کالدرون: رسانه ها فکر می کنند ترکیب پرسپولیس باید ثابت باشد/ کمیته انضباطی در مورد عالیشاه و نعمتی تصمیم می‌گیرد

کالدرون: رسانه ها فکر می کنند ترکیب پرسپولیس باید ثابت باشد/ کمیته انضباطی در مورد عالیشاه و نعمتی تصمیم می‌گیرد

13478
21:25
14 آذر 1398
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:ما شایسته این 3 امتیاز بودیم، می دانستیم که 9 سال است در اینجا برنده نشدیم اما امروز تیم من عالی بود.

به گزارش وب‌سایت نود، گابریل کالدرون در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن درباره این بازی اظهار داشت: قبل از هر چیز به بازیکنانم تبریک می گویم. به هواداران هم تبریک می گویم که حمایت کردند. ما شایسته این 3 امتیاز بودیم. می دانستیم که 9 سال است در اینجا برنده نشدیم اما امروز تیم من عالی بود. از بازیکنانم ممنون هستم.

*  می‌توانستیم برنده این بازی باشیم

وی در خصوص اینکه فکر می‌کرد پرسپولیس سه گل به ذوب‌آهن بزند، عنوان کرد: ما در بازی آخر موقعیت‌های زیادی داشتیم اما به گل نمی‌رسیدیم. در هفته‌ای که گذشت روی شوت و سانتر کار کرده بودیم و می‌دانستیم که بازیکنان توانمندی داریم و با این روش می‌توانیم برنده شویم. من درباره کیفیت تیم خودم حرف می‌زنم و معتقدم که می‌توانستیم برنده این بازی باشیم.

* ذوب آهن به دردسر افتاد

سرمربی پرسپولیس افزود: ذوب‌آهن در سه بازی اخیر خود دو برد و یک مساوی داشت اما کیفیت و کار بازیکنان من باعث شده بود تا آنها به دردسر بیفتند و این به خاطر شایستگی تیم ما بود.

* از رسن راضی هستم

کالدرون در مورد استفاده از بشار رسن تصریح کرد: او در اختیار تیم ملی عراق بود و وقتی برگشت نتوانست خوب تمرین کند و به همین خاطر در بازی قبل از او استفاده نکردیم اما برای این بازی شرایط خوبی داشت و به او اطمینان داشتم، امروز نشان داد که بازیکن خوبی است و از او راضی هستم.

* واکنش به درگیری عالیشاه و نعمتی 

وی در خصوص درگیری امید عالیشاه و سیامک نعمتی پیش از این مسابقه، خاطر نشان کرد: این اتفاقات همیشه در فوتبال افتاده و در آینده هم ممکن است رخ بدهد. من هم خودم فرزند دارم و ممکن است آنها هم با هم درگیر شوند. این اتفاق برای روز قبل از بازی بود. تصمیم درستی گرفتم و اجازه دادم آنها استراحت کنند. کمیته انضباطی باشگاه در این مورد تصمیم لازم را خواهد گرفت.

* رسانه ها فکر می کنند تیم همیشه باید ثابت باشد اما برای من این طور نیست

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا از عملکرد شجاع خلیل‌زاده و سیدجلال حسینی راضی است، گفت: من از هر سه دفاع وسط خودمان راضی هستم. مشکل دفاع نداریم. همیشه اینطور هستم که هر کسی در تیم من ممکن است بازی کند. ممکن است برای رسانه‌ها اینطور باشد که فکر کنند یک تیم همیشه باید ثابت باشد اما برای من اینطور نیست.

*در دقایق آخر بازی تصمیم گرفتم هر سه مدافع بازی کنند

کالدرون افزود: هر سه دفاع وسط من بین‌المللی و بزرگ هستند. شخصیت خوبی دارند و بازیکنان خوبی هستند. این شانس برای ما وجود دارد که هر سه نفر آنها را در اختیار داریم. در یک بازی دو نفر آنها بازی می‌کنند و یک نفر باید بیرون بنشیند اما امروز در دقایق آخر بازی تصمیم گرفتم هر سه نفر آنها بازی کنند. 

