چشمی: قوی‌تر از السد را هم در تهران شکست دادیم

چشمی: قوی‌تر از السد را هم در تهران شکست دادیم

10069
16:57
23 مرداد 1397
مدافع -هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: ما یک بار السد را در تهران شکست دادیم و الهلال و العین فینالیست‌های دو دوره اخیر لیگ قهرمانان بودند اما استقلال به عنوان تیم اول از این گروه صعود کرد.

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع -هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: ما یک بار السد را در تهران شکست دادیم و الهلال و العین فینالیست‌های دو دوره اخیر لیگ قهرمانان بودند اما استقلال به عنوان تیم اول از این گروه صعود کرد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از سایت باشگاه استقلال، روزبه چشمی بازیکن ملی‌ پوش استقلال پس از مصدومیتی که در اردوی تیم ملی‌ در روسیه برایش پیش آمد چند هفته از تمرینات دور بود تا این که از روز گذشته به تمرینات گروهی استقلال بازگشت.

*بازگشت تو به تمرینات گروهی خبر خوبی‌ بود.

خیلی‌ دلم تنگ شده بود، بعد از مصدومیتی که در روسیه برایم پیش آمد، مدتی‌ فیزیوتراپی کردم و باید از دکتر نوروزی و همکاران ایشان تشکر کنم. چند روزی هم اختصاصی تمرین کردم تا این که از دیروز به کارهای گروهی برگشتم و از این بابت احساس خوبی‌ دارم.

* در مورد شرایط استقلال صحبت کنیم، به نظر می‌رسد تیم فصل را خوب شروع کرده، به خصوص بعد از پیروزی قاطعانه مقابل تراکتورسازی.

همین طور است. همه می‌دانند قبل از شروع فصل حواشی و مسائلی‌ وجود داشت اما خیلی‌ خوشحالم که این مسائل روی تیم اثر نگذاشت و لیگ را با قدرت شروع کردیم. در هفته اول مقابل پیکان می‌توانستیم برنده باشیم و در اصفهان هم مقابل ذوب آهنی که تیمی قدرتمند است در خارج از خانه تساوی قابل قبولی گفتیم در حالی که یک گل ما هم به اشتباه مردود اعلام شد. درست است که در 2 بازی 2 امتیاز گرفتیم اما روند رو به پیشرفت استقلال کاملا مشخص بود. دیدید که در بازی سوم برابر تراکتورسازی استقلال بسیار هماهنگ و منسجم تر از بازی قبل بود و علاوه بر زدن سه گل و کسب 3 امتیاز موقعیت خاصی به حریف خود نداد. با گذشت زمان استقلال از این هم بهتر می شود و من به این موضوع ایمان دارم.

*دیدار با پارس جم در هفته چهارم را چطور می بینی؟
پارس جم تیم خوب و قابل احترامی است که فصل گذشته نیز آن را ثابت کرده است. این بازی خارج از خانه برگزار می شود اما برای استقلال ورزشگاه آزادی با هیچ جای ایران تفاوتی ندارد زیرا در هر دیدار به دنبال کسب سه امتیاز و پیروزی هستیم و حضور هواداران در تمامی ایران به ما در این موضوع کمک می کند.
* سوالی که در مورد خودت وجود دارد این است که به بازی با السد می رسی یا خیر.
من به طور مرتب فیزیوتراپی می کنم و تمرینات اختصاصی و جداگانه با مربی بدنساز تیم را نیز آغاز کردم. در کنار این با تیم هم تمرین می کنم تا هر چه زودتر به شرایط مطلوب برسم. خیلی دوست دارم استقلال را مقابل السد همراهی کنم.

* شفر در مصاحبه هایی اعلام کرده شانس حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان در دستان خودمان است و نباید آن را از دست دهیم. فکر می کنید استقلال می تواند از مصاف با السد به مرحله بعدی برود؟
حتما همینطور است. ما یک بار السد را در تهران شکست دادیم و تیم های قوی تر از السد را هم در مرحله گروهی شکست دادیم. الهلال و العین فینالیست های دو دوره اخیر لیگ قهرمانان بودند اما استقلال به عنوان تیم اول از این گروه صعود کرد. برای استقلال غیر ممکن وجود ندارد. نکته مهم این است که در تهران و با حضور صد در صدی هواداران در ورزشگاه و پر کردن همه سکوها نتیجه خوبی را کسب کنیم و سپس به بازی برگشت در دوحه فکر خواهیم کرد.

