کابوس تکراری برای سپاهان؛ دقیقه نود و اِن‌اُم!

کابوس تکراری برای سپاهان؛ دقیقه نود و اِن‌اُم!

14045
00:36
09 خرداد 1398
یک بار دیگر سپاهان، در آخرین ثانیه‌ها فرصت رسیدن به یک جام را از دست داد.

به گزارش وبسایت نود، سپاهان در جام حذفی هم مثل لیگ برتر، کورس قهرمانی را به پرسپولیس باخت و فصل را بدون جام تمام خواهد کرد. در بازی که آن‌ها، تا ثانیه‌های پایانی با وجود 9 نفره شدن در وقت اضافه مقاومت کردند و فقط چند ثانیه، برای کشاندن مسابقه به ضربات پنالتی کم آوردند. آن هم در شرایطی که چند دقیقه قبل از خوردن گل، یک پنالتی را هم از دست داده بودند.

باختن در آخرین ثانیه‌ها، تجربه جدیدی برای سپاهان نیست. لیگ هفتم، سپاهان تا دقیقه نود و ششم قهرمان لیگ برتر بود. تا لحظه‌ای که سپهر حیدری، با ضربه سر نام قهرمان لیگ را عوض کرد.

این فصل، نوبت استقلال بود که در دوئل سرنوشت ساز، سپاهان را به همین شکل ببرد. بازی تا آخرین ثانیه‌ها، مساوی دنبال می‌شد و پاتوسی، با یک دریبل و ضربه تماشایی، همه امتیازات مسابقه را به استقلال داد. سپاهان از صدر دور شد و تا هفته آخر، نتوانست قهرمانی را پس بگیرد.

امشب هم سپاهانی‌ها، تصویری تکراری را تجربه کردند. کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی، می‌توانست سپاهان را در جام حذفی نگه دارد اما شوت نوراللهی در واپسین ثانیه‌ها با اشتباه یزدانی، وارد دروازه شد و همه چیز را تمام کرد. پرسپولیس، به فینال جام حذفی رسید و سپاهان یک بار دیگر، نزدیک خط پایان همه چیز را از دست داد.

22330

نظرات کاربران
پرسپولیس ایران
ممنونم خدای بزرگ.
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۹:۴۷
پاسخ
4
340
علی
با رفتن قلعه نوعی از فوتبال فوتبال ما یه نفس میکشه
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۹:۱۲
پاسخ
7
364
saeed
جدا از اینکه پرسپولیس عالی و تاکتیکی کار کرد،ولی تیم مقابل به مربی خودش باخت،چون اصلا روال رو باخته بود از تعویض هاش معلوم بود،که اینم دلیلش هوشمندی سر برانکو بود،زنده باد طوفان سرخ
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۷:۲۸
پاسخ
5
366
کوپا امجدیه ۵۰ سال پیش
انصافا سپاهان تو زمین حرفی برای گفتن نداشت و اسیر تاکتیک پرسپولیس شده بود. ولی بیرون زمین چرا. خیلی حرف واسه گفتن داشت.
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۶:۰۹
پاسخ
4
378
شازده آبی
من ک دلم روشنه . . . . کابوس قشقایی هم پیروزی‌و می‌گیره.
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۶:۴۵
پاسخ
388
8
سرخ فام
اونیکه جلوی دوربین پخش زنده ب شجاع فحش رکیک داد دقیقه ۱۲۰ ب خودشون گل زد!!!
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۷:۱۴
پاسخ
3
350
amiR
کل 120 دقیقه یدونه شوت مهرداد محمدی زد بعد میگن ما به خودمون باختیم و به داور باختیم و چی و چی. بسه دیگه، باشگاه رم فهمید شما ژاپنیا هنوز نفهمیدید
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۶:۵۱
پاسخ
6
324
علی پرسپولیسی
بازم رفتین تو غار؟؟؟خخخ.پرسپولیس عالی بازی کرد.در کل زمان بازی بهتر و سرتر از سپاهان بود.حق پرسپولیس فقط قهرمانی هست.دم همه بازیکن ها و کادر فنی گرم.مرسی پرفسور.
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۵:۳۱
پاسخ
5
258
aria
این قرمز کنه دوسش دارم خیلی زیاد دبل قهرمانی بهش میاد..... ماشاءالله ارتش سرخ واقعا تو اون جهنم کولاک کردید....
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۲:۵۸
پاسخ
6
222
تیم ملی کمان 99
هم اخلاق را باختید هم نتیجه را عبرت بشه که با حاشیه سازی نمیشه به جایی رسید اخراج هم شدید
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۲:۵۵
پاسخ
5
233
خان دایی
سپاهان فقط فوتبالو باخت ؟!
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۰:۲۹