چرا لیست تیم ملی اعلام نمی‌شود؟/ تلاش فدراسیون برای راضی کردن ویلموتس

چرا لیست تیم ملی اعلام نمی‌شود؟/ تلاش فدراسیون برای راضی کردن ویلموتس

20704
00:44
17 آبان 1398
با اینکه بازی تیم‌های مدعی زودتر برگزار شد که بازیکنان ملی‌پوش برای بازی با عراق راهی اردوی تیم ملی شوند، اما همچنان لیستی اعلام نشده تا ماجرای دلخوری و حتی استعفای ویلموتس جدی به نظر برسد.

به گزارش وبسایت نود، برگزاری هم‌زمان مسابقه استقلال با دیدار تراکتور و سپاهان، و همچنین یک روز پیش از آن هم دیدار پرسپولیس، یک دلیل بیشتر نداشت. مسئولان سازمان لیگ طوری برنامه ریزی کردند که بازیکنان ملی‌پوش شاغل در لیگ، زودتر این هفته را به پایان برسانند تا اردوی تیم ملی شروع شود. اردویی که برای سایر کشورهای آسیایی با برگزاری دیدارهای دوستانه هم همراه بود، اما ویلموتس با از دست دادن فیفادی فقط شانس بازی رسمی با عراق را داشت.

اما در این بین چند شائبه به وجود آمد. جدی‌ترین شایعه‌ای که به گوش رسید، نارضایتی ویلموتس از نحوه دریافت قراردادش بود. شایعه‌ فسخ قرارداد او که در ابتدا خیلی جدی به نظر نمی‌رسید. اما اتفاقات اخیر، به آن رنگ واقعیت داد. 

وحید هاشمیان که در دیدار استقلال و نفت آبادان حاضر شده بود، می‌توانست با رد این شایعه، آرامش را به اردوی تیم ملی برگرداند. اما او این ماجرا را رد نکرد تا مشخص شود که حتما دلخوری ویلموتس خیلی هم بی‌اساس نیست. بعد از هاشمیان که فقط اعلام کرد در این ماجرا قصد دخالت ندارد، نوبت به شیعی مدیرعامل پیکان و عضو هیئت رئیسه فدراسیون رسید که به ماجرای دلخوری ویلموتس بپردازد. 

علاوه بر این دو موضوع، با توجه به اینکه پنجشنبه هفته آینده تیم ملی باید در دیداری سرنوشت‌ساز مقابل عراق قرار بگیرد، انتظار می‌‌رفت که لیست تیم ملی روز قبل و بعد از برگزاری دیدار استقلال، پرسپولیس، تراکتور و سپاهان اعلام شود. اما همچنان بازیکنی به اردوی تیم ملی دعوت نشده تا مشخص شود ماجرای استعفای ویلموتس خیلی هم بی‌اساس نیست.

در فاصله کوتاهی که تا برگزاری تیم ملی زمان باقی مانده، مدیران فدراسیون یا باید پول ویلموتس را بدهند، و یا او را راضی کنند که وعده‌شان در ادامه رنگ واقعیت می‌گیرد. در غیر این صورت در کمتر از شش روز باقی مانده تا دیدار ایران و عراق، شاید تیم ملی وارد چالش جدیدی شود. اتفاقی که همه امیدوارند کار به آن‌جا نرسد و پیش از آن، آرامش به اردوی تیم ملی و شاگردان ویلموتس برگردد.

