کالدرون لیست پرسپولیس مقابل سایپا را اعلام کرد

کالدرون لیست پرسپولیس مقابل سایپا را اعلام کرد

16078
22:18
01 مرداد 1398
تیم فوتبال پرسپولیس فردا چهارشنبه با ۱۷ بازیکن در اولین بازی خود در جام شهدا به میدان می‌رود.

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از به گزارش روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان فردا چهارشنبه با ۱۷ بازیکن برابر سایپا قرار می‌گیرند.

علیرضا بیرانوند، ابوالفضل درویش‌وند، محمد نادری، امیر روستایی، حسین کنعانی‌زادگان، محمد انصاری، محمد حسینی، آدام همتی، مهدی شریفی، محسن ربیع‌خواه، محمد امین اسدی، سعید کریمی، محمد احسان حسینی، امید عالیشاه، سعید حسین پور، فرشاد احمدزاده و احمد نورالهی نفراتی هستند که گابریل کالدرون آن‌ها را برای این بازی در نظر گرفت.

4416

نظرات کاربران
مجید
بابا چرا خبرای باشگاه رو پیگیری نمیکنید / رادو رفته کرواسی /سید و شجاع +نعمتی+بشار+امیری مصدوم هستن . علیپورم رفته باشگاه ببینه میتونه بره که نزاشتن بره/ فقط وضعیت ترابی نامشخصه
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۹:۰۰
پاسخ
3
6
صابر
بازی دوستانه است چرا شلوغش میکنید. هوادارا اینقدر جوگیر تا حالا ندیدم. حتی اگه ببازیم هم ایرادی نداره.
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۵:۵۵
پاسخ
7
20
ALI
صحبت سر یه جامه هر چند دوستانه باشه باید با تمام نفرات میرفتیم به هر تیمی 6 تا میزدیم
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۰:۱۵
6
2
امین
عزیزان من این ترکیب مشخص که ترکیب اصلی نیست و میخواد جوان ها رو محک بزنه. شما نگران نفرات اصلی نباشید. اونا سه سال هست که خودشون رو ثابت کردن. بعضی هاتون خیلی تابلو ژاپنی هستید‌. خخخخ...
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۸:۵۵
پاسخ
4
20
پس علیپورر؟؟
علی علیپور تو لیست نیست قضیه یکم بودار نیست؟؟؟ رسانه ها چرا الان شایعه سازی نمیکنن؟؟؟ این تیم ناهار میده عزیزتره دیگه
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۲:۴۱
پاسخ
5
15
حمید2424
آخه اینا کین؟؟؟!!!! فقط میگم خدا به هممون رحم کنه!!!!
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۴۷:۱۱
پاسخ
9
11
علی
عزیزان با تیم اصلی که نمیان جام شهدا
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۶:۳۱
پاسخ
7
9
حمید از مشهد
ترابی و علیپور و امیری کجان پس!!!؟
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۰:۰۵
پاسخ
20
46
پوریا
شجاع - سیدجلال - شیری - کمال - ترابی - نعمتی - امیری - علیپور - رادو - بشار - ماهینی و.... کجان؟ حالا دو سه تاشون مثل ماهینی و بشار و نعمتی مصدومن. بقیه چرا نیستن؟؟ ترابی کو؟ علیپور کو؟ رادو کو؟؟ حس خوبی نسبت به قضیه ندارم. دقیقا همونایی که اسمشون به عنوان لیست مازاد گفته میشه و هوادارا واکنش نشون دادن و عرب تکدیب کرد نیستن؟ یعنی علیپور رفتنی شده؟؟ رادو چرا نیست؟؟؟ نکنه ترابی رو هم دارن رد میکنن؟ شجاع و سید جلال چی؟ اونوقت همه جوون ها و امیدها رو آوردن یه اضافه چندتا سکو نشین مثل شریفی و همتی و ربیع خواه؟؟ چه خبره توی باشگاه
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۷:۲۸
پاسخ
106
21
6×4=24
ترابی که خط قرمزه هواداراست هرکی بره ترابی فقط نره
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۷:۳۱
2
5
علیرضا اص
بابا چتونه. خوب شجاع - سیدجلال - شیری - کمال - ترابی - نعمتی - امیری - علیپور - رادو - بشار که دیگه تست کردن ندارن. ترکیب اصلین. کالدرون خودش گفته تیم دوم رو میفرستم. شاید می خواد از تو اینا ببینه کی رو باید کنار بذاره.
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۴:۱۱
11
9
RedOnly
کالدرون کارشو بلده .... دوستان واقعن پرس پلیسی تحمل بفرمایید .... اغفال ژاپنی نشید .
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۵:۴۴
پاسخ
25
123
طوفان سرخ
فکر میکنم کسایی رو انتخاب کرده که ببینه چه کسی رو باید خط بزنه ولی امیدوارم اینقدر بچه ها خوب باشن که کسی خط نخوره مخصوصا اسدی و شریفی به قدری خوب باشن که باشگاه فکر مهاجم خارجی رو از سرش بیرون کنه، اینقدر پیامهامو نمیزاری دیگه سعی میکنم خودم رو خسته نکنم، کلا پیام‌های هواداری تیم آبی برات توی اولویت هستن
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۶:۰۴
پاسخ
15
111
ناصر
فکرکنم شوخیش گرفته مربی جدید
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۸:۰۱
پاسخ
68
17
پرسپولیس2019
مگه فقط خدا خودش رحم بکنه با احمد زاده و ربیع خواه و ماهینی و ادام همتی
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۵:۰۵
پاسخ
41
29
پ
محمد امین اسدی رو بفروشید به جاش یه مهاجم بهتر بیارید کلا بازیکن که به درد تیم نمی خورد چرا باید بهش پول بدهیم
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰:۱۸
پاسخ
63
21
مهدی بختیاری
دفاع راستی من تو لیست نمیبینم
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۴:۱۵
پاسخ
9
29
عشقممم نیمار
این ینی تیم دومه شیش_پولیسه :-)
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۱:۵۶