کارشناسی داوری دیدار سپاهان و پرسپولیس از زبان عسگری

کارشناسی داوری دیدار سپاهان و پرسپولیس از زبان عسگری

52304
00:22
09 خرداد 1398
کارشناس داوری فوتبال ایران می‌گوید تیم داوری مسابقه سپاهان و پرسپولیس عملکرد قابل قبول و خوبی داشته است.

به گزارش وبسایت نود، حسین عسگری، کارشناس داوری فوتبال درباره عملکرد داروی بازی پرسپولیس و سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی اظهار کرد: این بازی یکی از بازی‌های فوق العاده سخت چه به لحاظ داوری و چه از لحاظ فوتبالی بود. به تیم داوری تبریک می‌گویم. آن‌ها وظیفه خود را به خوبی انجام دادند و همکاری بسیار خوبی در این بازی داشتند. آن‌ها قضاوت کم نقصی از خود ارائه دادند.

او درباره صحنه پنالتی که برای سپاهان اعلام شده بود خاطرنشان کرد: از تلویزیون نشان نمی‌داد که آیا واقعاً پنالتی است یا نه اما داور که به دنبال دردسر نیست که بخواهد الکی پنالتی بگیرد و تصمیم داور حتماً درست بوده است.

او اخراج ایران پوریان و حواشی و بعد از آن اظهار کرد: همه اخراج‌ها درست بود. چرا بازیکنان به تصمیم داور پرخاشگری می‌کنند؟ باید یک آسیب‌شناسی توسط متخصصین انجام شود تا ما شاهد چنین حواشی نباشیم.

عسگری ادامه داد: باید در این رابطه کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال دخالت کنند و به نظر من باید آقای تاج از تیم داوری این مسابقه به خاطر داروی مدیریت خوبی که در این بازی داشته تقدیر کند.

20441

نظرات کاربران
آرش۷۷
بازیکن سپاهان سریع بلند شد که ضد حمله نخورن ،یه دفعه دلور پنالتی گرفت!!!!اینقد جوک بود که سپاهانیا پشت توپ نمیومدن و باورشون نمیشد!!!!پرسپولیس با اشتباه داورت میباخت شب راحت میخوابیدی؟؟؟؟
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۴۸:۳۶
پاسخ
43
581
گلی خانم
جامعه داوری پرسپولیسی هستن! :))))))
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۴۵:۳۴
پاسخ
503
61
اریا
تو که راست میگی فیل ها هم پرواز میکنند
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۸:۱۴
پاسخ
27
361
پرسپولیس ایران
بهترین داوری ای که تا بحال دیده بودم.واقعا عالی بودی.نترس و با غیرت
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۸:۰۹
پاسخ
76
266
۶
با اشتباهات سهوی داورم نتونسن ببرن،اقای زاهدی بخاطر شجاعتش تا قبل نه نفره شدن سپاهان باید بهش تبریک گف هرچند بعدش یکم عوض شد سوتاش، قانونو ک عوض کردن، اما بازم نتونسن
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۵:۰۱
پاسخ
25
364
علی
اینم از کارشناسی،داور دنبال دردسر نیست که الکی پنالتی بگیره!!!!!!!!
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۹:۳۸
پاسخ
14
353
عشق آبی
یکی به این داور بگه اگه اخراج ایران پوریان به خاطر اینکه گفت کرنر نشد(و درست هم گفت)درست بوده که باید ۴...۵ بازیکن پیروزی به خاطر اعتراض اخراج میشدن آخه با چه رویی این حرف رو زد
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۵:۰۸
پاسخ
398
52
افتخار ایران
اقای عسکری عزیز اولا داور دو تا صحنه یکبار توپ به دست بازیکن سپاهان خورد یکبارم روی علیپور تو محوطه خطای صد در صد کردن دو تا پنالتی نگرفت یزدانی به دلیل فحاشی باید اخراج میشد پنالتی سپاهان از روی ترس و اضطراب و با اشتباه کامل گرفته شد بازم خدا رو شکر حداقل پرسپولیس به حق بازی رو برنده شد وگرنه باز هم مقابل سپاهان داشت حق این تیم مردمی پایمال میشد
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۳:۴۴
پاسخ
21
297
حسام
باید کمیته انضباطی و کمیته اخلاق عوض بشن.این همه شاهد بی انضباطی و بی اخلاقی هستیم.هر چی هم حکم می دن به هیچ وجه بازدارنده نبوده که اتفاقا این احکام جو انضباطی و اخلاقی را بدتر هم کرده!الان معضل بزرگ فوتبال ما همین دو کمیته هستند.باید عوض بشن.تاج هم همیشه مدارا می کنه!و این شرایط را بدتر کرده.و الا بازی خوب بود.خود داوری هم خوب بود.این اعتراضات بی مورد و موارد انضباطی و بی اخلاقی فقط خوب که نبود هیچ خیلی هم بد بود!
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۰:۱۶
پاسخ
2
179
پرسپولیس54
کیانی هند کرد داور ندید پنالتی بود !!!
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۰:۰۵
پاسخ
17
210
زمانی
احسنت استاد عسگری
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۰:۰۳
پاسخ
73
29
تیم ملی کمان 99
داور باید دو سه بازیکن سپاهان را قبل دقیقه 90 اخراج میکرد خیلی ضعیف داوری کرد
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۷:۱۶
پاسخ
20
179
پرسپولیس قلبم
خدایه پرسپولیسی نمیخایم‌ نمیخایم!!و خدا هم‌پرسپولیس را دوس دارد..ب احترام ارتش سرخ تعظیم کنید ششتقلالیا
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۰:۱۸
پاسخ
22
233
Amir perspolisi
بقرآن مجید حتی اگه پرسپولیس بخاطر اون پنالتی بازنده میشد باز میگفتم زاهدی فر بهترین داوری و شجاعانه ترین قضاوت رو کرد
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۶:۱۷
پاسخ
61
452
ایمان۰۴
خالی نبند بابا...
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۴۰:۵۰
135
22
Amir perspolisi
در ضمن اینم بگم پنالتی گرفته شده اشتباه بود ولی زاهدی فر پنالتی نگرفت بلکه داور پشت دروازه پنالتی گرفت و این اصن ربطی به قضاوت زاهدی فر نداشت
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۰:۱۸
10
176
(((PersePolis)))
از نظر آقای عسکری همه چیز درسته!! سپاهانی های عزیز، برای یک کرنر اشتباه میخواید داور رو بزنید!! بعدم ک ده نفره میتونستید به پنالتی بکشونید، اما کیروش جونتون عامل باختتون شد!!
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۴:۴۲