* به من گفتند بیرانوند نرود جایزه را از دست می‌دهد

وی در مورد نیمکت‌نشینی علیرضا بیرانوند عنوان کرد: این تصمیم من بود. وقتی علی می‌خواست برود و جایزه را بگیرد پرسیدم لازم است که برود، گفتند اگر نرود ممکن است جایزه را از دست بدهد. به نظر من این حقیقت نداشت چون بازیکن قطری نرفت اما جایزه را گرفت. به هر حال نمی‌خواستم علی جایزه را از دست بدهد. از او پرسیدم کی برمی‌گردد و به من گفت که دوشنبه؛ اما سه‌شنبه برگشت و با یک جلسه تمرین نمی‌توانست در ترکیب قرار بگیرد.

* علی بهترین است اما من هم اصول خودم را دارم 

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: علی بهترین دروازه‌بان آسیا است. من رابطه نزدیکی با او دارم و همیشه از من حمایت کرده است اما اصول خودم را برای هدایت تیم دارم که برای همه یکسان است. او بهترین است، ضمن اینکه باید به رادوشوویچ به خاطر بازی خوبش تبریک بگویم و این اتفاقی نبود. او در کنار بهترین دروازه‌بان آسیا تمرین می‌کند و با اینکه شانس زیادی برای بازی کردن ندارد اما طوری تمرین می‌کند که انگار در بازی بعدی فیکس خواهد بود.

* رفتار بیرانوند روی نیمکت فوق ‌العاده بود

کالدرون در ادامه اظهار داشت:‌ باید بگویم علی هم با اینکه روی نیمکت بود رفتار فوق‌العاده‌ای داشت. او به هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان هم‌بازی فوق‌العاده است.