  • صحبت های پایانی.
    از تلاش مسئولان باشگاه برای حل مشکلات تشکر می کنم. با توجه به شناختی که از کادرفنی و به ویژه آقای شفر دارم و همینطور تلاش و سختکوشی بازیکنان اطمینان دارم استقلال در مسیر پیشرفت و موفقیت قرار دارد و بدون تردید با حمایت هواداران از این هم بهتر خواهد شد. ما هدف های بزرگی در سر داریم و برای رسیدن به اهداف خود از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

2051

نظرات کاربران
مهدی
ما که امسال تو آسیا قدرت خودمونو نشون دادیم و تو گروه مرگ اول شدیم و تین الهلالو رفتو برگشت زدیم درحالیکه خوده شما از الهلال ده نفره ۴تا خوردین...شما خودتونم شانسی الجزیره رو بردین ۳تا گل تو بازی رفت خوردین....تازه یه شکست خوشگلم جلو السد داشتین....تا یاد داشتم هر وقت با پرسپولیسیها بحث فوتبالی داشتم فقط بلد بودن از گذشته حرف بزنن...داداش الان چی کاره ای
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۱۸:۴۱
پاسخ
2
7
قشقایی
آره مثل العین
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۹:۵۶
پاسخ
8
20
با افتخار شيش تايي ايران و آسيا ايم
البته اول صحبتات بايست ميگفتي بعد از اينكه شيش تا خورديم از العين و فصل بعد هم العين هم الهلال با تركيب دوم بازي كردن تونستيم ببريم ، السد رو هم كه در تهران با هزاران تماشاگر در ضربات پنالتي به زانو در اورديم ، اينارو يادت رفت بگي پوگبا جان و كلاسيك ترين مدافع جهان ...
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۲:۰۴
پاسخ
27
9
ارکین هادی اوغلو
ان شاء الله این بار هم از سد السد میگذریم. پرسپولیس هم الدحیل رو ببره.
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۴:۳۹
پاسخ
5
33
Solo
ایشالله با بازیکنایی که جذب کردیم و بازیکنایی که داشتیم میریم برای ستاره سوم #عاایجناب شفر
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۹:۰۷
پاسخ
16
28
عشقممم نیمار
تیم‌ب ستاره فقط نیست... بلک ب مربی باهوشه ک‌ما تونو‌داریم.. :-) ‏تازه میخوام یه چیزی رو بگم: العربی یه دفاع داشت به اسم مصطفی عبدی اگه به بازی السد-العربی دقت کنید میبینید که رو تک تک گل ها مقصره گل بخودی زده+پنالتی داده+شربتی وار توپ از بغلش رد شده تو گل مشخصه السد سناریو چیده جوسازی کنه. زیاد به این نتیجه توجه نکنید. ما تو تیمم عبدی نداره :-) السد يك هفته قبل از بازي با استقلال كه تو آزادي برديمشون به همين العربي ٧ تا زده بود! قطر فقط ٣،٤ تا تيم خوب داره بقيه مثل العربي و الخريطيات و اينا در حد تيم هاي دسته يك ايران هم نيستن! :-P الهلال هم كه ما رفت و برگشت برديمش، بازي هاي قبليش ٩ تا ٩ تا گل ميزد :-P ما استقلاليم، صدرنشين گروه مرگ ... یادتن ک‌نرفته... :-)
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۰:۲۳
پاسخ
15
42
Ali
امسال با چه تیمی بهتر از السد بازی کردین که میگی قوی تر از اونم بردیم؟ یه العین بود که اونم مساوی کردین
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۹:۰۹
پاسخ
29
19
ارسلان
ما با العین مساوی کردیم ؟ شما یادت نیست داور تو امارات دوتا پنالتی براشون گرفت ؟ کل مردم ایران دیدند استقلال آن بازی را برد چرا انقدر کینه و حسادت در دل شما هوادارانه پیروزی هست ؟ دلیلش ۲تا ستاره استقلاله ؟
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۰:۵۵
3
25
اس استه
