چشمی و اسماعیلی از سفر به تبریز با استقلال محروم شدند

چشمی و اسماعیلی از سفر به تبریز با استقلال محروم شدند

21892
00:11
13 آبان 1397
سرمربی تیم فوتبال استقلال 2 بازیکن این تیم را کنار گذاشت و این دو نفر آبی پوشان را در سفر به تبریز همراهی نخواهند کرد.

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال استقلال 2 بازیکن این تیم را کنار گذاشت و این دو نفر آبی پوشان را در سفر به تبریز همراهی نخواهند کرد.

به گزارش وبسایت نود، وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال در اقدامی جالب توجه 2 بازیکن این تیم را کنار گذاشت تا آبی پوشان بدون 2 بازیکن خود راهی شهر تبریز شوند.

سرمربی آلمانی استقلال روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی 2 بازیکن تیم استقلال را در شرایطی کنار گذاشته که این دو نفر در دیدار با ماشین سازی تبریز غایب خواهند بود.

گفتنی است سرمربی تیم فوتبال استقلال به دلایل انضباطی چنین تصمیمی را اتخاذ کرده است.

دیدار تیم های استقلال و ماشین سازی تبریز روز دوشنبه از ساعت 15 در تبریز برگزار خواهد شد.

 

1004

 

نظرات کاربران
تراختور
به امید برد ماشین
۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۷:۵۷
پاسخ
13
11
azarbayjan
یاشاسین یاشیل ماشین
۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۵:۰۱
6
4
مسعود گل باشی
تا بفهمن که تو چه تیمی بازی میکنن
۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۷:۱۱
پاسخ
6
20
آبی
بابا بخدا روزبه دقاع نیست پست اصلیش هافبک دفاعیه که پخش توپ عالی انجام میده ، تنها کسی که جای امید رو میتونه پرکنه .کیروش پست اونو کلا عوض کرد و اگر تو جام ملتها ازش تو دفاع استفاده کنه ضربه می خوریم کلا به درد دفاع نمی خوره.
۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۳:۲۷
پاسخ
1
16
سورنا
همیشه در مواقع سخت، دو تا مقصر گیر بیار تقصیرهارو بنداز گردنشون
۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۵:۵۸
پاسخ
9
17
فریبا
مرسی شفر . دقیقا" بهترین کار ممکن رو کردی و نتیجه اش رو هم در بازی بعدی خواهیم دید. اسماعیلی که برای خودش مدعی شده و اصلا پاسکاری نمیکنه. چشمی هم تو قحط الرجال بازیکن، فقط کارش سوتی دادن شده. آخه کاپیتانی که روحیه زدن پنالتی رو نداشته باشه، باید دوخته بشه به نیمکت.
۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۶:۴۳
پاسخ
2
24
امير آبی دل
بازيکن ترسو جاش رو نيمکته
۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۴۵:۰۱
پاسخ
2
24
حامد
بهترین کار باید بازیکن قدر پیراهن تیم بزرگ بدونه..کاری که امیرقلعه نوعی و برانکو کردن همینه بازیکن سالاری ممنوع...شفر نباید باج بده بازیکن با تجربه که نره پشت ضربه پنالتی که بازیکن نیست.از بکهام بالاتر نیستن فرگوسن گذاشت کنار دیسیپلین مربی خیلی مهم زیر بار نباید رفت.
۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۰:۱۰
پاسخ
14
188
سه گانه شد بیگانه مسعله این است
با این کارا هیچی درست نمیشه تا زمانی که شوفر هست همینه اوضاع تیم ششم پایتخت
۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۲:۵۱
پاسخ
187
92
آبی آسمونی
خیلی از شفر میترسی انگار.. با تیمی که پارسال ساخت، خیلیا رو دست به کار کرد تا سریع تیمشو از هم بپاشن.. ولی مطمئن باش تیمی که ریشه توی خاک داره، تا فلک و افلاک قد میکشه.. شما بی جنبه ها تازه بعد اینهمه سال فهمیدید فینال آسیا یعنی چی، خودتونو گم کردید ولی عمو جون ما تا حالا 4بار تجربش کردیم. میخای بفهمی چقدر استقلال از شماها بزرگتره، برو توی سایت کنفدراسیون آسیا، ببین بزرگترین و پرافتخارترین تیم های آسیا کدوم تیمها هستن.
۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۳۷:۴۱
21
21
Blue
دمش گرم، باید چند بازیکن رو که ادعایی الکی دارند رو تنبیه کنه تا بقیه حساب کار دستشون بیاد، اسماعیلی اصلا پشت محوطه پاس نمیده، فقط خودش مستقیم میزنه، رونالدو هم انقد خودخواه نیست
۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۴:۵۳
پاسخ
30
314
امین
هر چی عالیجناب شفر بگه....
۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۵۲:۵۲
31
20
nima
تنها بازیکنایی که باجونو دل بازی میکنن اسماعیلیوصیاد منشو روح اله باقرین تبریزیم دوندگیش زیاده ولی اصلا تو بازی استقلال سانت از جناحینو نمیبینم واسه همین شفر میرزارتش بیرون .خریدا بهیچ وجه جواب ندادن باقریم دقت کنین امار لو دادن توپش بالاست یه پاس سادرو نمیتونه بده دانشگرم که نگم وضع تیم خرابه یه اسماعیلیو روزبه نمیگم عالین ولی الان میتونن کمک کنن نباید کنارشون میزاشت شفر تفکرش بدر نمیخوره تموم هوادارا همینو میگن پارسالم تیم منصوریانو گرفت که خودشم میتونست همین نتایجو بگیره جو استقلال داغونه حتما باید شفر یه مربی داخلی داشته باشه یا بره اینزوری ادامه داشته باشهدیگه این فصل نا امیدمون میکنه کینگ شفر تلاشتو کردی جواب نداد حالا بروتا خازره های خوبت فقط برامون بمونه.
۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۳۲:۳۲
28
8
میلانی اصیل
بعنوان یه پرسپولیسی میگم شفر باید پارسال همچین اخلاقی رو پیدا میکرد!شجاعیان رو چند جلسه اگه میذاشت رو نیمکت اگه منت رفته ها رو نمیکشید الان بعضیا واسه خودشون تیم داری نمیکردن و خودشونو وارث استقلال نمیدونستن!برانکو اسک رامین رو دراورد رو نیمکت!احمدزاده رو بخاطر یه اعتراض کوچیک به خاطر بازوبند کاپیتانی3جلسه گذاشت رو نیمکت!مسلمان رو کنار گذاشت!نتیجش اینه الان با11بازیکن فیناله!بازیکن خود سر جاش تو پرسپولیس و استقلال نیست!
۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۰:۳۸
22
329
zizoافسانه ای
با این کارای که شفر انجام میده فکر کنم نیم فصل از استقلال میره این چه کاریه اخه تیم نه دفاع داره نه هافبک خوب اونوقت دوتا از خوبارو خط زده عجبا