کالدرون لیست بازیکنان پرسپولیس مقابل پارس‌جنوبی را اعلام کرد

کالدرون لیست بازیکنان پرسپولیس مقابل پارس‌جنوبی را اعلام کرد

16447
20:05
30 مرداد 1398
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی برابر تیم پارس جنوبی جم، با 19 بازیکن به اردو رفت.

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آخرین تمرین پیش از دیدار برابر تیم پارس جنوبی جم از هفته اول نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) 19 بازیکن را برای حضور در اردو دعوت کرد.

بوژیدار رادو شوویچ، امیرحسین بیات، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، محمد نادری، محمد انصاری، مهدی شیری، محسن ربیع‌خواه، احمد نورالهی، امید عالیشاه، مهدی ترابی، امیر روستایی، مهدی عبدی، خوزه جونیور براندائو، سیامک نعمتی، وحید امیری، فرشاد احمدزاده و علی علیپور بازیکنانی هستند که به اردوی پیش از بازی دعوت شدند.

گفتنی است، تیم فوتبال پرسپولیس فردا پنجشنبه 31 مرداد 1398 از ساعت 19 و 10 دقیقه در ورزشگاه آزادی میزبان تیم پارس جنوبی جم خواهد بود.

4416

نظرات کاربران
ماسرخ ترینیم
بشار که به دلیل نداشتن بدن اماده نیست بهترین ترکیب برای بازی اول رادو نادری سیدجلال شجاع شیری نوراللهی امیری عالیشاه ترابی فرشاد یا سیامک علیپور
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۹:۲۸
پاسخ
8
81
خون من ابیه
لیست قیمت هافبکای استقلال نصفه لیست قیمت هافبکای اینا نیست هوچیگرایی مشخصه
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۸:۱۶
پاسخ
143
13
علیرضا
هواداران پرسپولیس نتیجه این بازی رو حداقل 3-0 داشته باشید. اگر هفته های آینده بود یعنی اولین بازی نبود میگفتم پرسپولیس 6 تا میزنه. ولی چون بازی اول هست میگم 3 هیچ. هواداران خیالشان راحت .
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۷:۴۷
پاسخ
17
80
سیدپرسپولیسی
مثل همیشه قبل بازی عشقم پرسپولیس میرم پابوس امام هشتم ع به امیداولین پیروزی درضمن نایب وزیاره همه سرخدلان هستم
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۷:۰۳
پاسخ
13
123
عشقممم نیمار
هوچیگرا جمعشون جمعه :-) ببینم فردا خلیل زاده و‌جلال حسینی (البته اگ‌بازی کنه) ..راحت رو‌ داور داد میکشن ی ن و ببینم ک بابت اعتراض شدید ب داور ..جریمه میشن (حداقل در زمین ) ی ن ؟؟!! :-P
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۶:۵۴
پاسخ
220
19
خسرو قرمز
سلام ، به امید اولین پیروزی . هواداران عزیز یادتون نره ما همیشه اولین هستیم
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۱:۴۳
پاسخ
10
143
شبیه پرچم ویتنام
این تیم تقریباََ تیم فصل پیشه... سوگولیه دیگه...از استقلال ولی اندازه یه تیم فوتبال جدا شدند...باز هم هوچیگری میکنید.
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۴:۵۷
پاسخ
169
12
فرهاد
‏در حالیکه بازیکنان خارجی استقلال دو تاست و پرسپولیس سه تا، کالدرون گفته ما نمی تونیم اندازه استقلال بازیکن خارجی بگیریم هوچی گری برانکو و سید به کالدرون هم سرایت کرده
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۷:۳۹
پاسخ
160
17
RED ARMY
پس بشار کجاست ؟؟؟
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۱:۰۹
پاسخ
7
80
عدالت سرخ
به امید موفقیت و پیروزی ارتش سرخ، امیدوارم همه هوادارا، هوادار هر تیمی که هستن از این به بعد که بازیا شروع میشه با حریفا کاری نداشته باشن و فقط تیم خودشون رو تشویق و حمایت کنند، درست مثل انگلیس هوادارا به جای کری خوندن باهم برای تیمشون سرود موفقیت می خونن، دیروز یه کلیپی دیدم که بازیکنای قرمز و آبی درکنار هم غذا می خوردن به خودم گفتم جنگ و دعوا مال ماست، رفاقت مال بازیکنا، سعی کنید فقط تیمتون رو حمایت کنید
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۰:۴۸
پاسخ
4
94
گلوبول قرمز کوچولو
