چرا منشا بهترین بازیکن دوربرگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد؟

چرا منشا بهترین بازیکن دوربرگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد؟

21758
14:52
27 مهر 1396
آمار گادوین منشا در بازی با الهلال انقدر خوب بود که بهترین بازیکن این هفته لیگ قهرمانان آسیا لقب گرفت.

وبسایت رسمی برنامه نود - آمار گادوین منشا در بازی با الهلال انقدر خوب بود که بهترین بازیکن این هفته لیگ قهرمانان آسیا لقب گرفت. 

به گزارش وبسایت نود، گادوین منشا با نمره عالی 9.2 به عنوان بهترین بازیکن دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد. منشا با دو گلی که در این مرحله به الهلال زد، بالاتر از ستاره‌های اوراواردز، شانگهای و الهلال در صدر جدول بهترین بازیکن‌ها قرار گرفت. ولی منشا به غیر از دو گلی که زد، چه آماری داشت؟

در بازی با الهلال، مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس 56 مرتبه توپ را لمس کرد. منشا در این مسابقه پنج شوت زد که 3 تا در چارچوب بود. جالب است که پرسپولیس در بازی مقابل الهلال فقط سه شوت در چارچوب داشت. یعنی همه شوت‌های در چارچوب این مسابقه پرسپولیس را منشا زده بود. از این شوت‌های منشا، دو تا را دروازه‌بان نتوانست بگیرد و گادوین دو گل به الهلال زد. این در حالی است که منشا بیشتر دقایق مسابقه را به دور از محوطه جریمه حریف حضور داشت. 

هیت مپ گادوین منشا

منشا در این مسابقه یک موقعیت هم خلق کرد که توسط هم‌تیمی‌هایش به هدر رفت. گادوین منشا مقابل الهلال 32 پاس با دقت 78 درصد داد. و در نیمی از دوئل‌های هوایی‌اش برنده بود و ضربه سر اول را قبل از حریف می‌زد. 

منشا بهترین بازیکن آسیا

 

