی تو آسیا هم قهرمان میشه با امپراطور زنوزی.
۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۶:۴۸
پاسخ
336
102
واقعیت تلخ
چطوریه که پر افتخارترین تیم جهان دیس لایک هاش سه برابر لایک هاشه....
۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۳:۳۰
53
219
عشقممم نیمار
برای اولین بار دوس دارم ک تراکتور و سپاهان ببرن ک فقط شیش_پولیس ..قهرمان نشه :-) چون شیش_پولیس ..حقش نیس ..قهرمان شه :-P
۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۴:۳۹
پاسخ
352
107
Hojat
باشه گلم حالا برو تو غارت ههههههههه وقتی رفتیم رو سکو بیا اشک بریز
۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۳:۵۷
4
7
سهراب
خب یک سوال.بازی استقلال با سپاهان دوست داری چه تیمی ببره؟ اگه شما ببری که خیلی خوبه چون سپاهان رو از صدر دور میکنی.اگه ببازی که دیگه سال بعد از آسیا خبری نیست
۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۸:۲۹
2
8
اسکافیلد
منفجر نشی از حسادت!!
۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۳۸:۴۵
1
5
فقط سپاهان
انشاالله