کاروان پرسپولیس وارد تهران شد

کاروان پرسپولیس وارد تهران شد

4675
12:02
13 خرداد 1398
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از قهرمانی در جام‌حذفی دقایقی قبل وارد تهران شدند.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، کاروان تیم فوتبال پرسپولیس که بامداد امروز موفق شد به قهرمانی جام‌حذفی برسد دقایقی قبل از اهواز وارد تهران شدند.

4 ملی‌پوش تیم پرسپولیس هم در این سفر همراه با سرخ‌پوشان وارد تهران شدند و قرار است در ساعت 15 امروز خود را به مربیان تیم ملی معرفی کنند.

2051

نظرات کاربران
مافیای سرخ
قهرمانان قلابی خخخ....
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۱:۴۳
پاسخ
30
4
عشقممم نیمار
قالپاقی ک‌پارسال شیش_پولیسیا بهش میگفتن همون‌ک‌ماشینه.. دیشب دیدم ب خاطرش چقد براش خوشحالی کردن اونم با اینک حقشون نبود و جعلی بود :-) اگ شیش_پولیسیا نبودن نمیدونستم‌باید از چی خندم‌میگرفت :-)
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۵:۲۴
پاسخ
33
2
hb
خسته نباشن متعصبین و قهرمانان فقط مونده این مدیریت نالایق که به وعده هاش جامه عمل بپوشونه
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۴:۵۶
پاسخ
2
63
سارابیا
ای شلوغا دارید همه جام ها رو می روبایید!!!
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۳:۵۹
پاسخ
3
59
آبی
جالبه متحد شدن رسما تراکتوریا و اسدقلالیا با سپاهانیا
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۱:۰۱
پاسخ
3
57
fc.perspolis
خسته نباشید وخداقوت... دمتون گرم وممنون
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۷:۱۱
پاسخ
7
132
تیم ملی کمان 99
اماده سازی ارتش سرخ برای فصل بعد و ان شاء الله فتح اسیا شروع شد طوفان سرخ هر دوجام ایران را درنوردید رقیا به وحشت افتادند
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۶:۳۱
پاسخ
3
129
سپاهان،استقلال،تراکتور
همه تو این چهارسال به این نوع افتخارآفرینی پرسپولیس اعتراض کردن از بازیگر سینما بگیر تا پیشکسوتان فوتبال از سرمربی تیم دست دومی داماش بگیر تا سرمربیان و کادر فنی همه تیم های لیگ برتری!اینجوری فقط هوادارو فوتبال زده کردین آقایون مدیر آقای تاج،ساکت،بهاروند،فتاحی و رئیس کمیته داوران آقای رفعتی...
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۸:۰۱
پاسخ
172
3
Samie
طبیعی هرتیمی که ببازه و با کلی هزینه کردن موز هم گیرش نیاد ناراحت میشه! به قول شیخ منصور ( مالک سیتی ) وقتی از یک حدی بیشتر افتخار کسب میکنی طبیعی که مورد حسادت دیگران قرار بگیری ...
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۶:۱۰
1
66
RedArmy
به قول یه آقایی، حسادت شغل دومه مردم ایرانه. پس اینا عجیب نیست.
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۲:۵۸
1
63
پرسپولیس ایران، نه استقلال تهران
اره وقتی ۴۰۰ میلیارد خرج کنی ۴۰تا بازیکن تو لیست تیمت باشه اخرشم مربی تیمت رو اخراج کنی هیچی هم نصیبت نشه بایدم ناراحت باشی بایدم همرو مقصر بدونی بجز خودت
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۲:۰۹
1
66
آبی
خخخ
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۱:۵۹
39
3
علی
ببخشید که پماد گرون شده و نمی تونی بخری!!
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۲:۵۸
1
56
Jon snow
فصل برای کادر فنی و بازیکنان تموم شد و اونا به بهترین شکل ممکن انجام وظیفه کردن حالا فصل فعالیت مدیران تیمه امیدوارم اونا هم درست به وظیفشون عمل کنن و اگه نمیتونن برن تا به هوادار خیانت نکنن.
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۶:۱۷