نظرات کاربران
ستارگان سرخ ایران
عشقی کالدرون جان خدایی فاز اونایی که برانکو برانکو می کنن چیه؟! داریم خوب بازی می کنیم چرا از کالدرون حمایت نکنیم بازی نساجی رو هم ببریم عملا هم امتیاز استقلال میریم صدرجدول استرا و کالدرون شجاع ترین و باهوش ترین مربی هایی هستن که تا به حال دیدم سه شنبه نشون می دیم کی پرتماشاگرترین تیم ایرانه
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۸:۲۹
پاسخ
30
113
مهرداد
کالدرون جان کل داستان اینه که شما چیز تخیلی خلق نکن... شکل بازی تیم رو عوض میکنی بکن اما پست بازیکنارو بیخودی جا به جا نکن. و در آخر اینکه به یه هافبک رزرو برای جای رسن باید پیدا کنی که اگر نبود اون بازیکنه. اگر من بودم وقتی رسن نیست به جای بازی دادن به نادری تو هافبک، به حسین پور جوون که هم پست رسن هست بازی میدادم ولی چون کلا در پرسپولیس جوونها محکوم به تباه شدن هستن و هیچوقت بهشون اعتماد نمیشه ،پس راه شما اینه که یکی مثل رسن بخری.
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۵:۳۵
پاسخ
37
37
علی بیرو بهترین اسیا
پرسپولیس دیروز خوب بود جای بحثی نیست.اما دوستان یادتون باشه تیم 4 تا بازیکن درجه یک توی دفاع راست،دو تا حمله و یه دونه هافبک میخاد.ضمنا یه سری دوستان که دیگه اشباع شدن و فکر میکنن پرسپولیس ارث پدریشونه بهتره از پرسپولیس برن.پرسپولیس کبیر بازیکنی میخاد که گرسنه پیشرفت و جام باشه.
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۴:۰۵
پاسخ
21
53
علی666
شیرخفته بیدار می شود.......این قسمت حمله برای پوکر
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۲:۱۱
پاسخ
26
62
Kam
عشق است پرسپولیس ، چه با برانکو چه با کالدرون .... فرقی نداره ... فقط و فقط پرسپولیس
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۱:۲۹
پاسخ
21
74
محمودی
دلیل اصلی بهتر شدن بازی بچه ها دو چیز است اول سایه سنگین برانکو از دوش بازیکنها و مربی برداشته شد و انگار وزنه دلسردی و بی انگیزگی از پایشان گشوده شد. دوم اینکه اعصاب کالدرون هم با اشتغال برانکو آرام شد و ذهنش بازتر . سوم از شر تماشاگران نادان برانکو پرست که بیجهت برای تیم حاشیه میساختند راحت شدیم و حالا خیال همه راحت شد که دیگه برانکویی وجود نداره و از همه مهمتر دو بازیکن تاثیر گذار برگشتن بشار و کمال. قول میدم نیم فصل اگر دو مهاجم شش دانگ و زهر دار بیاریم صد در صد در پایان ما پنجمین قهرمانی را هم کسب خواهیم کرد چون نایب قهرمان شدنمان حکم قهرمانی را دارد .ممنون
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۴۴:۵۱
پاسخ
18
54
هتریک میکنیم...میتونی؟!
من هنوزم باوجود برد و باخت هاش معتقدم کالدرون باید بمونه باید بهش فرصت اداپته شدن داد با لیگمون.حداقل دو پنجره دراختیارش باید باشه تا مث برانکو خودش تیمشو بچینه.خیلیا میگن باید بره...اگه بره امثال درخشان استیلی دایی و... نمیان؟!اگر بره برانکو برمیگرده با اون افتضاح مدیریتی؟!پس خوب فکرکن اول تا اخر ی گزینه داریم اونم کالدرونه فقط صبوری کن صبوری
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۱۳:۵۷
پاسخ
12
58
هادی بایرنی و پرسپولیسی
سلام به همه عاشقایه فوتبال. اول بگم خداوکیلی برانکو دیگه رفته عالی بود و عالی نتیجه گرفت اما الان رفته پس تمدمش کنید عرب هم همینطور. اما کالدرو مربی کاملا حرفه ای هستش و خدارو شکر داره جا میوفته و یادمون باشه برانکو تا رده 14 هم پایین اومد اما بعدش... امروز رادوشوویچ عالی بود همه خوب بودن اما برگشتن کامیابی نیا خبر عالی هستش و از همه بهتر بازی عالیه وحید امیری که همه کاری تو زمین انجام داد و نشون داد داره میشه همون همیشگی. پرسپولیسیا شک نکنین مجموعه تیم از انصاری فرد بگیر تا باقری و پیروانی و کالدرون و بازیکنا همه عالی هستن پس ما هم مثل کوه پشت این تیم باشیم تا بازم اسمون فوتبالمون قرمز بمونه. دوستون دارم
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۳۶:۵۶
پاسخ
10
58
سالار
