کاتانچ: از حساسیت بازی باخبر بودم،از بازیکنانم خواستم از حاشیه دوری کنند/از حالا به فکر بازی با بحرین هستم

کاتانچ: از حساسیت بازی باخبر بودم،از بازیکنانم خواستم از حاشیه دوری کنند/از حالا به فکر بازی با بحرین هستم

4101
20:27
23 آبان 1398
سرمربی تیم ملی عراق بعد بازی با ایران گفت: در ابتدا باید از تمام بازیکنان به خاطر این جوانمردیشان در این بازی تشکر کنم و این برد را به ملت عراق تبریک می گویم.

به گزارش وب‌سایت نود، تیم ملی فوتبال کشورمان امروز در چهارمین بازی خود در انتخابی جام جهانی 2022 قطر به مصاف عراق رفت و این دیدار در نهایت با برتری 2 بر یک به نفع عراق به پایان رسید.

کاتانچ، سرمربی تیم ملی عراق بعد از این بازی گفت: در ابتدا باید از تمام بازیکنان به خاطر این جوانمردیشان در این بازی تشکر کنم و این برد را به ملت عراق تبریک می گویم. از نتیجه به دست آمده خوشحالم.

وی افزود:مردم عراق در چنین شرایطی مستحق پیروزی بودند و امیدواریم این برد باعث خوشحالی آنها شده باشد. من از برد خوشحالم ولی از الان به فکر بازی بعدیمان مقابل بحرین هستم تا با تمرکز در آن بازی نیز به پیروزی برسیم. مهمترین چیز کار و تلاش در هر بازی است.

سرمربی عراق عنوان کرد:می دانیم در این بازی نتیجه بسیار مهم بود ولی افراد نباید بعد از یک بازی بگویند که مربی خوب یا بد است. اگر ما در این بازی خوب بازی می کردیم و می باختیم نشان از بدی مربی نیست. از بازیکنان می خواهم تنها روی بازی ها تمرکز کنند.

کاتانچ درباره حساسیت دیدار ایران و عراق گفت: از حساسیت دربی ایران و عراق در آسیا آگاهی داشتم به همین خاطر سعی کردم به بازیکنانم بگویم که تنها به بازی تمرکز کنند و از هر گونه حاشیه سازی دوری کنند. کار کردن در این منطقه واقعا سخت است چون مربی از هر لحاظ زیرفشار زیاد است و کار طاقت فرسایی دارد.

4416

نظرات کاربران
بوفون
از الان به فکر بازی با بحرین هستید.شما گفتی ما هم باورمون شد.همه میدونن برای حذف ما با هم مساوی میکنید.
۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۵:۵۳
پاسخ
11
33
پوریا
رسانه و مردم دارن تیم و نابود میکنن کجاست این همدلی، باور کنید اگه همگی حمایت بکنیم با همین ویلموتس هم میشه کلی افتخار کسب کرد
۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۴:۴۲
پاسخ
34
12
سهند
مطمئن هستم که تیم ملیمون برمیگرده با قدرت بییشتر و همه رقیبان رو از دم تیغ میگذرونه.باید بازیکنهای با تجربه رو به تیم ملی بیشتر دعوت کنه و از جهانبخش و اشکان دژاگه استفاده کنه.باید سامان قدوس هم به تیم ملی برگرده.ابراهیمی افتضاح بازی کرد کاش به جاش امید نورافکن و یا کیانی بازی میکرد.با امید خدا تیم بهتر میشه و به زودی شاهد موفقیت های زیاد تیم میشیم.
۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۰:۵۲
پاسخ
33
26
بهبهان
سرمربی ایران بارامین رضاییان ومحبی وکنعانی زادگان وشجاعی وتاکتیک نداشتش.بردودودستی تقدیمت کرد.وریاغفوری.مهدی ترابی.فرشیداسماعیلی.دیگه بایدچیکارکنن
۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۱:۴۶
پاسخ
6
38
TT فراتر از باشگاه ✔
یعنی میشه بحرین با عراق مساوی کنه :/
۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۷:۱۴
پاسخ
3
20
مهدی
این بازی از نظر اونا مثل به دربی بود، در صورتیکه ما ایرانیها انقدر برامون مهم نبود...
۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۹:۵۷
پاسخ
6
54
مارادونا
شاید با همین بازی از جام جهانی حذف بشیم . مهم نبود ؟ از صد تا دربی هم برامون مهمتر بود این بازی .
۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵:۰۶
2
22
من بی پرسپولیس زیستن نتوانم
پیش از هر چیزی ما باید تغییر تاکتیک بدیم و بکوشیم تا توپ رو بیاریم رو زمین و این سیستم کیروشی رو کنار بذاریم ،،،، بازیکنانی همانند رضاییان و پورعلی گنجی و ابراهیمی و شجاعی و حاج صفی هم به هیچ روی نباید به تیم ملی راه پیدا کنند و بیرانوند و طارمی و آزمون هم باید برن رو نیمکت تا حساب کار دستشون بیاد که کجا دارند بازی میکنند. ،،،،،، ما باید بازیکنان باانگیزه و دونده و توپ نگه داری همانند قلی زاده و قدوس محرمی و کاوه رضایی ، ترابی رو بازی بدیم
۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۹:۲۵
پاسخ
55
40
حاج حسیین
خخخخ چی از فوتبال میفهمی این تیم اصلا تاکتیک نداشت بله بعضی از بازیکنها الخصوص پرسپولیسی ها حتما از تیم باید خط بخورن
۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۰:۳۱
16
21
LOGAN
اگر در ایران عراق و بحرین رو نبریم پس ننگ بر ما...تورو خدا تورو پیعمبر چاپ کن ادمین
۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۳:۵۲
پاسخ
2
60
محمد خواجوئی راوری
چراما جرآت جوانگرایی نداریم آیا ابراهیمی شجاعی امیری نباید بازنشسته شوند
۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۴:۲۷
پاسخ
3
66
Majid تاجی
شاید استحقاق برد رو داشتین. ما که تیممون داغونه و با اینهمه ستاره تعطیلیم.
۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۲:۳۱
پاسخ
2
57
۴*۶
خداروشکر ک بردید ...خداکنه این باخت باعث شه تیم ملیمون در حد خودش ظاهر شه و کسانی ک لیاقت دارن دعوت شن... واقعا افت هست برا تیم ملی که همچین نمایش داغونی داشته باشه روبرو تیم های عربی :/ شجاعی تا نابودمون نکنه بطور کامل, خدافظی نمیکنه
۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۹:۵۸
پاسخ
1
60
حمید
خوشحالیاااااااااااا.
۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۵:۰۲
پاسخ
1
44
nima
این شجاعی و ابراهیمی چرا باید باشن برو دیگه پیر شدی...احمدو علی کریمی رو باید بذاره.ابراهیمی تو تیمش هم ذخیره س..
۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۴:۱۹
پاسخ
3
75
آرمین 68
کاتانچ یه جورایی در آستانه اخراج قرار داشت. اگر مقابل تیم زنگ تفریحی که ویلموتس ساخته قرار نمیگرفت، اخراج میشد. مثل سرمربی سابق کره جنوبی!
۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۴:۱۳