14001

نظرات کاربران
mojtaba
یه دو سه تا ب این ششتقلال بزنه عالی میشه
۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۲:۰۸
پاسخ
6
20
سیاوش
پرسپولیس برای قهرمانی اسیا باید بازیکن حرفه ای داشته باشه امثال احمدزاده و مسلمان و کمال فقط تو لیگ و جلو سیاهجامگان و گسترش ب دردمون میخورن جلو تیمای قوی حرفی واس گفتن ندارن. اگ قهرمانی اسیا میخایم باااید بازیکن حرفه ای مثل رسن منشا سید جلال داشته باشیم
۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۳:۰۳
پاسخ
1
37
بهاررر...
عبدالرحمن هم فقط هفته ای 45 دقیقه با شما بازی کنه خریبین رو هم جا میذاره!! Afc خریبین رو ندید؟؟!! کل afc عربن!چجوری اگه خوب بود ندیدنش!؟ اون عبدالرحمن بود که استقلولو لوله کرده بود،یادت نیست!!
۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۲:۵۷
پاسخ
6
29
ارش
واقعا منشا در بازی قبل اماده بود مسلما اگه تمرکز داشته باشه جای خالی طارمی رو به خوبی پر میکنه و دوباره قهرمان ایران میشیم.منشا و علی پور اماده جلوی هیچ تیمی متوقف نخواهند شر
۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۶:۴۸
پاسخ
3
62
رامین
آخرین دعا عمر خوردبین نه ببخشید خربین خدایا پرسپولیس ازمن نگیر
۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۵:۱۷
پاسخ
76
12
خداروشکر پرسپولیسیم
میدونید چرا استقلالیا میان برای ما پست میزارن؟؟؟؟؟؟؟ چون بیان در مورد تیم خودشون چی بگن؟ بگن با 6تا حذف شده از اسیا؟تیم ته جدوله؟تا حالا 4گل زده بیشتر نزده؟
۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۶:۱۲
8
56
رائول
حیف که مهاجمان خیلی خوب تیم چوب بی کیفیتی و بی غیرتی بعضی دیگه رو خوردن !!!
۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۸:۰۹
پاسخ
77
59
Mia San Mia
باریکلا. خیلی عالی بود فکر نمی کردم انقدر موثر بازی کنه .
۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۸:۱۳
پاسخ
15
158
شایان پرسپولیسی
چرا فکرشو نمیکردی؟!!!
۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۳:۴۹
4
33
زندگی جریان داره..
لیگ قهرمانان این فصل تموم شد واس ما ..انشالله با تجربه ای که این فصل بدست آوردیم فصل بعد بهتر خواهیم شد فعلا آماده بشین دوتا جام دیگه هست باروحیه میریم واس فتح جام های داخلی.. حاشیه ممنوع حمایت بیشتر از قبل.. اون ششتقلالی ها هم که هر چی خواستن گفتن انشالله دربی باهشون تسویه میکنیم تا قدرت پرسپولیس رو بچشن..
۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۷:۱۴
پاسخ
25
239
امیرحسین
داداش زیاد زور نزن ای اف سی که العین و الشباب پولدار و چندتا تیم پرنفوذ عربستانی رو از آسیا میذاره کنار با ما خیلی بدتر برخورد میکنه فصل بعد هم ما استقلالیا هم شما پرسپولیسیا تو آسیا نیستیم با این مدیران بی کفایت خیالت تخت
۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۳:۵۹
3
54
شهرام
تربیت و ادب داره از اسم کاربری جناب عالی می باره! از اونایی هستی که بعد از دربی یا می رن تو غار یا با یه اسم دیگه می آن کامنت می ذارن.
۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۷:۲۳
9
66
برانكوايوانچهار هيچ
اره تو خواب فعلا بخابين سوزش الهلال خوب شه بد كري بخونين خخ
۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۸:۱۵
115
16
دختر پرسپوليسي
الماس سياه عشقه ! حقش بيشتر از اينا بود واقعا با غيرت بازي كرد من لذت بردم انشالله با گلاش به ششتقلال پيش ما عريزتر ميشه
۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۶:۴۸
پاسخ
25
200
پیتزا پپرونی
تازه داره راه میافته منشاه
۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵:۰۰
پاسخ
19
285
ایران بزرگ
چرا منشا بهترین بازیکن دوربرگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد؟ چون عمر عبدالرحمن توی این مرحله نبود که 6 تا به استقلال بزنه:))))
۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۴:۳۶
پاسخ
48
367
4در6پولیس
چون ای اف سی عمر خربین رو ندیده که هم دوگل زد هم یکی با بدشناسی به تیر بازی باتوپ فینال آسیا حسرت شیشپولیسیا ادمین تشکر
۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۲:۰۷
130
27
ali
چون afc خریبین را ندید که پسپولیسا لوله کرد!
۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۳:۴۲
271
47
آبتین
عمر الخربین هفته ای 1 بازی با شما انجام بده رونالدو و مسی هم تو گلزنی جا میزاره
۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰:۵۹
291
61
حمید رضا
چون دوستان خارجی غیرت دارن تعصب دارن هرچی دارن میزارن تو زمین نه مثل بعضیا وایسادن توپ بهشون برسه و شبشم قلیون و بیخیال هوادار شما بشار و منشارو نگاه کن هر موقع اومدن با جون و دل نه تنها اینا بلکه رادوشویچ پولی که میگیرن و حلال میکنند البته اقا وحید و علیپورم خیلی زحمت کشن ولی کاش حسین ماهینی یاد بگیره از اینا تا بازیکن میخواد شوت کنه مثل بچه های دوساله پشتشو ب توپ میکنه ضعیف ترین بازیکن در دوسال اخیر فقط حسین ماهینی ولی ما هوادارا گیر میدیم به ربیع خواه که حداقل یه بازی هایی خوب بوده و مثل این اقا ادعا تعصب نداره که آی من آچار فرانسم در صورتی که واشر هم نیست
۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۳:۵۷
پاسخ
97
294
شهرام(آنتی کیروش)
حمیدرضا عزیز فقط در مورد بازی الهلال میگم با بقیه بازیا کاری ندارم ولی تو این بازی ما 10 نفره بودیم و محسن مسلمان افتضاح بود یعنی نبود اصلا تو زمین
۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۹:۵۳
7
131
زانیار
دمش گرم