چشمی: خیلی بد بودیم و شرمنده هواداران شدیم

چشمی: خیلی بد بودیم و شرمنده هواداران شدیم

4974
21:47
05 مهر 1397
مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که تیمش در دربی ۸۸ عملکرد خوبی نداشته است.

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که تیمش در دربی ۸۸ عملکرد خوبی نداشته است.

به گزارش وبسایت نود، دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس ادر چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت. در پایان این بازی، روزبه چشمی، مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال هم چندان تمایلی برای صحبت در مورد مسابقه نداشت.

روزبه چشمی با این حال در خصوص دربی 88 و کسب نتیجه تساوی بدون گل گفت: ما خیلی بد بودیم و شرمنده هواداران‌مان شدیم.

 

1004

نظرات کاربران
علیرضا
ببین کی از شرمندگی میگه. تیم شما و بخصوص خودت توی این سه.چهار فصل اخیر مدام شرمنده هواداراتونید. یه چیز جدیدتر بگو مدرن ترین مدافع جهان
۰۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۱۵:۵۰
پاسخ
8
30
آریا
میلیاردی پول میگیرین بگین شرمنده ایم... یازده تا چوب خشک تو زمین بود احتمال اینکته توپ به یکیشون بخوره بره تو گل بیشتر از بی مصرف هایی بود که امروز بازی کردن... نود دقیقه بزن زیرش... من یادم نمیاد آخرین بازی که استقلال گل زد کی بود...
۰۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۳:۳۴
پاسخ
2
37
ما که خونمون آبیه شما چه طور؟
بله در بد بودن دو تیم هیچ شکی نیست ولی این بازی دیگه اصلا داشت به سمت حال به هم زدن پیش میرفت . حیف از 2 ساعت وقت گذاشتن برا این بازی. فکر کنم بدترین دربی تو این 10 سال اخیر تا جایی که یادم میاد بود
۰۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۳۵:۴۹
پاسخ
5
48
M.k.p
دیگه کی میخواین از شرمندگی هوادارا در بیان ؟؟؟؟ بعد از هر بازی میاین میگین شرمنده و بازی بعدی جبران میکنیم . ولی نمیدونم چرا بازی بعدی نمیرسه!!!
۰۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۳۵:۰۹
پاسخ
4
56
عشقممم نیمار
ایکاش گل میزدی و شیش_پولیسیا میسوزوندی... :-)
۰۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۳۲:۳۱
پاسخ
58
28
Adl
شما اگر از هواداران سوال بگیرین دربی رفت ٬اخراج و حذف از آسیا و نتایج بد استقلال مهم تر است یا نتیجه دربی برگشت مطمئن باشین دربی برگشت انتخاب میکنن!!
۰۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۶:۰۵
پاسخ
17
38
**لیوانغربی**
** واقعا متاسفم برای عشق خودم و تیم محبوبم استقلال کبیر !!!!!!
۰۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۴:۴۹
پاسخ
11
46
حسین
تو هم که همیشه شرمنده ای امروز افتضاح بود دیگه بدرد نمیخوری
۰۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۲:۲۱
پاسخ
18
57
ابی
ای دفاع مدرن تو فقط بزن و کارت بگیر .
۰۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۲:۱۷
پاسخ
23
63
اميرطاهاتاجي تا ابد آبي
داداش امسال همش ميگين شرمنده.. لطفا بيشتر تلاش كنيد.. شما شايد ندونين اما فوتبال تنها دلخوشي ماها هستش :)
۰۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۱:۵۷