کاشیما حریف رئال مادرید شد

کاشیما حریف رئال مادرید شد

4182
18:39
24 آذر 1397
کاشمیا با شکست گوادالاخارا توانست به نیمه نهایی جام جهانی باشگاه‌ها صعود کند و حریف رئال مادرید شود.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از ایسنا، مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی باشگاه‌ها شنبه با دیدار تیم‌های کاشیما و گوادالاخارا آغاز شد. قهرمان آسیا توانست ۳ بر ۲ تیم مکزیکی را شکست دهد و به نیمه نهایی صعود کند.

گل نخست بازی را آنخل سالدیوار در دقیقه ۳ به ثمر رساند اما کاشیما توانست در نیمه دوم نتیجه را جبران کند و حریف رئال مادرید در مرحله بعد شود.

ریوتا ناگاکی، سرجینیو و هیرواکی آبه سه گل قهرمان آسیا را به ثمر رساندند. در لحظات پایانی لئو سیلوا به اشتباه دروازه‌شان را باز کرد تا اختلاف به حداقل برسد اما تیم مکزیکی دیگر فرصتی برای به تساوی رساندن بازی نداشت.

دیگر دیدار مرحله یک چهارم نهایی امشب بین دو تیم اسپرانس تونس و العین امارات برگزار می‌شود.

1870

نظرات کاربران
فرهاد
تازه داشتن فراموش میکردن بازم.....خخخخخ
۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۸:۲۸
پاسخ
74
44
ali
چیزی که برای شما قابل درک نیست اینه که همین رتبه نایب قهرمانی آسیا با دو پنجره بسته و افتضاح مدیریتی و 5 بازیکن اصلی جدا شده و کلی مصدوم برای ما کلی ارزش داره..بیشتر از عنوانش، این نشانی از تیم بودن پرسپولیسه. بر خلاف تیمهای دیگه که یک هفته در میون از طرف هوادارها بی غیرت خطاب میشن و تازه کادر فنیشون هم برای سرپوش گذاشتن به بی سوادی و کم کاری دوران پیش فصلشون در حال بازی دادن هوادارنشون هستن. شاد باشید که بازی تو فینال لیگ قهرمانان با این هزینه ای که تیمهای عربی میکنن برای تیمهای پرحاشیه شما فقط یک رویا خواهد بود.
۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۱:۳۳
24
30
عشقممم نیمار
چقد جالب ...روز شنبه .. کاشیما باز برنده شد :-) میگم‌شنبه ..اون‌روزی نیس ک‌ شیش_پولیسیا .بدترین روزشونه :-)
۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۷:۲۰
پاسخ
86
49
پرسپولیس قهرمان
اخه من نمی دونم چرا باید تیم هایی که با21 بازیکن به فینال جام حذفی نمی رسن راجع به تیمی که با12بازیکن به فینال لیگ قهرمانان رسیده نظر بدن؟
۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۵:۳۲
پاسخ
42
99
علیرضا م.
3 تا بازیکنتون که ولتون کردن و رفتن، 2 تا هم اواخر مصدوم شدن! چطوری از یه لیست 23 نفره، 12 نفر باقی موند؟ کجا دبستان می رفتی؟ نکنه پیش پرفسور برانکو؟ اونم هرچی می خواد کمک های داورا رو بشماره، عدد 1 به زبونش نمیاد تا ادامه اش بده! روی صفر مونده بنده خدا
۲۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۶:۲۸
34
20
شازده آبی
بدلیل نقش داورها ::::: گل حاج صفی
۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۶:۱۲
32
16
Sadrt
یادمه آخرین باری که جام آسیا رو دیدم تو دستای برانکو بود حتی اون شب برانکو هم رفت سوار اتوبوس کاشیما شد پس باید پرس ها با رعال بازی کنن دیگه درسته؟
۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۹:۳۰
پاسخ
67
40
امیر ۶
شیشتقلالیا یه جوری ریختن اینجا خوشحالن انگار تیم خودشون اسمش کاشیماست.نه داداش کاشیما همون تراختوره.میگی نه برو پرچمشونو ببین.تازه سوگیتا اوزارا هم دارن.
۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۱:۵۵
13
22
مصطفی
این تیم چقدر خوب که با شانس مارو بردن اونم با پنجره بسته ... به همین تراکتور بالای سه چارتا میزنه
۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۸:۱۹
پاسخ
30
57
علی 30 ثانیه
میگن مودریچ داره سعی میکنه که ریال رو منصرف که از حضور تو این مسابقات!!!! چون میگه استادم جناب پولفوسول نیست منم نموخوام بیام!!!!!!
۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۵:۱۶
پاسخ
50
32
Milad
مگه پیروزی حریف رئال نشده بود؟ََ!!
۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۰:۰۴
پاسخ
46
42
علی
نه شیشتقلال شده
۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۳:۲۲
16
15
شازده آبی
یادش بخیر قرار بود با رئال بازی کنن ::::: که یهو لئو سیلوا پیداش شد :::::: چالش سیبیل برانکو چی شد؟
۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۳:۲۷
پاسخ
43
35
میثم
بریزید تو خیابون خخخ
۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۸:۳۴
پاسخ
16
51
قشقایی
زنده باد کاشیما و پرچم ژاپن پرسپولیس مافیا و طرفداراش الان بشینین از خونه بازی کاشیما برابر ریال مادرید رو تماشا کنین خخخخخخخ
۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۲:۳۳
پاسخ
41
32
جبارسینک
وای اگه یکم دیگه مقاومت می کردیم با رئال بازی می کردیم ولی اشکال نداره انشالله امسال هم شاهد قهرمانی ایران تو جام ملتها باشیم و هم شاهد قهرمانی پرسپولیس وبازگشت ایران به قله اسیا
۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۱:۴۷
پاسخ
57
135
علی
با کیروش چشمم آب نمیخوره به جایی برسیم.. بازم احتمالا جلوی عراقی لبنانی یا شایدم کشور جدیدی کهتا حالا بهش نباختیم میبازیم و همون اوایل حذف میشیم! بعدشم دوباره بحث مار و عقرب و سم پاشی و خرزوخان و ... برای فرار رو به جلوی جناب بدون جام پیش میان
۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۰:۵۵
33
31
بهنام
ناراحت نباش، تا زمانی ک برانکو هست، پرسپولیس تو مسیر درست است و سال دیگه شانس زیادی واسه قهرمانی داریم، تا برانکو هست، زندگی باید کرد!!
۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۰:۳۶
25
34
علی 30 ثانیه
داداچ مقاومت رو زمانی به کار میبرن که بازی مساوی شده باشه و تو ثانیه های آخر یه تیم گل خورده باشه نه برای زمانی که یه گل هم نتونستین بزنین!!!!!
۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۶:۴۱
28
23
hamed
مقاومت میکردید؟ خخخخ تا صبح هم بازی ادامه داشت گل نمیتونستید بزنید. اونها امکان داشت بزنن البته.
۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۸:۱۲
32
28
نادر
تا همون فینالم با شانس و داوری و البته عدم بازی با تیم های شرقی رفته بودید، واقعا فکر میکنی این تیم می تونست نماینده میکزیکو شکست بده؟