چشمی: نظری راجع به ادعای عراقی‌ها ندارم

چشمی: نظری راجع به ادعای عراقی‌ها ندارم

3337
17:04
24 دی 1397
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید نظری راجع به ادعای عراقی‌ها درباره نقاط ضعف تیمش ندارد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از ایسنا،  روزبه چشمی در حاشیه تمرین روز دوشنبه تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: بازی به بازی جلو آمدیم و توانستیم ۶ امتیاز کسب کنیم. دو پیروزی کسب کرده‌ایم. تا امروز ریکاوری داشتیم و از فردا به عراق فکر می‌کنیم تا بتوانیم این تیم را شکست دهیم.

او ادامه داد: تلاش ما گل نخوردن است و اگر بتوانیم گل نخوریم، می‌توانیم خوب حمله کنیم و با برتری برابر عراق به مرحله بعد صعود کنیم.

چشمی درباره دیدار با عراق گفت: این دو روز بعد از دیدار با ویتنام برنامه آنالیزی نداشتیم و مشغول ریکاوری و آنالیز بودیم و از این به بعد فکر ما برتری برابر عراق خواهد بود.

مدافع تیم ملی درباره صحبت‌های مسئولان تیم ملی عراق مبنی بر این که نقاط ضعف تیم ملی ایران بیش از نقاط ضعفش است، توضیح داد: شاید آن‌ها بخواهند از سوی خود حرفی بزنند اما من چیزی در این باره نشنیده‌ام و نظری هم ندارم.

2051

نظرات کاربران
رامین.آلمان.پرسپولیس
چشمی بازی کنه ... خداخافظ کلین شیت !
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۶:۴۳
پاسخ
34
17
محمد
چند روز دیگر که سرمربی تیم ملی عوض بشه معلوم میشه شماره چهار واسه کی می مونه
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰:۵۶
پاسخ
25
10
سیاوش
ایران آنقدر نقطه ضعف داره که آرزوی بردن ایران به دل آسیایی ها مونه و بعد از برزیل دومین تیم بود کا به جام جهانی صعود کرد
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۳:۱۲
پاسخ
3
57
حامد نیستلروی
به نظر من کی روش انتقام سختی رو از عراق میگیره حالا این عراقیها هرچی خواستند بگند.
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۱:۳۱
پاسخ
5
62
فتحی بازنشسته
کاشکی بازیت نده که خدایی نکرده پنالتی ندی حذف شیم
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۸:۱۴
پاسخ
57
7
Farvardin
خخخ وقتی بازی شروع شد و یازده نفری چپیدن تو یک سوم خودشن اونوقت سلامشون میکنیم خخ
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۵:۱۸
پاسخ
7
42
پرسپولیس-تراکتور
آنالیزی نداشتیم و مشغول ریکاوری و آنالیز بودیم. نقاط ضعف تیم ملی ایران بیش از نقاط ضعفش است لطفا اصلاح شود
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱:۲۹
پاسخ
2
91
عشقممم نیمار
روزبه پوگبا جون .. اگ در برا تیم ملی بازی نکنی و روی نیمکت باشی هم من راضیم ... چون همون شماره ۴تیم ملی ک بر تنت کردی ..خیلیارو میسوزونی و سوزوندی :-)
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۳:۲۷
پاسخ
93
33
دوستاره در دو چهارجانبه
بیچاره پوگبا! اگه بشنوه با چشمی مقایسه میشه حتما سکته ناقص میزنه، از صحنه فوتبال محو و به نقطه ای نامعلوم پناهنده میشه!
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۲:۵۸
53
26
فتحی بازنشسته
خخخخ ششتقلالی
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۴:۳۱
40
9
سعید قرمز دواتیشه
لطفا یکی توضیح بده که اول جمله عشقم نیمار،"اگ در برا"یعنی چی؟گفتم شاید از جاهای دیگه کهکشان راه شیری میان اینجا کامنت میذارن.
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۳:۲۵
37
13
Wien
درستش هم همینه،اصلا نه کادر فنی و نه بازیکنها،نباید به حرفهای دیگران توجه کنند و فقط روی کار خودشون تمرکز کنند،حتی حرفهایی هم که در مورد تلافی و انتقام زده میشه،بنظر من اشتباهه و همین حرف خودش فشار وارد میکنه،در ضمن بازی فوتبال و فلسفه اش کلا برد و باخت هستش،یکروز پیروزی،روز دیگه باخت،هر بازی شرایط خودش رو داره .
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۲:۱۶
پاسخ