اینقدر السدو بزرگ نکنید تیمی که یه بارم قهرمان آسیا نشده نباید برای تیمی بادوستاره بزرگ کری بخونه ما از این مدل تیما تو ایران داریم مدیونید فکر کنید پرس پولیسو میگم
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۴:۱۰
پاسخ
21
38
Mili
همین که میگی السد قهرمان نشده ولی شما شدین بنده شهادت میدم به سطح بالای اطلاعات فوتبالی شما
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۸:۵۰
14
4
error
الان طبق منطق شما پاری سن ژرمنی که قهرمان اروپا نشده از آژاکسی که قهرمان شده ضعیفتره البته نه السد psg و نه استقلال آژاکس
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۳:۰۸
15
3
میلانی اصیل
معلومه3ساله فوتبال نگاه میکنی!اگه شما چهارجانبه امجدیه رو بردی السد لیگ قهرمانان رو قهرمان شد فکر کنم2010بود یا2011!
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۲:۰۸
17
5
سین جیم
آره خوب اما بعد رفتید 6 تا خوردید :))
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۳:۲۸
پاسخ
32
19
ایدا سادات قیطریه 1380
شما مواظب باش 9تایی نشی برد پیش کش مقابل العین 9تایی شدید
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۸:۰۵
پاسخ
40
21
وامنان دهکده خورشيدی
یا خدا، یه جعل و دروغ دیگه.
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۵۱:۵۰
2
22
میلانی اصیل
یه وقت بد نشه اینقدر با اطمینان حرف میزنی?السد با السد پارسال و السد مرحله گروهی هم بیشتر تقویت شده و گابی و هافبک کره ای و اکرم عفیف رو گرفته!درضمن پارسال120دقیقه یه گل بهش نزدین با ورشگاه صددرصد پر شده!90درصد قهرمان از بین الدحیل و السد معرفی میشه!چون نه استقلال دفاع خوبی داره و نه قدرت پارسالشو!الانم پرسپولیس همه رفتن و4بازیکنمونم یه اخطارن و کافیه کارت زرد بگیرن باید بازی برگشت با تیم امید جلو الدحیل بازی کنیم!
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۴:۱۱
پاسخ
36
19
....
میلانی ها باید حافظه ی خوب داشته باشن؛شما که هنوز نمی دونید استقلال و السد دو سال پیش بود(پارسال زمستون که بازی گروهی بود با العین و الریان و الهلال؛دو سال پیش بود قبل از دربی ۸۴ و شاهکار فرشید و کاوه.)بهتره چیزی نگی.اگه به پول باشه که پاریس و سیتی باید یکسره چمپیون ببرن.
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۱۴:۳۸
1
12
امین
الهلال که تیمش نابود بود کلا دو تا مساوی تونسته بود بگیره، العین را هم که باهاش مساوی کردید. نکنه خواب دیدی 6-1 بردید؟!!!
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۱:۰۵
پاسخ
41
24
سوم یا پنجم مسالع اینه
العین یادت نره بدون شرح حخ
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۹:۲۳
پاسخ
46
24
مهندس
منظورش با پنالتی و 8 تا مصدوم و گول به خودی دیگه
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۸:۲۳
پاسخ
56
44
....
گل به خودی:پورعلی گنجی به السد هشت تا مصدوم:الوصل با ۹ مصدوم پنالتی:بازی رفت فکنم با الاهلی که داور پنالتی گرفت،منشا خراب کرد؛داور دوباره پنالتی رو تکرار کرد که پرسپولیس دست خالی نره خونه. حداقل یه چی بگو که خودتون توش با سابقه نباشید.
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۱۱:۱۵
3
25
جای بسی خوشحالیست، که فلک ز رنگ قرمز خالیست
ما یک شیر مثل شفر و بازیکنای شیر بچه داریم که السد را میدرند ما که پیروزی و پلفسور نیستیم