چهارمین فرصت برای کالدرون؛ بازگشت به روزهای خوشبختی؟

چهارمین فرصت برای کالدرون؛ بازگشت به روزهای خوشبختی؟

12201
18:10
22 آذر 1398
کالدرون نباید برای چهارمین بار، فرصت بازگشت به شرایط آرمانی را از دست بدهد.

به گزارش وب‌سایت نود، در روزهایی که کالدرون انتقادات زیادی را متوجه خود می‌بیند و با سوالات زیادی در مورد تیمش و نحوه بازی آن مواجه می‌شود استراماچونی در تیم رقیب شرایطی کاملا متفاوتی را تجربه می‌کند. او حسابی مورد تمجید و تحسین قرارگرفته و برای بازگشتش به استقلال همه بسیج شدند. این تفاوت در حالی وجود دارد که کالدرون از نظر میانگین امتیاز کسب‌شده عملکرد بهتری نسبت به همتای ایتالیایی‌اش دارد. همچنین پرسپولیس در صورت دو برد در بازی پیش‌رو و بازی عقب‌افتاده‌اش می‌تواند بالاتر از استقلال صدرنشین شود تا در این زمینه هم موفق‌تر از آبی‌ها عمل کند. با این حال کالدرون و نتایجش چندان به چشم نیامده‌اند و قطعا قسمتی از این اتفاق به دلیل  فصول گذشته و نتایج و بازی‌های پرسپولیس با برانکو است که توقعات را بالا برده. بخشی از این به چشم نیامدن نتایج هم به دلیل پیوسته نبودن بردهای پرسپولیس است.

پرسپولیس در حالی بهترین میانگین امتیاز را در میان تیم‌های لیگ برتر ثبت کرده که بعد از هفته چهارم نتوانسته از میانگین 2 امتیاز از هر بازی عبور کند. آنها بعد از باخت مقابل سپاهان در هفته پنجم میانگین 2 امتیاز از هر بازی را از دست دادند و تا الان نتوانسته‌اند به آن دست پیدا کنند. بعد از بازی با سپاهان، پرسپولیس می‌توانست با بردن پدیده به این میانگین امتیاز برسد اما این بازی را باخت. هفته نهم مقابل ماشین‌سازی در تهران فرصت دیگری برای عبور از میانگین امتیاز مورد نظر بود اما یک تساوی با از دست دادن پنالتی توسط علیپور کالدرون را ناکام گذاشت. هفته یازدهم با نفت مسجدسلیمان فرصت بعدی بود که آن هم با یک باخت از دست رفت.

حالا پرسپولیس در شرایطی به مصاف سایپا می‌رود که دو بازی قبلی را با برد پشت سر گذاشته و در آستانه یک موقعیت طلایی دیگر قرار دارد. آنها برای برد در این بازی انگیزه بالایی دارند. پیروزی مقابل شاگردان صادقی که روی کاغذ هم کار راحتی است هم طلسم پرسپولیس را برای رد شدن از میانگین 2 امتیاز از هر بازی می‌شکند و هم شانس قهرمانی نیم‌فصل و قرار گرفتن بالای استقلال را بسیار بالا می‌برد. کالدرون و شاگردانش این بار دیگر فرصتی برای اشتباه ندارند. آنها اگر به دنبال یک پایان شیرین برای نیم‌فصل پرفراز و نشیب‌شان هستند باید سایپا را حسابی جدی بگیرند. 

30388

نظرات کاربران
عشقپلیس
به امید برد پرگل فردا
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۳:۵۳
پاسخ
0
8
پسر سرخ
آقای هوادار!! پیشرفت بازی های پرسپولیس کالدرون رو منصفانه ببین. اینقدر خودتو توی گذشته و برانکو گم کردی که همه موفقیت های تیم ات رو کتمان می کنی!! پرسپولیس پارسال برانکو، مگه چقدر مقتدرانه بازی می کرد که الان توقع بردهای پرگل داری!؟ یکم منصف باشیم و پشت تیم مون رو گرم کنیم. این پرسپولیس کالدرون بسیار امیدوارکننده است. با اضافه شدن مهاجم خارجی، می تونه رویایی هم بشه.
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۷:۲۵
پاسخ
0
9
Threem
ان شا الله که با برد خوب آماده میشیم واسه صدرنشینی
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۸:۵۷
پاسخ
0
8
❤فرهاد❤
دو بازی رو هم میبریم و نیم فصل دوم میریم برای چهارمین قهرمانی
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۴:۱۸
پاسخ
0
9
RED MRE:قهرمانی کسب وکار سرخهاست
صدر و خالی کنید صاحب اصلیش داره میاد..‌
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۷:۰۳
پاسخ
0
8
پرسپولیس
فکرکنم کالدرون تنهامربی تاریخ باشگاه پرسپولیس باشه که بانتایج نسبتاخوبی که گرفته اماتنهاست وخیلی طرفدارنداره
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۰:۴۸
پاسخ
0
9
محمدفیروزی
با کالدرون میتونیم پوکر کنیم.
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۴:۵۷
پاسخ
0
6
رامین
صدر مسدود میشه مثل 3 سال گذشته. از مدرس و شریعتی برین. پرسپولیس کبیر.
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۵:۵۲
پاسخ
0
6
سالار
با توجه به بازی که تو زمین سایپا هست و با توجه به اینکه اونها میان که گل بزنند پس میتونیم تو ضد حملات کلک تیمشون رو بکنیم.به امید خدا باید این بازی رو ببریم تا با قدرت تمام تو نیم فصل دوم برویم برای چوبله کردن قهرمانیمون.
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۳:۴۰
پاسخ
0
5
ایوب قرمز خورموج
کالدرون اصلا مربی خوبی نیست و نتایج پرسپولیس تا الان فقط به دلیل نبوغ و خلاقیت فردی بازیکناست....
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۹:۲۵
پاسخ
7
0
رضاSh
پرسپولیس توی فصل جدید پانزده تا بازی توی لیگ و حذفی انجام داده.جز بازی با ذوب آهن پرسپولیس توی هیچ کدوم از بازیهای دیگه خوب نبود و تنها دلیلش هم کالدرون بود.پرسپولیس و استقلال هزینه گذافی رو به مربی دادن.پرسپولیس امسال میتونست با کریم باقری کار کنه و مطمئنم باقری خیلی بهتر میتونست کار کنه چون سالها کنار تیم بوده.800هزار دلار قرارداد یه سال کالدرونه یعنی چیزی حدود 9میلیارد.اگه یک و نیم میلیاردش رو میدادن به باقری و 500هزار تاش رو یه خارجی خوب میگرفتن الان پرسپولیس با اقتدار صدر جدول بود.ولی اومدن 800هزار دادن به کالدرون و600 هزار به جونیور!!!جونیور بازیکنی بود که میبایست برای یه سال قرارداد کمتر از 100هزار دلار بگیره ولی بازی نکرد و 250تا گرفت و رفت.همه اینا از یه چیز سرچشمه میگیره:مدیریت نالایق،کسایی که بویی از مدیریت نبردن ولی همه جا هستن.با این اوصاف امیدوارم پرسپولیس امسالم قهرمان بشه چون از همه تیما بهتره و دلایلی که میتونه مانع از قهرمانی پرسپولیس بشه وزارت ورزش،فدراسیون و البته تفکرات کالدرونه!
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۷:۲۲