پیش بازی پارس جنوبی- پرسپولیس: طلب جام از جم

پیش بازی پارس جنوبی- پرسپولیس: طلب جام از جم

8355
16:50
25 اردیبهشت 1398
پرسپولیس در آخرین هفته لیگ هجدهم در جم به مصاف پارس جنوبی می‌رود تا تکلیف قهرمانی این تیم مشخص شود.

پارس جنوبی  جم-پرسپولیس:
پنجشنبه 26 اردیبهشت ساعت 21:30
ورزشگاه تختی جم

داور: اشکان خورشیدی ، کمک‌ها: علیرضا ایلدروم – مهدی عالیقدر کمک داوران اضافی: سیدعلی میرغفاری – محمدحسین ترابیان داور چهارم: حسن انتظاری ناظر: مسعود عنایت
به گزارش وب سایت نود، هجدهمین دوره لیگ برتر، پنجشنبه شب با برگزاری 8 دیدار هم‌زمان به پایان خواهد رسید و در یکی از مهم‌ترین دیدارهای این هفته در جم، پرسپولیس به مصاف پارس جنوبی می‌رود. پرسپولیس در صورت کسب یک امتیاز به سومین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر دست می‌یابد. این تیم که عنوان پرافتخارترین تیم ادوار لیگ را در اختیار دارد با این قهرمانی این عنوان را در لیگ برتر نیز می‌تواند به دست آورد. مدافع عنوان قهرمانی تنها در شرایطی جام را از دست خواهد داد که در جم دست خالی میدان را ترک کند و سپاهان در اصفهان استقلال خوزستان را شکست دهد. پرسپولیس که در این فصل، رکورد کمترین باخت در یک فصل را در تاریخ لیگ برتر از خود به جای گذاشته است احتیاج به یک بازی بدون شکست دیگر دارد. علیرضا بیرانوند که رکورددار کلین‌شیت در این فصل است با یک بار دیگر بسته نگه داشتن دروازه خود پرسپولیس را به دوازدهمین قهرمانی ادوار لیگ ایران می‌رساند.پرسپولیس با 8 گل خورده بهترین خط دفاع بازیهای خارج از خانه را دارد.


پرسپولیس در حساس‌ترین مقطع فصل، از روزهای خوب خود فاصله گرفته و در 4 بازی گذشته به تساوی رسیده است. از آخرین پیروزی این تیم در لیگ و آسیا 33 روز می‌گذرد.پارس جنوبی حریف سرخپوشان که در تعیین قهرمان لیگ نقش خواهد داشت در رتبه دوازدهم جدول جای دارد. این تیم در 11 بازی قبلی خود تنها یک برد بدست آورده است و کلاً نیم فصل دوم خوبی را پشت سر نگذاشته است. نماینده استان بوشهر در 9 دیدار که با 5 تیم بالای جدول داشته تنها 6 امتیاز کسب کرده است.پارس جنوبی پایین‌ترین تیم جدول است که سرمربی خود را حفظ کرده است. هدایت پارس جنوبی بر عهده مهدی تارتار است که در 7 تقابل قبلی برابر پرسپولیس تنها یک پیروزی داشته است.
60610
 