دقیقا با شما موافقم دوست عزیز. کری خوانی لذت بخشه ولی توهین به تیمهای حریف جذابیتهای فوتبال رو کم میکنه. باعث ناراحتی همدیگه نباشیم و انرژی خودمون رو برای تشویق تیم محبوب خودمون صرف کنیم. من بازی دربی هم که میرم استادیوم کاری به تیم استقلال ندارم و هر چقدر حریفمون قویتر و بهتر باشه ، لذت بیشتری میبرم. همیشه از موفقیت پرسپولیس لذت میبرم و برای بقیه تیمهای لیگ آرزوی بهترینهارو دارم. هر چی حریفها قویتر باشن، پرسپولیس قویتر داریم، و هر چی سطح لیگمون بالاتر بره، بالطبع تیم ملی بهتر و قویتری داریم. ایشالا امسال بازیهای خوبی رو شاهد باشیم و از حاشیه هایی که سودجویان ایجاد میکنن، بپرهیزیم.
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۰:۴۰
2
57
ابی بارساپولیس
بشار رسن کوش؟؟؟؟؟؟
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۳:۳۷
پاسخ
7
51
❤❤❤❤❤❤YaSer
خدا به حق محرم که پیش رومون هست تیممون پرسپولیسو موفق وقهرمان نوزدهمین دوره لیگ برتر کنه؛ یادمون نره ما هوادارا با همدلی و همراهی تو شرایط سخت فقط تیم و سرمربی رو مورد حمایت قرار بدیم، موفق و موید باشید هوادارای سرخ دل...
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۷:۲۶
پاسخ
5
321
پرسپولیسی ازپایتخت شوروشعورحسینی
شازده کوچولوبذاربرات همدلی هوادارشرح کنم ماپرسپولیسیهااون سالی که قهرمانی باتفاضل گل به استقلال خوزستان دادیم وقهرمان نشدیم البته به لطف ناداوریهادرهمین برنامه نودمشخص شدایستاده تیمو تشویق کردیم بهش بالیدیم که دررسانه ملی تحسین همگان رابرانگیخت یادربازی ادحیل جوری تیم راتشویق کردیم که تیم متحول قطری راباشکست تحقیرآمیزرهسپارکردیم دربازی باالسدهم همینطورتیم فینالیست آسیاشدازاین همدلیهادربازیهای پرسپولیس زیاده واماهمدلی شمادربازی باالسدجوری تیمتون به هم ریختیدکه بهشت السدیهاشدوحذف شدیدشعاربی غیرت یادته همدلی سرخدلان کجاشماکجا تفاوت احساس کن به امیدخداوهمدلی حمایت هواداران پوکرقهرمانی پرسپولیس یاشاسین سرخ دلان❤
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۲:۴۰
9
107
ارتش سرخ قهرمان
شازده ابی، فک کنم از الان سفارش پماد دادی!!!! آخه از نظرهایی که می دی مشخصه!! شما و تیم محبوبتون بهتره دست از توهم بردارید و یه کم هم به فکر فو.تبال بازی کردن باشید.
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۵:۱۸
8
87
شازده آبی
واقعا این «توهم بزرگ» چقد همه‌گیر شده!!!!همدلی‌هوادار!!!!!! اگ ب همدلی هوادار بود، ملوان هر سال قهرمان میشد. حمایت خاص، صندلی وزیر، رتبه یک سود در داوری و .... مهم‌ترن، عارره، خودتونو گول نزنین لطفا، مچکرم
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۶:۵۶
404
28
شازده آبی
همه‌ بازیکن‌های فصل پیش ک حفظ شده بماند، بازیکنهای فصل‌های پیشم برگشتن، حمایت غیر از اینه عایا؟؟؟؟
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۴:۴۴
پاسخ
277
26
شازده هوچی
فقط کافی خریدهای چندمیلیاردی و خارجی این چند سال شیشتقلال و ببینید و قیاس کنید با پرسپولیس بعد بگید وزیر حامی کدوم تیم ،شما که فعلا باید خوشحال باشید الان بخاطر ترتیب حروف ال، با. بعد هشت سال صدرو دیدید ،یعنی هنوز دارید میسوزید؟
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۲:۵۱
8
95
❤❤❤❤❤❤YaSer
قابل توجه هوادارای عزیز؛شازده آبی جوری گفته (توهم بزرگ) یعنی ما همدل نبودیم تو این ۷ جام که اوردیم با فینال آسیا؟!؟!
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰:۲۸
7
80
bh
خوشم میاد شما طرفدارای استقلال توهم دارید که کمکایی که بهتون شده رو فراموش می کنید.بزارید حداقل ی ماه از کمک وزیر بابت پروپهیچ بگذره بعد راجب پرسپولیسی بودن وزیر صحبت کنید.البته باید ی جور خودتونو اروم کنید سخت با کمک وزیر و فدارسیون و داورام نتونستید قهرمان که هیچ دومم بشید خخخ فقط از برانکو مچکرم که سوزشی به جون طرفدارای شما انداخته که سالیان سال خودتونو نمیدونید چجوری اروم کنید .
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۰:۵۱
8
69
زانیار
ولی 55 میلیارد نمیشه :)
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۶:۵۳
8
57
دو ستاره ای که فقط لگو لباستان است
اما هنوزم جای یه هافبک بازی ساز و یه مهاجم کمه تو تیم اما با همینا هم بازم قهرمانیم