کاتانچ در آستانه اخراج/ عراق هم مثل ایران بدون سرمربی می‌شود

کاتانچ در آستانه اخراج/ عراق هم مثل ایران بدون سرمربی می‌شود

7194
09:45
15 آذر 1398
یک رسانه عراقی مدعی شد که سرمربی تیم ملی این کشور بعد از باخت مقابل بحرین برکنار می‌شود.

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از فارس، تیم‌های ملی فوتبال عراق و بحرین رقبای ایران در انتخابی جام جهانی 2022 شب گذشته در مرحله نیمه نهایی مسابقات کشورهای عربی به مصاف هم رفتند. این دیدار در نهایت در وقت‌های قانونی با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

بحرین در نهایت با نتیجه 5 بر 3 در ضربات پنالتی برنده بازی شد تا عراق از این مسابقات حذف شود و بحرین به فینال مسابقات راه پیدا کند.

برنامه ورزشی «استدیو الجماهیر» عراق مدعی شد که سرکو کاتانچ، سرمربی تیم ملی عراق به خاطر این شکست بعد از مسابقات کشورهای عربی برکنار می‌شود.

تیم ملی کشورمان نیز این روزها شرایطی مشابه عراق را دارد و فدراسیون در حال مذاکره نهایی برای فسخ قرارداد مارک ویلموتس است. تا اینجای مسابقات تیم ملی کشورمان با کسب 6 امتیاز در رده سوم جدول گروهی انتخابی جام جهانی قرار دارد. عراق و بحرین به ترتیب با کسب 11 و 9 امتیاز در رده اول و دوم جدول قرار دارند.

4416

نظرات کاربران
TT فراتر از باشگاه ✔
کاش‌تا بازی ما نگهش دارن خیلی سطحش پایینه البته سطحش بالاتر از ویلموتسه :/
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۷:۵۸
پاسخ
2
1
آریا
اونا بخاطر باخت در تورنمنتی قومی، سرمربیشونو عوض میکنن ولی ما بعد از دو شکست در راه رسیدن ب بزرگترین اتفاق فوتبالی دنیا میخواستیم عوامل باختها رو تحمل کنیم.(ویلموتس و فدراسیون).
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۴:۱۸
پاسخ
0
47
Matin
آنقدر با ویلموتس بد بودیم که به این عراق باختیم .عراقی که خیلی داغونه و داره مربیشو اخراج میکنه
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۴:۴۶
پاسخ
5
49
سالار
کلا کشورهای عربی فوتبال بسته ای بازی میکنند و این کار رو برای گل زدن سخت میکنه.معمولا تو بازیهای بسته باید از سانتر و ضربه سر و یا از ضربات راه دور و ضربات ایستگاهی استفاده کرد.به نظر من باید این ها رو لحاظ کرد و در بازیهای مثل بحرین و عراق از سیستم امیر قلعه نویی استفاده کرد.
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۲:۱۷
پاسخ
5
40
ستارگان سرخ ایران
عالیه اخراجش کنید این یک ضربه بزرگ به تیم عراقه و سودش برای ما
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۰:۴۸
پاسخ
6
39
حسین
باور کن فوتبال ما خیلی بزرگ تر از عراقه.نباید ب این روز بیوفتیم ک ارزوی اخراج بازیکن عراق و بکنیم...(میدونید ک چی گفتم).یا از اخراج سرمربی عراق خوشحال بشیم.باور کنید فوتبال ما پر از استعداده فقط مدیر فوتبالی نداره.ادمین لطفا چاپ کن مرسی
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۱:۲۲
0
34
محمد خواجوئی راوری
بحرین فوتبالی کثیف بازی میکنه بردنش خیلی سخته سال ۲۰۰۵ به لطف سانتر استثنائی زندی ستاره تیم کایزرسلاترن قهرمان بوندسلیگا وضربه سر محمدنصرتی ۱بر۰ و دفاع جانانه یحیی گل محمدی و رحمان رضائی بسختی بحرین را بردیم رفتیم جام جهانی شکستن سد بحرین اتحاد وحمایت همه جانبه ملی را میطلبد همه باهم علیه بحرین ۱۵ خرداد ۹۹ ورزشگاه ۱۰۰هزار نفری آزادی آزادی را جهنم بحرین میکنیم
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۷:۵۴
پاسخ
7
52
بیطرف
با کیروش ۶تا به همین بحرین زدیم.
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۴:۵۲
20
15
نفسم تی تی
ترکتوربایددنیزلی اخراج کنه بهترین موقعیت برای جذب این مربی هس
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۸:۳۸
پاسخ
48
11
حمید
بحرین چرا عراقو ایرانو بیچاره کرده؟؟؟؟؟؟؟ چون بازیکناش تا آخرین نفس کم نمیزارن و غیرتی بازی میکنن جلوی این دو تیم.
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۰:۴۳