نظرات کاربران
پسر سرخ
کسایی از پارس انتظار برد رو دارن که خودشون تو حسرت بردن پرسپولیسن((((((:بعد اگه پارس نتونه ببره میگن واااای بوتبال ناپاک واااای قهرمانی کثیف((((:
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۲:۴۶
پاسخ
14
113
عشقممم نیمار
من ب تیم‌پارس جنوبی و‌هواداراش اعتماد دارم و‌اعتقاد دارم ک میتونن شیش_پولیس شکست بدن و‌اینجاست ک باید تیم بوشهری خودشه در تاریخ ایران جاودانه کنه ک تیمی بود ک شیش_پولیس از کسب جام منع کرد :-) نام بوشهر رو‌ در تاریخ جاودانه کنید :-)
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۴:۴۴
پاسخ
214
21
محمد
سال ها دل طلب از جام جم از ما می کرد // آنچه خود داشت ز بیگانه تمنا می کرد . حافظ برای شما گفته اینو
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۹:۱۴
10
108
mmd ho3ein
ایشالا فردا هتریک میکنیم ولی چرا تیم هایه حریف هی به حاشیه ها پناه آوردن یکم منطقی باشیم با این حرفا و حاشیه ها هیچ کمکی به فوتبال این مملکت نمیکنین یکم واقع بین باشین
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۹:۵۷
پاسخ
9
112
mohammad.b
اول هتریک قهرمانی لیگ برتر،بعدش قهرمانی جام حذفی"
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۷:۳۹
پاسخ
8
119
زلزله 6 ریشتری سرخ
وای وای وای فرداشب جه سوزش سراسری راه بندازیم ژاپنیای عزیز از همین الان به فکر غار باشید که فرداشب بیرون نمونید
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱:۰۷
پاسخ
7
117
PersePolis
چهار فصله تو صدریم، هیچ کس یک کلمه از تاکتیک، مباحث فنی و مدیریت و... برای رسیدن به این موفقیت چیزی نگفت و دائم از وزیر و داور و شانس و دستای پشت پرده گفته شد، هیچ کس زبانی به تحسین باز نکرد و فقط مصاحبه علیه پرسپولیس و پرچم ژاپن و...،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، بله، اینجا جهان سوم است!!!!!
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۲:۵۳
پاسخ
16
324
محمد
آخه جهان سوم نبود که الان هزاربار گزارش داده بودن به فیفا و آبروتون میرفت. جهان سوم نبود که جعل نمیکردید و حمایت هم شید. جهان سون نبود که مقام کشور نمیرفت به خاطر یک تیم باشگاهی مذاکره. جهان سوم نبود که آقای تارتار تو آستانه بازی با تیمتون نمبگفت امیدوارم پرسپولیس قهرمان بشه. جهان سوم نبود که گل واضح استقلال رو مردود نمیکردن و بیان علنی هیچ کس هم ورود نکنه. ادمین خواهشا.
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۸:۳۹
229
20
طوفان زرد آســیا
عزیزم!!! " چیزی که عوض داره گله نداره " .. این دقیقا روش هوادارای ســرخ پایتخت هست که موفقیت حریفاشون رو تخریب می کنن..
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۵:۰۵
185
18
.....
در 9 دیدار که با 5 تیم بالای جدول داشته تنها 6 امتیاز کسب کرده است.از 27 امتیاز ممکن برابر تیم های مدعی 6 امتیاز گرفته ولی یه عده معتقدن باید حتما پرسپولیس رو ببره تساوی هم قبول نیست فقط برد کمی منطق هم آرزوست
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۳:۳۲
پاسخ
9
233
Ehsan
نیاز به طلب نیست ، مثل همیشه نتیجه را یارهای دوازدهمشون مشخص میکنه!!
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۷:۱۳
پاسخ
213
18
mohammad.b
منظورت معاون وزیر امور خارجه ست!؟!
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۵:۳۱
6
70
مجید
من یک استقلالی هستم ولی این حرفت کمکی به فوتبال نمیکنه . پرسپولیس اگه موفق بوده چون ثبات مدیریت و کادر فنی داشته . با این حرفها فقط زشتی های فوتبال رو زیاد میکنیم . به امید موفقیت تیمم استقلال در فصل بعد که البته بعیده با عدم ثبات
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۵:۰۳
7
168
شهناز ۶آتیشه
یار دوازدهم ما هواداران و پیشکسوتانی هستن که چه در پیروزی ها و چه در شکست ها همیشه حامی تیم بودند، و مثل بعضی هواداران تیم های دیگه که فقط موقع بردها از تیمشون حمایت می کردند ،زنده باد پرسپولیس و هوادارانش .
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۹:۲۸
6
153
پرسپولیس افتخار ایران
بیخیال داداش بیمه شما سوختگی رو هم حساب میکنه یا رایگانه درمانش؟! :))))))
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۰:۵۲
6
122
perspolis
احسان دسته ۳ ای ۶تایی ایران و اسیا تیم ما ۲۵ هفته از ۳۰ هفته صدرنشین بوده با وجود محرومیت نیم فصل اول بهترین نتایج رو گرفتیم خودت خندت نمیگیرخ تیمی غیر از ما قهرمان بشه؟؟ البته خب از روی سوزش شدید اشکال نداره هوچیگری کنید! خیلی هم میسوزه ۳ امتیاز با ناداوری از ماشین سازی گرفتین پس بدین این ۳ امتیاز نفت ابادان واسه شما ((((:
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۹:۵۹
6
108
فیفا
چه خبر بشه خیابون های تهران و شهرستان های دیگر فردا شب بعد هتریک قهرمانی سرور کل تیم های ایران پرسپولیس کبیر....بزن و بکوب و دور دور ....البته غار نشینان از این شادی بهره ای نخواهند برد....
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۶:۵۶
پاسخ
16
173
سید محمود
من الان جم هستم
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۸:۰۸
6
96
غــرش طــوفــان زرد
امیدوارم با غیرت دلاوران بوشهری و غرش شیران اصفهانی شاخ غرورتون خرد بشه..
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۹:۲۲
140
15
کامران
به امید خدا پرسپولیس قهرمان میشه. انصافا تیم خوب و زیبایی بود این فصل و اگر محرومیت نقل و انتقالاتی نبود می تونست فصل را بهتر تمام کنه.
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۴:۰۹