14001

نظرات کاربران
bahram goodarzi
کی میخواهیم باور کنیم با این شیوه ی تیمداری ، مربی داخلی بهتر ونتیجه بخش تر از مربی خارجیست مربی خارجی بهتراست در باشگاهها بازیکن تربیت کنند به والله به بالله هرکدام از مربیان داخلی خوب مثل گل محمدی بهتراز ده مربی همزمان خارجی نتیجه بخش بوده
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۱:۰۶
پاسخ
23
6
عقاب اسیا
باید اقای طالبی بیارن برای مربیگری
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۶:۱۸
پاسخ
17
1
1899
یعنی یکی تو مملکت پیدا نمیشه بداد فوتبال برسه؟
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۱:۳۹
پاسخ
1
20
کوهمره.جروق
تنها راهش اینه که تاج و ساکت زودتر برند و هیچ کس هم از دارودسته تاج و ساکت رئیس فدراسیون نشه
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۴:۳۰
پاسخ
7
51
امیر00
با این وضع مربی داخلی بهتره چون هر مربی خارجی توی پرداخت هزینه اش مشکل داریم
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۹:۵۳
پاسخ
14
36
محسن
حق با سرمربی تیم ملی هست.چون کل فوتبال ما بر اساس وعده و قول میچرخه.وضع باشگاهی مون هم که مشخصه. اگه کسی از مسعولین جرات داشته باشه باید بگه فوتبال ما ورشکسته هست . خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا میرود دیوار کج.
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۷:۴۳
پاسخ
1
51
سرمربی بله قربان گو!
فکر کنم آقای تاج دلخور باشه از دست ویلموتس...الان بهش میگه من تازه از دست کیروش راحت شدم این قرارمون نبود ویلموتس جان!!!
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۴:۳۸
پاسخ
2
46
حسین
واقعا کیروش بیخود حرف نمیزد و اقعا درست میگفت مشکل تحریم این حرفها بزاریم کنار چون زمان کیروش هم بوده مشکل اساسی فدارسیون هست که درس از مشکلات قبلی نمیگیره
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۸:۵۵
پاسخ
9
141
Majid تاجی
فدراسیون بی کفایت فکر کرده همه مثل کیروش هستند که پول نگیرن و کلی حرف و بهتان از افراد حقیر هم بشنوند ولی با جان و دل برای فوتبال ایران کار کنند.
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۲:۴۲
19
54
پسر ابی
یادتونه میگفتین کیروش بهانه گیره. اما حالا فهمیدین مشکل از ساختار مدیریت ماست نه از مربیامون. کیروش حاشیه ساز بود برانکو و ویلموتس و حالاهم استرا خیلی جالبه!!!
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۵:۰۳
پاسخ
7
148
از بازی مسی و ارنج پپ لذت میبرم
به قول معروف؛ تا بد خانه نبینی،نیک خانه یاد نمیکنی کیروش از اعصابش، آرامشش روح و روانش مایه میگذاشت و دست عوامل مافیایی پشت پرده و جلو پرده فوتبال ایران را رو میکرد به هر قیمتی که بود و متعصبانه تمام فکر و ذکرش موفقیت فوتبال ایران بود و اون همه سنگ اندازی رو تاب می آورد، در نهایت قدرش رو هم ندونستیم و با بی مهری وبی احترامی تمام اون رو بدرقه کردیم. حالا این آقای ویلموتس تمام فکر و زکرش دریافت حقوقش هست که البته حق داره حقش رو طلب کنه اما دریغ از ی مصاحبه درست درمون و ی دفاع هرچند کوچک از وضعیت امکانات و بازی های تدارکاتی تیم ملی انگار همه چیز مرتب هست و همه چیز سر جاشه و فقط تنها کمبودی هست حقوق عقب افتاده آقای ویلموتس، یاد اون مرد به خیر که همه چیز برای او اولویت بود الا حقوقش...درست گفتن قدیمیها؛ تا بد خانه نبینی نیک خانه یاد نمیکنی
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۸:۳۸
پاسخ
8
126
مجید
قابل توجه اون دوستانی که همیشه شمشیرراازروبرای کیروش میبستن.حالاهمه متوجه بشن که الماس رادادیم وبجاش برنز آوردیم.کیروش درسته همیشه برای حقوقش قرمیزداماهمیشه دادوبیداداولش برای تیم ملی وامکاناتش بود.زمینهای کمپ تیم ملی ومجموعه پک که واقعامیراث کیروش هستش به یادگاربرای ایران ماند.
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۸:۱۸
پاسخ
12
121
سیدامیر .تاجی
بنظرم ویلموتس احساس خطر کرده از بازی با عراق ! چون میدونه ببازه کارش تمومه ؛ خب تا بازی بحرین اصلا حرفی نزد یکدفعه بخاطر پول میخواد فسخ کنه !ویلموتس فهمیده خطر سراغش اومده دنبال بهانه هست
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۲:۱۹
پاسخ
14
89
فقط ایران
بدترین زمانی که یه مربی میتونه تیمش رها کنه الانه این دیگه چطور مربی گری کردنیه
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۰:۲۴
پاسخ
4
93
محمود
ای کاش اینقدر جناب ویلموتس وجدان داشت که تیم ملی رو تو این مقطع زمانی بدون مربی نمیگذاشت .حداقل میگذاشت تیم ملی بازیهای این مرحله از بازیهارو تمام میکرد بعد دبه میکرد.مگر اینکه بحث استعفای ویلموتس برای خیلی وقت پیش بوده باشه .احساس میکنم فدراسیون بازهم پنهان کاری کرده
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۷:۴۴
پاسخ
7
69
اس اس
مگه کیروشه اون بنده خدا با همین وضع جام جهانیم رفت برگشت مصاحبه کرد همه چیزو گفت تحویل بگیرن دوستانی که فوتبال هجومی میپسندن چقدر شخصیت داده بود بهمون مرد پرتقالی
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۱:۲۸
2
37
شهرضا
اوووووه چقدر این ویلموتس ناز میکنه... یه مربی بیکار که هیچ پیشنهادی نداشت... جلوی بحرینم که او نتیجه فوق العاده رو کسب کرد...
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۳:۲۵
پاسخ
7
83
کامران
سلام شهر رضا جان چرا بی انصافی می کنی؟ یک بر صفر از بحرین باختیم بد است؟! این بد بود یا جلوی تیم ناشناخته ای مانند اسپانیا یک بر صفر باختیم؟ جلوی تیم بسیار ضعیف پرتغال هم که با آن وضع 1-1 کردیم!!! حالا مراکش را بردیم اینقدر شلوغ راه افتاد!!! ایشان کامبوج و هنگ کنک را شکست داده اند!!
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۹:۰۴
5
14