کالدرون جان ما هم کاملا با این قضیه موافق هستیم که ترکیب نباید ثابت باشه.چون این تیم خیلی ستاره داره.تنها خواسته ما اینه که هر بازیکن سر جای خودش بازی کنه.امروز شما با بازی دادن رسن دیدی که تیم چقدر بهتر شد.به نظر من باید از همه بازیکنها استفاده کنی و اینطوری میتونی به همه استراحت هم بدی که این خیلی به نفعه تیم هست.باید از عالیشاه و نعمتی و کمال تو خط هافبک و از مهدی عبدی و آریا برزگر تو خط حمله استفاده کنی.باور کن با همین بازیکنها میتونیم مثل فصل پیش دبل کنیم.فقط خواش میکنم به جوانها بیشتر اعتماد کن.من منتظر بازی آریا برزگر هستم چون میدونم تو بازیهای فشرده میتونه به کمک تیم بیاد و با سرزنی گل بزنه.
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۲:۳۹
پاسخ
16
112
امید
ما دوتا هافبک بازیساز داریم. یکی رسن و یکی هم تا حدودی احمدزاده. رسن که هیچوقت نبود، احمدزاده هم که دائم المحرومه. کمیته انضباطی خفت کرده ولش نمیکنه خخخخ حالا کدومشون می تونستند بازی کنند و نکردند!!؟
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰:۳۱
10
30
پرسپولیس یونایتد
بازم میگم تو مربی نیستی. جو گیر نباشید لطفا... ۱۰ دقیقه اخر ترکیب کالدرون بود. اون ۸۰ دقیقه ترکیب دلخواه برانکو بود.. ترکیب کالدرون یعنی با ۸ بازیکن دفاع کنی. و با ۳ بازیکن حمله. ک تیم سردرگم هستش
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۳:۳۲
پاسخ
118
30
حمید از مشهد
قبلا هم نظر گذاشتم حیف رادوشوویچ ک نیمکت نشینه ولی خب فکر کمم کالدرون هم بخاطر ملی پوش بودن بیرانونده ک میترسه به رادو بیشتر بازی بده.ولی حق رادویی ک بدون حاشیه و اینقد خوب میدرخشه این نیست.نمیگم بازی درمیون ولی خب لااقل بازیای حذفی یا اینکه هر سه ۴ بازی بازی داده بشه بهش .به نظر منکه حتی از بیرانوندم بهتر کار کرده
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۵:۵۲
پاسخ
17
104
ستارگان سرخ ایران
موافقم باهات عین انریکه توucl از ترشتگن و توی لالیگا از براوو استفاده می کرد توی ترکیب بارسا
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰:۴۹
11
12
امید از تفت
رادو خوبه ولی روی توپهای بلند و سانترها کاملاً مردوده. همین بازی با ذوب آهن را توپهای بلند و کرنرها را ببین. شما ضعف ها را ندیدی. بیرانوند یه دروازه بان در کلاس جهانی و بهترین دروازه بان آسیاست. اینو من نمیگم. کالدرون، برانکو، ویلموتس و کیروش هم گفتند. بهترین دروازه بان آسیا نیاز هست رقیب قوی مثل رادو داشته باشه
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۶:۱۳
10
28
یک قدم جلو
آقای کالدرون. منم دوست دارم تیمتون بد از استقلال انقدر خوب نتیجه بگیره، که طرفداراتون به شما و کاری که انجام میدید، باور داشته باشن. هیچکس نباید در کار شما دخالت کند. شما مربی با تجربه ای هستین. نباید اطرافتان کسانی باشن که ذهن شما را منحرف کند. به نظر من شما بهتر از مربی قبل پیروزی هستین. به شیوه کاری که انجام میدین، مطمئن هستم و میدانم اصول کاریت را زیر پا نمیزاری
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۰:۰۰
پاسخ
28
15
ستارگان سرخ ایران
قبوله حرفت ولی برانکو هم خوبه
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱:۴۴
5
15
۶
تحت فشار گذاشن تیما باتوجه ب مهرهایی ک داریم تو نیمه اول بهترین کار بود امیدوارم تو ازادیم همین روندو ادامه بده، ترکیب عالی بود و برگشت کمال خیلی میتونه کمک کنه، ازطرفی رادو واقعا نشون داد ک خیلی حرف واس گفتن داره، تیم وقتی خوب بازی کنه و در اوایل تایم بازی ب گل برسه(یاموقعیتای خوب داشه باشه)خودبخود انگیزه و روند حرکت تیمی شکل خوبی پیدا میکنه چیزی ک در بازیای اخیر نبودو باعث تحت فشار قرار گرفتن بازیکنا میشد طبیعتا تمرکز نداشنو اسیب پذیر میشد تیم
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۳:۱۰
پاسخ
7
53
Majid تاجی
خداییش یه بازی خوب اخرش از جعلپولیسیا دیدیم. تبریک به هوچیگرا بخاطر برد امروزشون.
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۵:۲۹